ремонтна профолактика или нов изпарител

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
Потребителски аватар
jojo
потребител
потребител
Мнения: 610
Регистриран: 21 фев 2007, 14:55
Модел на автомобила: sierra
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

ремонтна профолактика или нов изпарител

Мнение от jojo » 10 окт 2011, 00:38

Здравейте,вече си се усеща че на газ нещо имам ядове.На автомобила нищо не съм правил от към газова инсталация,а го имам 2 години.Автомобила има газ от 10г и съм сигурен ,че нищо не му е правено преди,и затова сега се чудя дали да взимам ремонтен комплект за изпарител (Ловато от по стар тип,мисля че е електрически) или да си купя нов изпарител.Ремонтния комплект е 30 лв приблизително,нов изпарител гледам турските от 50 лв и вече по-хубавите марки над 100 отиват.Понеже все пак колата има газ 10 г (само за 2 год аз и навъртях 40000км) и мисля че по удачния вариант е смяната направо на изпарител.Въпроса е сега като е с ловато,ако сложа волтран или мимгаз примерно,дали ще има някакъв проблем,трябва ли да се настройва по някакъв начин.
Най-евтино е с ремонтен комплект,но мисля че и самия изпарител си има амортизация вече.
Лошото е че сега ми се събраха и много неща по тази кола,но и много съм сменил и не мога да я продам за добри пари.Но трябва дискове,спирачки,ролки ,ремъци,някой друг тампон,следващия месец монтиране на новия евро клапан и направо не знам от към финансовата страна.Но ако искам да нямам проблеми,ще трябва всичко да се обслужи.
Споделете мнения според вас,което е по добре нов изпарител (и дали има проблем,от друга марка да е ,пак нали електрически,че вакумен нз на какъв принцип е ) или да сменям мембранит
Благодаря!
винаги за каквото и да си говорим,знай че става дума за пари

Потребителски аватар
bmitev
потребител
потребител
Мнения: 109
Регистриран: 25 юли 2011, 16:27
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 (2009)
Status: Извън линия

Re: ремонтна профолактика или нов изпарител

Мнение от bmitev » 10 окт 2011, 10:35

Колега, аз бих пробвал с ремонтния комплект. В него трябва да има мембрани за изпарителя, които се амортизират най-много, особено зимата при ниски температури. Пробвай и ги смени - ще ти изчезнат проблемите.
Новини за коли под наем

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7254
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ремонтна профолактика или нов изпарител

Мнение от madboy » 11 окт 2011, 17:28

E то основното в ремонтния комплект са мембраните.
Търси такъв, в който има и О-пръстени, и гумички.
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
fordmaniac
Потребител
Потребител
Мнения: 1618
Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: ремонтна профолактика или нов изпарител

Мнение от fordmaniac » 14 окт 2011, 19:49

Ловато е най-пригодния за ремонт изпарител! Аз съм ремонтирал доста такива и твърдя, че почти е невъзможно да се развали нещо механически. Мембрани само италянски слагам. Турските изпарители не ги споменавам като версия, радко се намират клиенти да се похвалят, че е работил добре поне 10 000 км. Имитации.

Потребителски аватар
valerko1
потребител
потребител
Мнения: 536
Регистриран: 09 авг 2006, 14:57
Модел на автомобила: Ford Focus 1600 cm3, 100 кс, 06.2008 г. фейслифт, АГУ
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: ремонтна профолактика или нов изпарител

Мнение от valerko1 » 01 ное 2011, 13:17

fordmaniac написа:Ловато е най-пригодния за ремонт изпарител! Аз съм ремонтирал доста такива и твърдя, че почти е невъзможно да се развали нещо механически. Мембрани само италянски слагам. Турските изпарители не ги споменавам като версия, радко се намират клиенти да се похвалят, че е работил добре поне 10 000 км. Имитации.
Абсолютно...моя в момента е на 30 хил.км нямам грам проблем, преди него бях с ремонтен български, не знам 4-5000 дали изкара, все си бях на настройки, реглажи и накрая майстора му писна от мене отвори изпарителя и засили в канала мембраната и сложи тая дето съм с нея в момента. Мембрана и монтаж тогава /преди 2 г./ ми взе 35 кинта. Сега на едно място питах искат 55 кинта с монтаж. Та в тоя ред на мисли си купи италианска и ако си по-чевръст си я смени сам, само на центровка отиди на 500-600 км. Не се занимавай с тия турски чекий, колкото и да ти разправят че били по лиценз на Ловато.
Няма лоша ракия и хубава лопата.

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта