Въпроси за Ескорт 1.6 zetec с обикновена АГУ
-
- потребител
- Мнения: 35
- Регистриран: 15 апр 2013, 10:52
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 Zetek 16v
- Местоположение: tenovo
- Status: Извън линия
Въпроси за Ескорт 1.6 zetec с обикновена АГУ
Здравейте.. Имам Ескорт 1.6 зетек 90к.с. и искам да го газифицирам. До сега съм слагал газ на няколко автомобила и не съм имал особени проблеми. За пръв път обаче ми се налага да слагам АГУ на двигател с пълна инжекция. Изпарителя ми е Ловато-електрически. Въпросите ми са свързани основно с електрониката...
1. Какъв превключвател за газ-бензин е удачно да сложа и как точно да го свържа?
2. Трябва ли да слагам ламбда емулатор или само такъв за дюзите?
3. Как точно да бъдат свързани емулаторите?
Изобщо, интересуват ме всички въпроси свързани с електрониката. Ако пък някой даде някоя примерна схемичка на електрониката ще е супер... Благодаря предварително..
1. Какъв превключвател за газ-бензин е удачно да сложа и как точно да го свържа?
2. Трябва ли да слагам ламбда емулатор или само такъв за дюзите?
3. Как точно да бъдат свързани емулаторите?
Изобщо, интересуват ме всички въпроси свързани с електрониката. Ако пък някой даде някоя примерна схемичка на електрониката ще е супер... Благодаря предварително..
- urgan
- Потребител
- Мнения: 1834
- Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA - Status: Извън линия
Re: Въпроси за Ескорт 1.6 zetec с обикновена АГУ
Като за начало уточни двигателя, защото фокус 1.6 90 коня няма. Ако е 16 клапановия трябва да е 100 коня то мисля и друг няма де. Имай впредвид че повдигачите на клапаните са механични. Мое мнение е че тази обикновената уредба дето мислиш да я слагаш си е малко трън в гащите. Колко по евтино ще ти излезе от ГИ със всичките имулатори и чудесии? По добре е да се замислиш за ГИ има ги вече по около 800 лв.
-
- потребител
- Мнения: 263
- Регистриран: 17 апр 2008, 21:56
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v
- Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: Въпроси за Ескорт 1.6 zetec с обикновена АГУ
Този мотор понася и обикновена газова уредба и работи без проблеми.С изправни кабели и свещи и редовна смяна на въздушен филтър всичко е 6
Ако питаш мен по-добре си монтирай бутилката,горивопроводи,водни съединения,изпарител и се разбери с някой майстор да ти направи само електрическата част ако не си сигурен в ел. областта. Успех.
Ако питаш мен по-добре си монтирай бутилката,горивопроводи,водни съединения,изпарител и се разбери с някой майстор да ти направи само електрическата част ако не си сигурен в ел. областта. Успех.
-
- потребител
- Мнения: 35
- Регистриран: 15 апр 2013, 10:52
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 Zetek 16v
- Местоположение: tenovo
- Status: Извън линия
Re: Въпроси за Ескорт 1.6 zetec с обикновена АГУ
Колега, двигателя съм го уточнил ... незнам за какви фокуси говориш???? Мисля че достатъчно ясно съм написал ЕСКОРТ 1.6 Zetec 90 коня.urgan написа:Като за начало уточни двигателя, защото фокус 1.6 90 коня няма. Ако е 16 клапановия трябва да е 100 коня то мисля и друг няма де. Имай впредвид че повдигачите на клапаните са механични. Мое мнение е че тази обикновената уредба дето мислиш да я слагаш си е малко трън в гащите. Колко по евтино ще ти излезе от ГИ със всичките имулатори и чудесии? По добре е да се замислиш за ГИ има ги вече по около 800 лв.
Моля без повече съвети за ГИ. Имам доста богат опит с всякакви автомобили, с и без ГИ.. С конвенционални газови, дизели и т.н. Що се отнася за конкретния автомобил то монтирането на ГИ е абсолютно безмислено и инвестицията не би се избила дълги години.
За справка - конвенционално газово с всичко необходимо няма да ми дойде повече от 180 лв. Колко километра трябва да се изминат за да се покрие разликата от това което евентуално би се икономисало с ГИ?
Поздрави..
Колега, всичко е монтирано. Е, без смесителя де... Вече опрях до електрониката... Затова си зададох въпроса тук. Предпочитам аз да си я правя. Просто до сега на газаджия не съм ходил а и нямам намерение да ходя.radorecord написа:Този мотор понася и обикновена газова уредба и работи без проблеми.С изправни кабели и свещи и редовна смяна на въздушен филтър всичко е 6
Ако питаш мен по-добре си монтирай бутилката,горивопроводи,водни съединения,изпарител и се разбери с някой майстор да ти направи само електрическата част ако не си сигурен в ел. областта. Успех.
- urgan
- Потребител
- Мнения: 1834
- Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA - Status: Извън линия
Re: Въпроси за Ескорт 1.6 zetec с обикновена АГУ
Пак ти казвам такъв 90 коня двигател няма, та в тая връзка ти за какви фокуси ми говориш. Мда бе имулатори, дрън брън 180 лв, окей. Само да не измяукаш след една година с друга тема фокус не върви както трябва.
- deathstorm
- потребител
- Мнения: 559
- Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) (retired)
Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive - Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: Въпроси за Ескорт 1.6 zetec с обикновена АГУ
gsp написа:Здравейте.. Имам Ескорт 1.6 зетек 90к.с. и искам да го газифицирам.
Да го уточним това, че тия фокуси...Ескорт определено има такъв двигател в 3 поколения (двигатели) Колега добре е да сложиш емулатор за дюзи, той едновременно прекъсва и емулира дюзите при работа на газ, направо се свързва с ключа. Ламда емулатор не ти трябва. Прекъсва се масата на дюзите по отделно през емулатора (той трябва да си има схема). Ключа също си има схема предполагам така, че ако разбираш малко от малко от електроника и схеми ще се оправиш. На практика целта ти е когато е отворен газовия клапан, дюзите да са изключени и емулирани (това при работа на газ) при работа не бенз - обратното, клапана затворен дюзите работят.
А относно газовия инжекцион - моя си го сложих Ноември месец и вече се изплати - на същия като твоя двигател. А като изчурее тотално завалийката взимам си инжекциона и го местя на следващата и така. Но все пак ти си преценяш. Успех.
-
- потребител
- Мнения: 35
- Регистриран: 15 апр 2013, 10:52
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 Zetek 16v
- Местоположение: tenovo
- Status: Извън линия
Re: Въпроси за Ескорт 1.6 zetec с обикновена АГУ
.... ще е добре преди да се отговори по някоя тема да се ЧЕТЕ.... Поне само заглавието на темата Че инак голем смех пада....urgan написа:Пак ти казвам такъв 90 коня двигател няма, та в тая връзка ти за какви фокуси ми говориш. Мда бе имулатори, дрън брън 180 лв, окей. Само да не измяукаш след една година с друга тема фокус не върви както трябва.
Иначе, фокуси колкото щеш.... ама в цирка
-
- потребител
- Мнения: 504
- Регистриран: 13 дек 2006, 23:34
- Модел на автомобила: Escort 1,6 16V Ghia
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Въпроси за Ескорт 1.6 zetec с обикновена АГУ
Въртях, суках и си сложих инжекцион преди 10 дни. След някоя седмица ще пусна тема, като навъртя още малко - досега към 400 км. Бутилка на резервна гума, 37 литра.
- npace
- потребител
- Мнения: 126
- Регистриран: 10 дек 2006, 19:19
- Модел на автомобила: Sierra 2.0 DOHC
- Местоположение: Пловдив/Смирненски
- Status: Извън линия
Re: Въпроси за Ескорт 1.6 zetec с обикновена АГУ
http://powerslade.snimka.bg/automobiles ... 6.29178837
Предполага се че си с този колектор.Няма да имаш проблем да сложиш полчка и изпарител и да караш.Вероятноста да си скапеш мотора за 10 хил.км. е 80%.Ако все пак си решил да си сложиш плочка - ще ти дадем ориентир.Забиваш му плочката точно пред дросела, възможно най-къси маркучи от изпарителя до плочката, емулатор за бензинови инжектори и не ти трябва ламбда симулатор.При нови кабели и свещи има много малка вероятност да създаде детонации но това не зависи само от тях.За да имаш приличен разход и да върви е добре да се сложи ламбда контрол (такова животно не съм виждал по магазините от години).За да я направиш да върви и да гори добре ще дадеш съответната сума която ще се доближи до най-евтиния ГИ.Този мотор няма cut off режим и при добра настройка на система от 1-во поколение вероятността да гори по малко отколкото със система от 3-то поколение е висока (Това важи за L1E,L1K,L1H двигатели).
Предполага се че си с този колектор.Няма да имаш проблем да сложиш полчка и изпарител и да караш.Вероятноста да си скапеш мотора за 10 хил.км. е 80%.Ако все пак си решил да си сложиш плочка - ще ти дадем ориентир.Забиваш му плочката точно пред дросела, възможно най-къси маркучи от изпарителя до плочката, емулатор за бензинови инжектори и не ти трябва ламбда симулатор.При нови кабели и свещи има много малка вероятност да създаде детонации но това не зависи само от тях.За да имаш приличен разход и да върви е добре да се сложи ламбда контрол (такова животно не съм виждал по магазините от години).За да я направиш да върви и да гори добре ще дадеш съответната сума която ще се доближи до най-евтиния ГИ.Този мотор няма cut off режим и при добра настройка на система от 1-во поколение вероятността да гори по малко отколкото със система от 3-то поколение е висока (Това важи за L1E,L1K,L1H двигатели).
-
- потребител
- Мнения: 190
- Регистриран: 07 фев 2005, 09:13
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1 C '89; Escort 1.6 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Въпроси за Ескорт 1.6 zetec с обикновена АГУ
И това твърдение е на базата на какво?!npace написа:http://powerslade.snimka.bg/automobiles ... 6.29178837
...Вероятноста да си скапеш мотора за 10 хил.км. е 80%...
Само в този форум сигурно има навъртени десетки (и стотици) х 10 000 км на зетек с обикновена газова, без смяна на двигател на всеки 10 хиляди
-
- потребител
- Мнения: 35
- Регистриран: 15 апр 2013, 10:52
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 Zetek 16v
- Местоположение: tenovo
- Status: Извън линия
Re: Въпроси за Ескорт 1.6 zetec с обикновена АГУ
Така и не разбрах как точно трябва да се свърже емулатора на дюзите. В смисъл, къде е най-удачно да се прекъсне +а на дюзите?
- npace
- потребител
- Мнения: 126
- Регистриран: 10 дек 2006, 19:19
- Модел на автомобила: Sierra 2.0 DOHC
- Местоположение: Пловдив/Смирненски
- Status: Извън линия
Re: Въпроси за Ескорт 1.6 zetec с обикновена АГУ
Това твърдение е на базата на това че никой не следи каква смес постъпва в тоя двигател.Или караш на бедна или на богата.Понеже нямаш чек лампа, никога не разбираш че имаш проблем.За 30000 км да съм задал тъп въпрос от сорта: Що не ми работи на бензин? или ГРЪМНА!?
- npace
- потребител
- Мнения: 126
- Регистриран: 10 дек 2006, 19:19
- Модел на автомобила: Sierra 2.0 DOHC
- Местоположение: Пловдив/Смирненски
- Status: Извън линия
Re: Въпроси за Ескорт 1.6 zetec с обикновена АГУ
Можеш да правиш каквото си искаш с личните си вещи, никой не те спира да експериментираш.Единствено се опитах да разясня че тези двигатели имат непрекъснато подаване на гориво и ако си сложиш обикновено АГУ вероятността да ти гори по малко с добри настройки е голяма.Това обаче води до промяна на температурите който се създават от горенето на сместа.След време се появяват проблеми.Тук пиша за да помогна а не да се заяждам.Питаш ме - отговарям ти, имаш нужда от съвет - давам ти го, имаш нужда от помощ - намираш я.
Към колегата с Ескорта: С ГИ ще работи абсолютно безупречно, с АГУ ще работи добре и както каза колегата от първия пост след твоя - ако всичко е изправно няма да имаш проблеми.
Към колегата с Ескорта: С ГИ ще работи абсолютно безупречно, с АГУ ще работи добре и както каза колегата от първия пост след твоя - ако всичко е изправно няма да имаш проблеми.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта