и аз с плаващи обороти на празен ход
Публикувано: 21 авг 2006, 21:44
Преди седмица и аз се предадох и сложих АГУ.След малко реглажи
на ухо колата вървеше на пушка и бях много шастлив ,но....като
вдигна 95-6 градуса празния ход започна да играе м/у 300 и
1200об.При по-ниска температура или включен климатик/със
съответната автоматична корекция на оборотите/ колата заспива на
1000-1100об. и няма никакви проблеми или своеволни колебания.
Смених филтъра защото беше на 6000км -никаква разлика,освен
много малко в звука.
Прочетох, че не съм единствения с този проблем,но не открих някакво
решение.Ще се радвам ,ако някой ми обясни що е то "успокоител на празния ход" и принципа му на действие.
Ламбда емулатор нямам,за дюзите са сложили.
За уточнение- колата работи перфектно на бензин/след като
изключих ЕГР-а/ и нямам никакви забележки.
За съжаление юнака от сервиза не можа да я сложи на газанализатора
,щото в момента задното гърне е с три
дупки вместо една.
Като навиеш здраво регулиращия клапан на маркуча, оборотите на празен ход се стабилизират,
но естествено не можеш да я изфорсирашнад 1600 об/мин.
Ще се радвам ,ако дадете някакви идеи, тъй като много се дразня, а
и разхода с климатик + софийските ремонтни задръствания/вероятно
и калпав реглаж/ удари 14/100, което както и да го погледнеш си е
свинство
.
на ухо колата вървеше на пушка и бях много шастлив ,но....като
вдигна 95-6 градуса празния ход започна да играе м/у 300 и
1200об.При по-ниска температура или включен климатик/със
съответната автоматична корекция на оборотите/ колата заспива на
1000-1100об. и няма никакви проблеми или своеволни колебания.
Смених филтъра защото беше на 6000км -никаква разлика,освен
много малко в звука.
Прочетох, че не съм единствения с този проблем,но не открих някакво
решение.Ще се радвам ,ако някой ми обясни що е то "успокоител на празния ход" и принципа му на действие.
Ламбда емулатор нямам,за дюзите са сложили.
За уточнение- колата работи перфектно на бензин/след като
изключих ЕГР-а/ и нямам никакви забележки.
За съжаление юнака от сервиза не можа да я сложи на газанализатора
,щото в момента задното гърне е с три

Като навиеш здраво регулиращия клапан на маркуча, оборотите на празен ход се стабилизират,
но естествено не можеш да я изфорсирашнад 1600 об/мин.
Ще се радвам ,ако дадете някакви идеи, тъй като много се дразня, а
и разхода с климатик + софийските ремонтни задръствания/вероятно
и калпав реглаж/ удари 14/100, което както и да го погледнеш си е
свинство
