Размисли: газ или бензин?
-
- потребител
- Мнения: 488
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:56
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1Mi 92
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Охх..:/
kontrol написа:Абе то не се живее с тоя бензин... Че е петролен продукт ясно, ама винаги е 20% от цената на бензина. Мен само ме притеснява, че кончетата ми ще станат на магарета... ама... ще се предавам скоро май
Не съм забелязал 54те ми хилави кончета да са се умагарили Колата ми си има същата динамика
- cossy
- потребител
- Мнения: 4564
- Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
- Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
- Status: Извън линия
Когато двигателя работи на газ, той работи с по-бедна смес съответно по-висока температура и от там идват проблемите които са главно в главата (ама не моята). Забелязал съм, че когато някой си сложи газ първата година икономисва, но после почват проблемите с газовото. Не съм фен на газта и ако зависи от мен няма да сложа газ
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4778
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
добре че все още имам подръжник на бензинcossy написа:Когато двигателя работи на газ, той работи с по-бедна смес съответно по-висока температура и от там идват проблемите които са главно в главата (ама не моята). Забелязал съм, че когато някой си сложи газ първата година икономисва, но после почват проблемите с газовото. Не съм фен на газта и ако зависи от мен няма да сложа газ
то и газта до края на годината ще стане 1 лв и като и лепнат един акциз ...........мани мани
като сметнеш че трябва колата да работи и на бензин(особено зимата )
май си е по добре на бензин(това си е мое лично мнение)
според мен сметка има само на метан ама една газова за пълна инжекция е около 3000 лв а това си е направо една кола на старо
времето е като парите-никога не стига
-
- потребител
- Мнения: 675
- Регистриран: 09 фев 2005, 13:35
- Модел на автомобила: Mondeo Ghia `04 2.0 TDCI
Escort `90 XR3i convertible
Mitsubishi Colt `08 1.3 AT
Peugeot 4007 2.4 CVT - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Пропан бутана има в момента акциз може да го увеличът, но нямат основание защото трябва и на бензина да вдигнат акциза. Е разбира се в нашата държава всичко е възможно, като определяха акциза за 2003 година участвах в една от срещите е още ми е смешно така че на лукол ако им трябва по-висок акциз ще го получиме.
За метана също готвят да сложат акциз, когато се ползва за автомобили, но може и тази година да го проспът.
За метана също готвят да сложат акциз, когато се ползва за автомобили, но може и тази година да го проспът.
-
- потребител
- Мнения: 1004
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
- Местоположение: някъде в BG ВТ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Когато бензина вземе да не се търси много /да се задънват цистерните на лукойл/ , а газта повече да се търси /поради взаимн-свързания начин на получаване на двете/, ще започне обратно броене. Пазарна икономика - основен двигател на демократичната система, не на плановата /социалистическата/ !
Небойте се роби Спартак е с вас!
- kontrol
- Потребител
- Мнения: 166
- Регистриран: 26 фев 2005, 18:51
- Модел на автомобила: Ford Focus MK 2.5 2.0 LPG
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Реших!
Проблема биде решен моменталически когато пича от сервиза отвори капака да скива двигателя. Пълна инжекция....извинете ама газта не се класира в моята кола
The Escort Power !!!
-
- потребител
- Мнения: 207
- Регистриран: 08 юли 2005, 20:28
- Модел на автомобила: Hyundai Accent 1.4 95 ph
- Местоположение: София, Люлин
- Status: Извън линия
Това, което всички са написали против газта е АБСОЛЮТНО ВЯРНО - и за двигателя и за бедната смес /и даването на по-голямо предварение на запалването не помага/ и за гърнетата. При предишната ми СИЕРА 2,0 която карах 6 г. половината от които на газ имаше и друг минус - 60 л. бутилка вдигна центъра на тежестта на задната ос и промени поведението и в завой и при критично сцепление, което и без туй е проблем при задно предаване. В интерес на истината имаше и втори плюс освен цената на горивото - стария мотор /88г с чугунена глава и свещи с къса резба и конично легло/ работеше по-меко и плавно на газ.
Така че - нека всеки избира!
Така че - нека всеки избира!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 72 госта