Страница 1 от 2

Въпросче!(Няма достатъчно място да го опиша)

Публикувано: 06 юли 2006, 11:09
от mrdds
За какво са малките кабелчета вързани върху кабелите на лулите за ВН?Мисля да си сменям кабелите за ВН и гледам от газовата идват некви малки кабелчета вързани и увити с тиксо върху тях.И се чудя за какво са те?Ако ги развия и после на новите как да ги сложа?И мисля че са само на 2 кабела,има ли някаква закономерност на кои кабели трябва да се сложат?

Публикувано: 06 юли 2006, 11:16
от buhap
Развиваи само запомни как са да си ги направиш пак така.Да ти превкл.автоматично на гас след някви обороти са.Запомни колко витки са и тва е

Публикувано: 06 юли 2006, 11:18
от kEFi
Чрез тях се взема сигнал за автоматичното преминаване от бензин на газ. Според броя на намотките - на колко оборота да става това. По индукция се мери честота. Запомни на кои кабели са вързани и броя на намотките (кабела е един), смени си кабелите ВН и си навий и изолирай кабелчето отново...

Публикувано: 06 юли 2006, 11:23
от mrdds
ей *00106* тоз КЕФИ бее,точно твоя отговор очаквах.
И аз си мислех че са за това,но оборотите си ги настройвам от контролера в купето.От зад има една врътка която се върти и променя включването-зимата на по високи,лятото на по ниски.
А казваш че има значение колко пъти е намотан кабела *00106*

Публикувано: 06 юли 2006, 11:31
от kEFi
Да...

Публикувано: 06 юли 2006, 11:39
от mrdds
благодарско!

Публикувано: 10 юли 2006, 09:19
от mrdds
кефиии,помагай!
Смених ги както каза стриктно навих намотките както си бяха на старите,обаче започна да превключва на мнооого високи об.Опитвах се да настройвам от контроленра малко паднаха но пак са високи а онази врътка вече неможе да се върти.Сега какво да правя?Да махам намотки или да слагам???И на всеки кабел намотките са различен брой.На 2-ри-9,на 3-ти-6 и на 4-ти-5. :roll:
вероятно изолацията на новите е по добра ли ,де да знам ама включва на газ на 2500 об.

Публикувано: 10 юли 2006, 10:32
от kEFi
Доколкото се сешам (взех да забравям) - намаляш намотките (ако не-увеличаваш :wink: ). Но преди това пробвай, но само на 2 кабела (съседни) и трябва да са на равен брой!
Пиши после...

Публикувано: 10 юли 2006, 10:38
от mrdds
да са равен брой намотките ли???
Ами в сервиза що са ги направили така-неравен????И на първи кабел няма нищо вързано.Довечера ще ги въртя-суча и ако не се оправя утре ще пиша пак.
Каква е логиката на 3 кабела да има жица?Сумира се честотата ли,дали неможе само на 1 да се навият>?????

Публикувано: 30 юли 2006, 21:24
от The_Machine
Намотай още малко кабел , ако вече не си решил проблема :)
Успех!

Публикувано: 10 авг 2006, 16:50
от 2v6
mrdds,
Броя на намотките няма почти никакво значение. Трябва да са достатъчни за да прехвърли сигнал към контролерчето - примерно 7-8. Има значение на кои кабели ще се сложат.
Когато запалването е с една бобина и дистрибутор се слага само един кабел около изходния кабел на бобината.
Когато запалването и с двойни бобини се слагат два кабела съответно на един от кабелите на всяка бобина.

Публикувано: 10 авг 2006, 17:18
от Tuz
От намотките не зависи на колко оборота ще превключи.От тях се взима сигнал за управление на изпаритела колкото повече намотки иматолкова по-силен е сигнала :D
А за превключването играе роля само ключа.... но на 2500 е добре..
даже на 3200-3500 е най-добре за двигателя..
Успех..

Публикувано: 10 авг 2006, 20:02
от The_Machine
Tuz написа:От намотките не зависи на колко оборота ще превключи.От тях се взима сигнал за управление на изпаритела колкото повече намотки иматолкова по-силен е сигнала :D
А за превключването играе роля само ключа.... но на 2500 е добре..
даже на 3200-3500 е най-добре за двигателя..
Успех..
Управление на изпарителя?
Абе момче , ти в какъв хай-тек филм си влезнал? :roll: :twisted: :lol:
А от намотките зависи , вярвай ми... и аз смятах , че няма значение , но ми дойде един Мерцедес , който превключваше на около 5000 оборота без потенциометърче за настройка на оборотите на превключване , и познай - след малко баене по броя на намотките настроих на 2200 оборота :lol: , първият опит свали на под 1000 - веднага след паленето колата скачаше на газ , после станаха над 3000...

Публикувано: 11 авг 2006, 10:39
от Tuz
The_Machine написа:
Tuz написа:От намотките не зависи на колко оборота ще превключи.От тях се взима сигнал за управление на изпаритела колкото повече намотки иматолкова по-силен е сигнала :D
А за превключването играе роля само ключа.... но на 2500 е добре..
даже на 3200-3500 е най-добре за двигателя..
Успех..
Управление на изпарителя?
Абе момче , ти в какъв хай-тек филм си влезнал? :roll: :twisted: :lol:
А от намотките зависи , вярвай ми... и аз смятах , че няма значение , но ми дойде един Мерцедес , който превключваше на около 5000 оборота без потенциометърче за настройка на оборотите на превключване , и познай - след малко баене по броя на намотките настроих на 2200 оборота :lol: , първият опит свали на под 1000 - веднага след паленето колата скачаше на газ , после станаха над 3000...
Когато мяна потинциометър силата на сиганала е опредляща за превключването :lol: :lol:
затова се получило от броя намотки, а сигнала се обработва от ключа и от там се командва изпаритела (ако е електронен) :wink:

Публикувано: 11 авг 2006, 13:00
от mrdds
проблема е решен пичове,мерси за съветите,има значение намотките какъв брой са.....явно.Настройката ми е добра сега-на 1600 някъде превключва,но друг проблем се яви сега:С новите кабели колата пали трудно когато нее карана 4-5 дни.Мойе би тази тема нее за тук.

Публикувано: 11 авг 2006, 13:02
от orlinm
Според мен повечето коли палят по-трудно ако не са карани 4-5 дни.

Публикувано: 11 авг 2006, 16:29
от kEFi
mrdds написа:проблема е решен пичове,мерси за съветите,има значение намотките какъв брой са.....явно.Настройката ми е добра сега-на 1600 някъде превключва,но друг проблем се яви сега:С новите кабели колата пали трудно когато нее карана 4-5 дни.Мойе би тази тема нее за тук.
Вдигни си оборотите над 2200 (врътни оше 1-2 намотки), иначе зимата още при потегляне на първа ще скочиш на газ при студен изпарител. Не, че е зле, ама след няколко такива ще сменяш платна...
Колкото до паленето....виж да не ти е умряла някоя клетка на акумулатора. Също и колко ти е консумацията на алармата (мериш при всичко изключено и активирана аларма). Трудното палене е от малък стартови ток!

Публикувано: 11 авг 2006, 16:45
от mrdds
зимата си ги вдигам,но лятото няма проблем с температурата на газта.А не ми се вижда добре на студен двигател да вдигам 2-3000об.През зимата поне 5мин загрява на бензин и тогава минавам на газ.

Публикувано: 11 авг 2006, 16:50
от kEFi
...хабиш излишно гориво да загряваш....за 5 минути ще си си преполовил пътя :wink: нашите двигатели нямат нужда от подгряване на място - палиш и бегаш! Затова и маслото му е 5W30 - докато врътне и го е разкарало навсякъде...и на третия светофар можеш да пилиш гуми :D

Публикувано: 11 авг 2006, 16:52
от mrdds
5W30 ама като го взех форда това масло го изгори за 1 месец.Тогава ми казаха че автомобили над 100х километра не са за тънко масло.Сега съм с 15W40