Страница 1 от 1
					
				Проблем с газова и парно
				Публикувано: 05 окт 2010, 20:49
				от kabalo86
				Купих си фиеста 1992г 1.3 бензин с газова.Газовата беше вързана последователно  с едни маркучи от по 1,20м за маркуча преди парното и от това нямах парно.Откачих ги и възстанових всичко по старо му ,парно дойде идеално.Идеята ми сега е проблем ли ще е да го вържа водата последователно за маркуча след парното ,изпарителя е на макс 50 см от него .Ще работят ли нещата така?
			 
			
					
				Re: Проблем с газова и парно
				Публикувано: 05 окт 2010, 20:56
				от S_C
				Ти пак си го вържи изпарителя за парното,но го сложи колкото се може по-близо до двигателя.50 см маркучи вече е много.
Освен това спазвай вътрешния диаметър на маркуча-ако стесняването в тройника е прекалено голямо,или търси друг тройник,или разпробий този до по-голям диаметър.Иначе пак няма да имаш парно.
			 
			
					
				Re: Проблем с газова и парно
				Публикувано: 05 окт 2010, 20:59
				от kabalo86
				тройници нямаше ,свързано беше последователно .Не разбрах проблем ли е ако го вържа след парното?Много по лесно ,ще ми е тръбичката за газта е откарана там.
			 
			
					
				Re: Проблем с газова и парно
				Публикувано: 05 окт 2010, 21:03
				от S_C
				Проблем е.Изпарителя трябва да е максимално близо до мотора.Иначе ще се вкараш във филм със загряването.Зима идва!Ако до третата минута работа на мотора нямаш вече лееко хладка вода в изпарителя,нищо не си направил.
			 
			
					
				Re: Проблем с газова и парно
				Публикувано: 05 окт 2010, 22:46
				от fordmaniac
				И на мотора да го вържеш се тая!
Проблема е в циркулацията.
Газаджиите обичат последователното свързване. И ми обясняват, че като е първо радиатора, а после изпарителя, няма проблем с парното. Аз им показах такъв случай и те се чудят! А обясни им на такива за дебит?!
Изпарителя се вързва с тройници.
			 
			
					
				Re: Проблем с газова и парно
				Публикувано: 05 окт 2010, 23:07
				от ftall
				Моят изпарител беше над нивото на двигателя. Мислех да го свалям, но се оказа, че не е нужно. Парното и изпарителя си се топлеха нормално. Имаше тънкаж при обезвъздушаването при смяна на антифриза, но това не се прави всеки ден. В изпарителя трябва да е горещо 

 Не е редно да е след радиатора.
 
			
					
				Re: Проблем с газова и парно
				Публикувано: 06 окт 2010, 09:02
				от Любо
				Най-читаво е изпарителя да е вързан преди термостата, на малкия кръг. Така охладителната течност от двигателя ще мине първо през него после през термостата и от там накъдето я насочи термостатния клапан. Парното ако се не лъжа е вързано от другата страна преди влизането в двигателя?
			 
			
					
				Re: Проблем с газова и парно
				Публикувано: 06 окт 2010, 14:09
				от kabalo86
				Колега от скромния ми опит знам ,че парното е в малкия кръг на всички коли
			 
			
					
				Re: Проблем с газова и парно
				Публикувано: 09 окт 2010, 15:25
				от kabalo86
				Благодаря на всички за помоща,свързах газовата с тройници всичко е ок.
Само имам един друг въпрос-как да промия системата защото цялата вода е ръждава .
			 
			
					
				Проблем с газова и парно
				Публикувано: 10 окт 2010, 01:17
				от essex
				аз те съветвам да източиш водата/антифриза и налей 3 литра антифриз и каквото трее долей с вода, ако започнеш да чистиш системата на тази кола най-навярно нещо ще даде фира ( ще протече и ще си е*е мамата старичка си е колата) 
На моя орион беше няма такава ръжда, просто източих и сипах само антифриз и така си перкам  
