Страница 1 от 1
Газов проблем!!!
Публикувано: 27 май 2006, 18:06
от TIN
Колеги, след посещението в сервиз, за отстраняването на проблема с прекъсването на мотора....( почистиха инжекторите), се появи друг...страхотен разход на газ.....30лв газ 300км, това са около 36 литра газ!!!! това прави..12 на сто...а до сега харчеше на дълго 7,5 до 8!!!
На приемния лист на мотора има едни цфри като че ли от газов анализ, та ми идва на ум, че те са бърникали по газовата уредба.....или ?
пише това :
пх средни
CO 0,6 0,5
HC 380 157
lambda ДА
Това попълнено в графа "резултати от прегледа", бих качил целия лист, но ми дава че ми бил изчерпан лимита....
Имам следния въпрос..
http://www.clubford.org/forum/download.php?id=1047" onclick="window.open(this.href);return false;
На този линк е снимка на ДВГ-то ми, там се вижда един клапан...който смятам че е газов....възможно ли е те да са го въртяли за да регулират сместта и да са ми увеличили разхода и има ли начин да си върна стария разход ?
Моля за компетентни мнения....
Благодаря предварително на всички отзовали се!
Публикувано: 27 май 2006, 23:49
от Peter_CLX
На снимката не успях да видя къде се намира изпарителят, така че мога само да предположа, че тоя винт до щеката за маслото е въпросният газов клапан. Ако наистина е той, може да го завиеш например на четвърт оборот по посока на часовника и да засечеш пак разхода. Обаче маркирай преди това положението на винта, че ако нещо се влоши работата, да можеш да го върнеш в предишното положение.
Публикувано: 28 май 2006, 21:25
от TIN
Изпарителя се намира под двигателя, а за винта, да той е....( поне така мисля), идва от изпарителя....
Публикувано: 09 юни 2006, 16:45
от fordfen
Здравейте,колеги!Миналата година си поставих АГУ.Бях си купил нови свещи Motorkraft.Майсторът на АГУ-то тогава,преди да ги монтира им причука електродите(намали растоянието).Каза че така се правело?!Според вас правилно ли е това или не. 25х. км. нямах никакви проблеми. На последък обаче все изникват някакви,които не зная дали имат връзка със свещите(губи мощност при загрял мотор-95град. или работи на 500/300 об. при норм.t,при студен върви по-добре,често мени оборотите когато е топъл и гасне,след което трудно пали...)На бензин няма проблеми.Помогнете!
Публикувано: 09 юни 2006, 16:54
от petkoff_pl
Въздушният филтър кога е сменян ?
Публикувано: 09 юни 2006, 21:45
от snaiperisto
А прочети това и обърни внимание на точка 3
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=3526" onclick="window.open(this.href);return false;
Публикувано: 10 юни 2006, 12:52
от mrdds
1.Къв е тоя майстор дето е монтирал изпарителя под двигателя????При един удар на камък,бордюр,или нещо по стърчащо колата ти ще пламне бе човек!!!!
2.И мойта каручка гори 10.Незнам как са ти я регулирали преди и с колко си карал преди за да ти дава 7,5 газ.На 10 сервиза съм ходил да ги питам колко гори ескорт 1.6 на газ,всички казват под 9 неможе.
3.Не мисля че газта има нещо общоо с дюзите,тя дори не минава през тях.ако в сервиза са ти пипали газовата по тяхна воля може.
Публикувано: 10 юни 2006, 19:21
от TIN
mrdds написа:1.Къв е тоя майстор дето е монтирал изпарителя под двигателя????При един удар на камък,бордюр,или нещо по стърчащо колата ти ще пламне бе човек!!!!
2.И мойта каручка гори 10.Незнам как са ти я регулирали преди и с колко си карал преди за да ти дава 7,5 газ.На 10 сервиза съм ходил да ги питам колко гори ескорт 1.6 на газ,всички казват под 9 неможе.
3.Не мисля че газта има нещо общоо с дюзите,тя дори не минава през тях.ако в сервиза са ти пипали газовата по тяхна воля може.
Абе той е разположен така, че едва ли ще има проблем....не е под....а зад вентилатора на радиатора е хванат....
Слагали са го в Италия....
Колкото до по горното мнение за филтъра ме е срам да си призная кога....от както я взех за 4 месеца съм и направил 6000 преди това 4000 след смяна на филтър, чел съм тук във форума,че на една смяна на масло два пъти трявба да се сменя филтър при каран на газ...гледах го вижда ми се чист, поизтупах, но съм решил сега да го сменям до седмица....
Публикувано: 10 юни 2006, 21:38
от red
За разхода - тук и други не вярваха, но извънградско на газ моята без специални регулировки държи окло 8.5л .....а все пак е 2 л двигател
Публикувано: 25 сеп 2006, 14:10
от desko
CO 0,6 0,5
HC 380 157
lambda ДА
това не е така трябва да бъде
CO 0.9 до 1.1
паднели на доло богата на горе бедна следователно твоита е богата така поне мисля че беше