АГУ на карбуратор

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
yanev1990
потребител
потребител
Мнения: 401
Регистриран: 13 апр 2010, 10:19
Модел на автомобила: Ford Mondeo MK2 Ghia 2.0 16V
Местоположение: Банкя, София
Status: Извън линия

Re: АГУ на карбуратор

Мнение от yanev1990 » 19 мар 2013, 09:53

На Корсата нямаше клапата на смукача, беше свалена от някой преди мен по незнайни причини :mrgreen: Интересното е че студена палеше пак лесно и без смукача на газ.Не дупчих карбуратора, а направо пуснах щуцера отгоре :)
Когато на готин човек му е кофти, това е блус.Когато на кофти човек му е готино, това е чалга.

Forester
потребител
потребител
Мнения: 99
Регистриран: 09 авг 2012, 20:34
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 Zetec S 2000г. комби
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: АГУ на карбуратор

Мнение от Forester » 21 мар 2013, 17:25

fordmaniac написа:За съжаление yanev1990, твоето мнение е формирано след експерименти с една кола, ама има много модели карбуратори (вече изчезващи), на които дупченето на дифузьора е невъзможно!
Това, което казва fordmaniac, ми направи впечатление, и искам да питам нещо. Рено11, 1,4 карбуратор еднокамерен Солекс, с щуцер за газта. На газ изобщо не работи добре с нормалното количество въздух. Налага се когато е на газ въздуха да се притваря по някакъв начин,а когато е на бензин да се отваря. Още като взех колата, забелязах, че смукача не е в ред. Открих, че го няма лостчето, което подава принудително малко газ, когато се дръпне смукача. Фактически сега, като се дръпне смукача, само се притваря клапата за въздуха, без да се подава малко газ т.е. без да се отваря малко дроселната клапа. Понеже така ми е най-лесно да ограничавам притока на въздух, когато колата е на газ, така и правя. С дърпане на ръчката на смукача нагласявам колко въздух да пуска, а ако се наложи да мина на бензин, връщам смукача до край и готово. Без да излизам от колата и да отварям капака, че да махна някоя запушалка, която би трябвало да се сложи на въздуха, за да работи колата на газ. Обаче разхода е малко висок, около 11,5 градско. Сега като видях какво е написал fordmaniac и се замислих, дали не бъркам страшно много с тоя смукач, и затова да е висок разхода.

Потребителски аватар
fordmaniac
Потребител
Потребител
Мнения: 1611
Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: АГУ на карбуратор

Мнение от fordmaniac » 21 мар 2013, 18:41

По това което пишеш някакви идиоти са се упражнявали как се прави газова. Идеята е газовата да се настрои с газ анализатор, но при теб всеки един момент можеш да я настройваши разтройваш по вървене и по усет. Да не говорим какви режими на студено имаш без стандартното повишаване на обороти?!
Ако е направена добре една газова, независимо карбуратор или инжекцион е колата не се налагат всякакви ограничавания на входа на филтъра и подобни рационализации!
Поздрави

Потребителски аватар
lubomirov89
потребител
потребител
Мнения: 774
Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
Местоположение: Левски
Status: Извън линия

Re: АГУ на карбуратор

Мнение от lubomirov89 » 22 мар 2013, 00:07

Аз така като се замислих май май ще я махам тая газова и да си реша проблемите, да знам, че няма да ми гасне, няма да не върви и т.н.

янко
потребител
потребител
Мнения: 86
Регистриран: 04 дек 2008, 21:44
Модел на автомобила: citroen c4 1,6hdi 109 fap
mazda3 1,6hdi 90
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: АГУ на карбуратор

Мнение от янко » 22 мар 2013, 00:29

Дали щуцера е както трябва?В най малкото сечение на дифузьора,да е скосен и скоса да е надолу,също и вътрешното фи да е 8-9 мм

Потребителски аватар
lubomirov89
потребител
потребител
Мнения: 774
Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
Местоположение: Левски
Status: Извън линия

Re: АГУ на карбуратор

Мнение от lubomirov89 » 22 мар 2013, 12:02

Няма къде да се пробие вебера за щуцери колега . Гледах смесители на БРЦ за моя карбуратор и са 2 тръбички, който влизат в карбуратора, но незнам от къде мога да закупя този смесител.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: АГУ на карбуратор

Мнение от HACKO » 22 мар 2013, 14:12

Абе не е от карбуратора или плочката, както писах Вебера работи идеално със плочка отгоре. Като монтирах газовата на Фиестата, също гледах за място за пробиване, щото плочката не ми вдъхваше никакво доверие, обаче се оказа, че е добре. Газовата е сваляна от Ескорт с Вебер. Проблема ти е в Изпарителя или настройките му.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
lubomirov89
потребител
потребител
Мнения: 774
Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
Местоположение: Левски
Status: Извън линия

Re: АГУ на карбуратор

Мнение от lubomirov89 » 22 мар 2013, 19:42

За сега май го уйдордисах, ама да не са фаля много, то времето ще покаже. Иначе изпарителя си е добре нов е .

Потребителски аватар
essex
потребител
потребител
Мнения: 2401
Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: АГУ на карбуратор

Мнение от essex » 23 мар 2013, 01:36

Любе при мен имаше един гаден проблем, карам карам и спирам за 5 мин, паля и оооо мн богата сместа, оправям я карам и изведнъж мн бедна ... така всеки ден почти е добре че светофарите в софия са по 1 минута, слизам аз пред всички и си регулирам за 10 секунди :D: но есента реших да сменя мембраните щото не ми хареса как пали, как върви и колко харчи понякога. Купих мембрани от елена газ, еми само по изработката си личи че мембраните са доста по добри от тези които преди това бях сложил, сложих ги като регулирах 1-2 неща преди да затворя изпарителя, и сега този номер с обедняване и обогатяването го няма, по лесно се регулира и от както съм я направил сигурно 4-5 месеца не съм пипал.
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.

Потребителски аватар
lubomirov89
потребител
потребител
Мнения: 774
Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
Местоположение: Левски
Status: Извън линия

Re: АГУ на карбуратор

Мнение от lubomirov89 » 23 мар 2013, 07:16

За мен проблема е комплексен, от всичко по малко и то си дава отражение. Ще видим как ще се държи сега.

Потребителски аватар
essex
потребител
потребител
Мнения: 2401
Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: АГУ на карбуратор

Мнение от essex » 23 мар 2013, 13:58

дали не ти смуче въздух от някъде на празен ход ?
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.

Потребителски аватар
lubomirov89
потребител
потребител
Мнения: 774
Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
Местоположение: Левски
Status: Извън линия

Re: АГУ на карбуратор

Мнение от lubomirov89 » 23 мар 2013, 15:15

И това го мислех като вариант, но няма с какво да пръсна да видя дали не дърпа от някъде вятър :D .

Потребителски аватар
essex
потребител
потребител
Мнения: 2401
Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: АГУ на карбуратор

Мнение от essex » 23 мар 2013, 22:18

Еми започваш да търсиш и да гледаш, не е толкова много, на зетековия мотор е доста повече, днес оправях един вакуум, защото сервиза в който са слагали газовата на колата на баща ми са откачили явно без да искат ... и така 2 часа падна яко ровене и стържене на ръцете щото няма място, та както ти казвам при теб са 3-4 вакума има няма :)
На картерните газове има един троиник дето отива към въздушната кутия, на комутатора, за изпарителя.
Нали знаеш че вакуум се взима от смукателния колектор :)
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.

Потребителски аватар
lubomirov89
потребител
потребител
Мнения: 774
Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
Местоположение: Левски
Status: Извън линия

Re: АГУ на карбуратор

Мнение от lubomirov89 » 24 мар 2013, 18:41

Въздух може да смуче не само от вакумите.

Потребителски аватар
lubomirov89
потребител
потребител
Мнения: 774
Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
Местоположение: Левски
Status: Извън линия

Re: АГУ на карбуратор

Мнение от lubomirov89 » 21 май 2013, 21:03

Искам да попитам, дали някой знае къде е октан коректора на 1.6 CVH карбуратор с комутатор http://lubomirov89.snimka.bg/automobile ... 2.27932176 , който е на снимката зад изпарителя. Нищо не мога да намеря за тоя комутатор, само аз ли съм с такъв, даже и в ръководствата не го намерих. Благодаря предварително на отзовалите се !



http://pokatili.ru/f/viewtopic.php?f=125&t=9918 ето тук има нещо, но не разбирам руски, най-долу на първа страница е моя комутатор, ама не разбирам от руски, а преводача не е много точен.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: АГУ на карбуратор

Мнение от HACKO » 21 май 2013, 22:04

Октанкоректора е Бялата триъгълна буска, не знам обаче при карбуратора дали я има. Дори и да имаш възможната корекция е към закъснение, при положение че сложиш ниско октанов Бензин. Съдейки по темата на тебе ти трябва предварение, което не става.
Руснаците малко си противоречат, на края на темата се усетиха и се скараха. Навсякъде говорят за увеличение на ъгъла на предварение а този дето пробвал казва, че като е дал съответните контакти към маса, при каране с нискооктанов Бензин детонациите са изчезнали, което категорично говори за закъснение а не на предварение.
Смятам че във буксата на октанкоректора трябва да се сложи букса, която замоства пиновете помежду си, а не да свързва някой към маса.
Аз не бих рискувал да замасявам кабели към компютъра или комутатора, който се реши да го прави на собствена отговорност.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
lubomirov89
потребител
потребител
Мнения: 774
Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
Местоположение: Левски
Status: Извън линия

Re: АГУ на карбуратор

Мнение от lubomirov89 » 21 май 2013, 23:35

Насе, нямам такава букса, и да ти кажа не ми се рискува много, но реших да питам, ако случайно някой е пробвал такова нещо. Както знаете и преди съм писал, че понякога колата мъче да гасне, на последък почна повече да си гъта оборотите, и започнах да си мисля, че иска още предварение.

Потребителски аватар
essex
потребител
потребител
Мнения: 2401
Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: АГУ на карбуратор

Мнение от essex » 21 май 2013, 23:36

Ето как изглежда моя комутатор http://pics.data.bg/albums/37781/%D0%B2 ... 0%BE%D1%80 , предполагам че като устройство са еднакви, само на външен вид са различни.
Кабели 6-7 - октан (мост-късо между двете) но като гледам от снимата е различно при теб.
В този случай махаш изолирбанда и гледаш от къде влиза и излиза един същи кабел. При мен е кафяво с още нещо.При мен м/у 6 и 7 пин са пуснали един кабел просто и се отрязва.
НО преди да направиш всичко това ако кабела е здрав и непрекъснат е предвиден за 95 бензин, а като се резне е за по ниско октанов бензин като 92. А газчицата е с по висок октан ако не се лъжа. Така че не ти върши работа да го резеш !
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.

Потребителски аватар
lubomirov89
потребител
потребител
Мнения: 774
Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
Местоположение: Левски
Status: Извън линия

Re: АГУ на карбуратор

Мнение от lubomirov89 » 23 май 2013, 19:12

Да намерих го въпросният кабел, мерси!

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта