Въпрос АГУ Мондео

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
Hammerfall
потребител
потребител
Мнения: 49
Регистриран: 05 окт 2007, 16:39
Модел на автомобила: Мондео 1,8 GHIA,BMW-M3,BMW-E39
Местоположение: Sliven
Контакти:
Status: Извън линия

Въпрос АГУ Мондео

Мнение от Hammerfall » 18 май 2013, 15:44

Въпросите ми са за обикновена АГУ на Мондео МК1, 1,8 Зетек, 1995 год.:

1. Нужно ли е да се монтира емулатор за дюзите при този модел и тази година?
2. Нужно ли е да се монтира емулатор на ламбда сондата?
3. Каква плочка за газта да ползвам (колко мм.) или да подам газта направо в тялото над др. клапа?
Знам, че е по-добре ГИ !
Служебния отговор е за цената на колата и на ГИ в полза на второто :lol:
Благодаря предварително.

Потребителски аватар
dimkar
потребител
потребител
Мнения: 1364
Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
Модел на автомобила: Nissan
Местоположение: Сопот
Status: Извън линия

Re: Въпрос АГУ Мондео

Мнение от dimkar » 18 май 2013, 16:24

Hammerfall написа:...Служебния отговор е за цената на колата и на ГИ в полза на второто :lol:...
Хм, цената на колата едва ли е по-важна от спокойствието. :)

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Въпрос АГУ Мондео

Мнение от Любо » 21 май 2013, 11:40

Виждал съм изпълнения с обикновен изпарител и емулатор на лабдата. За дузите незнам, но бензиновата помпа я бяха изключили на газ. Така че става.
Старото ми мондео беше същата година, със същия мотор. Колата дойде от Холандия с монтирана газова. Виале с ламбда контрол. При минаване на газ дюзите се байпасираха - затваряха и оставаха затворени.
А понеже ме наплашиха нещо за бензиновата помпа, няколко месеца след като я взех й сложих едно реле, което да я спира като мине на газ...
Общо взето този двигател позволява всякаква газова. Слагаш и една кихалка, за всеки случай, за де нпръсне колектора, че той е цифра.
Но задължително провери дали мотора не е сменен. Имам предвид да си сигурен че е с хидравлични повдигачи.
Не че ако не е с хидравлични не става, но май се прави нещо допълнително за охлаждане на клапаните...

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта