Размисли: газ или бензин?

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
stangen
потребител
потребител
Мнения: 488
Регистриран: 17 яну 2005, 13:56
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1Mi 92
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Охх..:/

Мнение от stangen » 22 юли 2005, 09:43

kontrol написа:Абе то не се живее с тоя бензин... :x Че е петролен продукт ясно, ама винаги е 20% от цената на бензина. Мен само ме притеснява, че кончетата ми ще станат на магарета... ама... ще се предавам скоро май :(


Не съм забелязал 54те ми хилави кончета да са се умагарили :lol: :lol: Колата ми си има същата динамика
Изображение

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 22 юли 2005, 17:41

Когато двигателя работи на газ, той работи с по-бедна смес :arrow: съответно по-висока температура и от там идват проблемите които са главно в главата (ама не моята). Забелязал съм, че когато някой си сложи газ първата година икономисва, но после почват проблемите с газовото. Не съм фен на газта и ако зависи от мен няма да сложа газ :evil:
Изображение

NIKJAMa
потребител
потребител
Мнения: 675
Регистриран: 09 фев 2005, 13:35
Модел на автомобила: Mondeo Ghia `04 2.0 TDCI
Escort `90 XR3i convertible
Mitsubishi Colt `08 1.3 AT
Peugeot 4007 2.4 CVT
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от NIKJAMa » 22 юли 2005, 19:37

Сместа се настройва!!! Това че някой се опитва да докара разход по-нисък и от бензин като прави сместа прекалено бедна. Това е възможно ако можеш да пипнеш аванса иначе ефекта е точно този който казваш.

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4778
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pepy1 » 22 юли 2005, 21:02

cossy написа:Когато двигателя работи на газ, той работи с по-бедна смес :arrow: съответно по-висока температура и от там идват проблемите които са главно в главата (ама не моята). Забелязал съм, че когато някой си сложи газ първата година икономисва, но после почват проблемите с газовото. Не съм фен на газта и ако зависи от мен няма да сложа газ :evil:
добре че все още имам подръжник на бензин
то и газта до края на годината ще стане 1 лв и като и лепнат един акциз ...........мани мани
като сметнеш че трябва колата да работи и на бензин(особено зимата )
май си е по добре на бензин(това си е мое лично мнение)
според мен сметка има само на метан ама една газова за пълна инжекция е около 3000 лв а това си е направо една кола на старо
времето е като парите-никога не стига

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DigiPro » 22 юли 2005, 23:26

Един познат ми каза че навремето когато колите с газова се броели на пръсти и данъка бил 30-50лв, тия с газовите плащали по висок данък и то от порядъка на 400лв. Нищо чудно да измислят пак нещо такова... :roll:

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 22 юли 2005, 23:52

pepy1... ами при метана положението с двигателя е още по-зле :( е и по-евтино разбира се. Колкото до това дали се настройва сместа, да настройва се, но не е като на бензин :cry: И ако не се кара правилно на газ... основния ремонт не ти мърда.
Изображение

NIKJAMa
потребител
потребител
Мнения: 675
Регистриран: 09 фев 2005, 13:35
Модел на автомобила: Mondeo Ghia `04 2.0 TDCI
Escort `90 XR3i convertible
Mitsubishi Colt `08 1.3 AT
Peugeot 4007 2.4 CVT
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от NIKJAMa » 23 юли 2005, 10:47

Пропан бутана има в момента акциз може да го увеличът, но нямат основание защото трябва и на бензина да вдигнат акциза. Е разбира се в нашата държава всичко е възможно, като определяха акциза за 2003 година участвах в една от срещите е още ми е смешно така че на лукол ако им трябва по-висок акциз ще го получиме.
За метана също готвят да сложат акциз, когато се ползва за автомобили, но може и тази година да го проспът.

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aaleks » 25 юли 2005, 21:21

Когато бензина вземе да не се търси много /да се задънват цистерните на лукойл/ , а газта повече да се търси /поради взаимн-свързания начин на получаване на двете/, ще започне обратно броене. Пазарна икономика - основен двигател на демократичната система, не на плановата /социалистическата/ 8) !
Небойте се роби Спартак е с вас!

Потребителски аватар
kontrol
Потребител
Потребител
Мнения: 166
Регистриран: 26 фев 2005, 18:51
Модел на автомобила: Ford Focus MK 2.5 2.0 LPG
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Реших!

Мнение от kontrol » 26 юли 2005, 23:04

Проблема биде решен моменталически когато пича от сервиза отвори капака да скива двигателя. Пълна инжекция....извинете ама газта не се класира в моята кола :wink:
The Escort Power !!!

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 26 юли 2005, 23:41

Kфа пълна инжекция 1.4?! Това го имат май само фиестите след 97-ма-"красивите" (asj ще ме разбере най-добре). Я кажи виждаш ли надписа "зетек" като отвориш капака или 16v???
Изображение

muko
потребител
потребител
Мнения: 207
Регистриран: 08 юли 2005, 20:28
Модел на автомобила: Hyundai Accent 1.4 95 ph
Местоположение: София, Люлин
Status: Извън линия

Мнение от muko » 27 юли 2005, 18:58

Това, което всички са написали против газта е АБСОЛЮТНО ВЯРНО - и за двигателя и за бедната смес /и даването на по-голямо предварение на запалването не помага/ и за гърнетата. При предишната ми СИЕРА 2,0 която карах 6 г. половината от които на газ имаше и друг минус - 60 л. бутилка вдигна центъра на тежестта на задната ос и промени поведението и в завой и при критично сцепление, което и без туй е проблем при задно предаване. В интерес на истината имаше и втори плюс освен цената на горивото - стария мотор /88г с чугунена глава и свещи с къса резба и конично легло/ работеше по-меко и плавно на газ.
Така че - нека всеки избира! :lol:

Потребителски аватар
kontrol
Потребител
Потребител
Мнения: 166
Регистриран: 26 фев 2005, 18:51
Модел на автомобила: Ford Focus MK 2.5 2.0 LPG
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Мнение от kontrol » 28 юли 2005, 19:38

cossy написа:Kфа пълна инжекция 1.4?! Това го имат май само фиестите след 97-ма-"красивите" (asj ще ме разбере най-добре). Я кажи виждаш ли надписа "зетек" като отвориш капака или 16v???
Не. Няма никакви такива надписи. Защо? Какво имаш предвид?
The Escort Power !!!

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 28 юли 2005, 20:34

Toва е пълната инжекция ;)
Изображение

Потребителски аватар
kontrol
Потребител
Потребител
Мнения: 166
Регистриран: 26 фев 2005, 18:51
Модел на автомобила: Ford Focus MK 2.5 2.0 LPG
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

?

Мнение от kontrol » 29 юли 2005, 19:20

:? 4 дюзи зад свещите?? Това не означава ли нещо?
The Escort Power !!!

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 72 госта