Нямам никаква представа какво става колега, благодаря на колегата
madboy.
Нека започна с това че преди 3-4 месеца дойде време да сменя мембраните, с тях смених и въздушния филтър. Мембраните бяха в окаяно състояние като го отворих, разхода ми скочи и като пусна парното ми мирише на газ, нямах течове

. Смених ги и стана перфектен, с 10 лв газ м/у 100-110 км градско.
Някъде месец и малко се задържа този разход и започна леко да се покачва но аз не обърнах внимание, имах проблеми със карба, предишния собственик беше направил мазало, смених го със същия по много голяма случайност и сега съм доволен.
Реших че трябва да махна плочката за газ която е със 1 щуцер за захранване защото някакси не може да захрани втората камера и празните обороти бяха кофти. Разпробих го, вървежа и оборотите перфе, от 2 седмици гледам че разхода е доста голям. В събота заредих за 20 лв газ от празна бутилка което значи 15.8 литра минал съм малко над 100 км градско и остава газ за не повече пт 15-20 км

по мой изчисления ми дава 13 литра на 100 км !!! Имайки предвид че преди двигателя работеше много неравномерно, смукача държеше на празни обороти 1600, поне 5 мин. и след това работи на 1200-1300 ... ( може би и оборотомера не ми беше верен) Но аз пак казвам доста подобрения направих по нея с цел да ми е комфортно и удобно. Като я взех просто не беше кола !!! и на мен сега нещо празните обороти под 1000 не са готини, разхода се дига ! Подариха ми един изпарител Ланди ... не помня какъв беше (не е в мен момента а в колата) вакумен е ! и мисля да пробвам дали няма да е по добре Карбуратор + вакумен изпарител

Поразпитах тук-там и ми казаха че по добре работи карба със вакумен от колкото със електрически, електрическия пасва по добре на моноинжекцион или за инжекцион ако не се лъжа. Днес или утре ще сложа вакумния изпарител, ще сипа 10 лв газ и ще пиша за впечатленията си

Съжалявам за обемистото писане
