Страница 1 от 1

Проблем с ГИ

Публикувано: 24 дек 2010, 17:32
от dimkar
Колеги, от скоро се появи един лек, но досаден проблем с газовия инжекцион на Фиестата. Почти при всяко палене на двигателя ГИ прехвърля на бензин и трябва ръчно да се включи на газ. Жената е ходила на диагностика, но отговорът е бил, че причината е в акумулаторът. Т.е. при старт падало напрежението и това водило до рестарт на EKU-то на ГИ. Интересното в случая е, че няма проблеми с акумулатора, пали си без затруднение сутрин, на студено. Та ако някой се е сблъсквал с подобен проблем, нека сподели.

Re: Проблем с ГИ

Публикувано: 24 дек 2010, 18:20
от Peet
През миналото лято сменях акумулатор. Стария падаше и два-три пъти взимах ток от друг акумулатор. не съм имал такъв проблем с ГИ. До сега по ГИ на колата съм сменял само филтърчетата на газта.

Re: Проблем с ГИ

Публикувано: 25 дек 2010, 20:40
от dimkar
"AG system"

Re: Проблем с ГИ

Публикувано: 02 яну 2011, 09:52
от schrack
Най вероятно е проблем компютъра на ГИ тъй като от него зависи режима на работа, веднъж вкараш ли данни в него си остават там не може да се резетне. Единственото нещо е да погледнеш захранването от акумулатора дали са притегнати добре плюса и минуса и както всички букси по него но за мен е проблема в компа на ГИ.

Re: Проблем с ГИ

Публикувано: 30 май 2011, 00:10
от dimkar
Проблемът се оказа наистина в акумулатора. След смяната му вече няма проблеми.