Страница 1 от 1
Газова уредба за Escort...
Публикувано: 22 юли 2010, 18:25
от Oggy
Здравейте на всички. Наскоро купих Escort 1.6 16V ZETEC, 95г. Искам да му сложа газ. Интересува ме:
- Този двигател с метални колектори ли е?
- Ако - да, мога ли да сложа газова уредба без газов инжекцион?
- А ако сложа газова уредба без газов инжекцион, какви ще са последствията?
Благодаря предварително на всички, които ми отделят малко време!

Re: Газова уредба за Escort...
Публикувано: 22 юли 2010, 19:26
от Septerra
Здравей, колега. Казвам ти директно какво е положението при мен - принципно колекторите на Ескорта за пластмасови. Аз съм с обикновена газова уредба, не с ГИ. Слагаш 1-2 кихалки на въздушния филтър или някъде по трасето, евентуално ако киха понякога. Колата ми върви съвсем добре на газ, трябва единствено да си с хубави свещи и да имаш емулатор на газовата. Гори ми 13 градско и 8 извънградско. Вече около 40-50 хил.км е на газ и засега сериозни проблеми съм нямал. Хубаво е от време на време да я караш на бензин, както и да я палиш сутрин на бензин, защото иначе дюзите се задръстват и става кофти положението. Аз от каране само на газ се принудих накрая да сменя дюзите, но не е болка за умиране. Като цяло - слагай обикновена газова и не му мисли. Не си струва в кола за 2500лв да сложиш ГИ за 900-1000лв, поне според мен.
Поздрави!
Re: Газова уредба за Escort...
Публикувано: 22 юли 2010, 19:55
от crank1968
Аз съм с газов инжекцион вижда се разликата.В последно време взимам да мразя ескорта уникално евтина изработка.Просто тази кола е направена от пластмаса.Не че нещо но това е един осран форд.Мондеото е добро и взех да се навивам да го сменям моят ескорт.

Иначе слагай каквото искаш но по-доброто е газовия инжекцион
Re: Газова уредба за Escort...
Публикувано: 23 юли 2010, 08:47
от schrack
Septerra написа:Здравей, колега. Казвам ти директно какво е положението при мен - принципно колекторите на Ескорта за пластмасови. Аз съм с обикновена газова уредба, не с ГИ. Слагаш 1-2 кихалки на въздушния филтър или някъде по трасето, евентуално ако киха понякога. Колата ми върви съвсем добре на газ, трябва единствено да си с хубави свещи и да имаш емулатор на газовата. Гори ми 13 градско и 8 извънградско. Вече около 40-50 хил.км е на газ и засега сериозни проблеми съм нямал. Хубаво е от време на време да я караш на бензин, както и да я палиш сутрин на бензин, защото иначе дюзите се задръстват и става кофти положението. Аз от каране само на газ се принудих накрая да сменя дюзите, но не е болка за умиране. Като цяло - слагай обикновена газова и не му мисли. Не си струва в кола за 2500лв да сложиш ГИ за 900-1000лв, поне според мен.
Поздрави!
Баш толкоз пари за ГИ ...... има и за по 700-750 работещи добре.
Re: Газова уредба за Escort...
Публикувано: 23 юли 2010, 11:10
от Oggy
Re: Газова уредба за Escort...
Публикувано: 24 авг 2010, 08:35
от Oggy
Здравейте отново. След изминати 2000км вече установих харчлъка на бензин:
- градско с умерена скорост - 8,2/100
- извънградско с умерена скорост - 5,5/100
Това нормално ли е или ме заблуждава уреда на таблото? Безумно малко ми се вижда. Ако е истина... ...добре.

Нека някой с опит да каже възможен ли е такъв разход.
Благодаря!
Re: Газова уредба за Escort...
Публикувано: 25 авг 2010, 17:42
от angelmr
Аз нямам уред на таблото, но съдейки по опита от моя форд си мисля че не е никак невероятно разхода на гориво само за поддържане на една разумна скорост да е дори по-нисък. На мен средния разход на дълго растояние ми е падал под 6 на бензин. На газ съм измервал среден разход 7-7.5. Имам и екстремални стойности, но те се дължат на проблемите с количеството заредена газ. Но средно в зависимост от трафика и честотата на изпреварванията разхода е между 7 и 8/100. Имам предвид при пътната обстановка в Пловдив и каране смесено градско+околовръстно+планинско.
Re: Газова уредба за Escort...
Публикувано: 25 авг 2010, 19:36
от diesel1.6
Моето мондео гори по-малко с гумите с по-малък диаметър, и като му сложих големи колкото километража да мери точно изминатите километри, разходът се вдигна по данни от таблото. На практика е паднал.