Мембраната ли е за смяна?

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
Потребителски аватар
valerko1
потребител
потребител
Мнения: 536
Регистриран: 09 авг 2006, 14:57
Модел на автомобила: Ford Focus 1600 cm3, 100 кс, 06.2008 г. фейслифт, АГУ
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мембраната ли е за смяна?

Мнение от valerko1 » 07 окт 2012, 09:28

На газ от време на време гасне. Мине не мине 10-20 км и затихва и гасне, като обърна на бензин и покарам малко и обърна пак на газ се оправя за 10-20-30 км и после пак така. Мирише на газ в купето, на бензин си върви като пич колата от подписа. От мембрана може ли да става така, че не е сменяна от около 4 г на 35000 км. е, зимата все на газ е палена?
Няма лоша ракия и хубава лопата.

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4597
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Мембраната ли е за смяна?

Мнение от S_C » 07 окт 2012, 23:00

4 години...за мен си е цяло чудо,че още пали тая кола.Явно не караш много.При мен изпарител повече от две години не е изкарвал до сега без да му сменя поне мембрани.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Мембраната ли е за смяна?

Мнение от diesel1.6 » 07 окт 2012, 23:12

зависи какъв точно е изпарителят. По-вероятно е износена гумичката на клапата за пускане на газта, която се управлява от мембраната. Сменя се след разглобяване. И ще трябва и почистване след като се разсипят всичките сажди и вероятно и смяна на мембрани, които вече са втвърдени и няма да може да се сглобят правилно.

dreadx
потребител
потребител
Мнения: 601
Регистриран: 06 апр 2011, 20:26
Модел на автомобила: FIESTA 89г/1.1/OHV
Status: Извън линия

Re: Мембраната ли е за смяна?

Мнение от dreadx » 08 окт 2012, 00:00

При мен мирише на газ в купето, когато карам с преобогатена смес. Това може да се получи и от гумичките на клапаните. Има два такива клапана - на мембраните за високото и за ниското налягане. Така и така ще отваряш изпарителя, добре ще е хубаво да го почистиш. Мембраните ако са здрави и са оригиналните не бързай да ги сменяш, понеже не се знае на какви ще попаднеш. Гумички има и се продават отделно. Само когато купуваш си носи твоите за сравнение. Може и от прокъсана мембрана за високото налягане да мирише на газ в купето.

п.с.: Понеже знам, че си с изпарител Ловато - на българските мембрани - тази за ниското налягане има едно метално кръгче, което правят от ламарина за консервени кутии. Даже отзад на ламарината си е отпечатано за какви точно консерви е била предназначена. След като поработи мембраната кръгчето се изкривява естествено. Тази за високото налягане (БГ) по мой спомен май си изглеждаше читава. Ако имаш някоя мембрана за подмяна по-вероятно е да е тази за високото налягане - може да си купиш едно БГ-комплектче и да смениш само нея + гумичките на клапаните. Ако мембраните изглеждат здрави опитай само с почистване и гумички.

Потребителски аватар
valerko1
потребител
потребител
Мнения: 536
Регистриран: 09 авг 2006, 14:57
Модел на автомобила: Ford Focus 1600 cm3, 100 кс, 06.2008 г. фейслифт, АГУ
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Мембраната ли е за смяна?

Мнение от valerko1 » 09 окт 2012, 11:09

Смених ги вчера...така я спънаха, че моста на бакърената го качвам на трета, гасне няколко пъти, все едно 20 коня са умрели. Иначе едната мембрана си беше доста добре, другата /една по-дебела, не знам за кое налягане е/ се беше вкочанила.
Няма лоша ракия и хубава лопата.

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7254
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Мембраната ли е за смяна?

Мнение от madboy » 09 окт 2012, 17:09

Развърти тия кранчета на маркуча и тествай.
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта