Focus zetek-s или zetek-se, има ли значение за газификацията

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
hsf
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 02 дек 2012, 01:30
Модел на автомобила: предстои
Status: Извън линия

Focus zetek-s или zetek-se, има ли значение за газификацията

Мнение от hsf » 21 апр 2013, 23:07

Здравейте, оглеждам се за Fokus от известно време - на двигателите на фокусите има разлика в надиписите - едни са zetek-S, други zetek-SE и се чудя има ли разлика между тези два двигателя, кой от тях е по-добър и ще има ли някакви проблеми или предимства при газификацията на автомобила?

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Focus zetek-s или zetek-se, има ли значение за газификацията

Мнение от chains » 22 апр 2013, 16:47

Като цяло разлика няма! ...но има само едно доуточнение ... Ако е "zetek-s" ще се наложи да се направи един "байпас" на охлаждането, докато при "zetek-se" проблема с циркулацията на охладителната течност бил решен / за повече подробности прочети темата http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=9&t=41304

...аз съм "zetek-s" 1.6 ... направих си необходимия "байпас"! ...като цяло много съм доволен от колата - разхода като литри е на практика същия, няма разлика в динамиката, дори ми се струва, че двг работи по-меко!

Написаното от мен е за ГИ ... не си и помисляй за обикновена АГУ !

пп: Успех в избора и дано да попаднеш на пазен и поддържан автомобил! :D

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4597
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Focus zetek-s или zetek-se, има ли значение за газификацията

Мнение от S_C » 22 апр 2013, 19:33

Не тръгвай така смело с идеята за газифициране-Фокусът не харчи толкова много.Големия разход е само при големите кубатури на ЗЕТЕК-а и тежките купета (Мондео).Там под 12 градско трудно слиза.Фокусът е 3-4 литра надолу.Премисли пак, смятай три пъти,дето се казва.
Ако карах по-малка кола и газовата уредба я нямаше вече готова и монтрана от предишния собственик, никога,ама за нищо на света не бих си карал колата на газ.Преди това на Сиерата и махнах газовата точно по същия повод.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

hsf
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 02 дек 2012, 01:30
Модел на автомобила: предстои
Status: Извън линия

Re: Focus zetek-s или zetek-se, има ли значение за газификацията

Мнение от hsf » 23 апр 2013, 09:19

Мерси за отговорите, на газов инжекцион ще е, само ме притесни да няма някакъв проблем при zetek SE-то за газта. Сега ще прочета линка.
S_C твоя опит с газов инжекцион или с обикновена газова е. Кажи точно кои неща не ти харесват, когато колата е на газ - пада динамиката, развалят се определени неща?

vivco
потребител
потребител
Мнения: 45
Регистриран: 29 окт 2008, 10:45
Модел на автомобила: Форд Фокус 2.0 16v
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Focus zetek-s или zetek-se, има ли значение за газификацията

Мнение от vivco » 23 апр 2013, 15:12

Колега слагай смело и не се замисляй .Аз на моя Фокус 20 16 v вече 30 000 км съм с газов инжекцион AG zenit и няма никакви проблеми . Много е важно как ще ти бъде извършен монтажа колата не е капризна върви по същия начин и гори пак така . Така че смело напред успех.
Изображение

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта