Какво да сменя/проверя преди монтаж на ГИ
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 10 ное 2005, 22:00
- Модел на автомобила: Павликени
- Местоположение: Павликени
- Status: Извън линия
Какво да сменя/проверя преди монтаж на ГИ
Здравейте колеги, ще съм ви благодарен ако ме посъветвате какво да сменя или да проверя дали работи добре системата на автомобила преди монтаж на ГИ. Автомобилът е Форд Ескорт 1.6 90к.с.
- npace
- потребител
- Мнения: 126
- Регистриран: 10 дек 2006, 19:19
- Модел на автомобила: Sierra 2.0 DOHC
- Местоположение: Пловдив/Смирненски
- Status: Извън линия
Re: Какво да сменя/проверя преди монтаж на ГИ
Кабели и свещи единствено.На двигатели L1E,L1K и L1H се сменят в комплект и кабели и свещи!!!Тествани са кабели на Herth+Buss и свещи на BERU -> идеална работа.Инвестицията е около 100 лева.Също така вече 30000 км. търкаляме с колегата такъв Ескорт с Фобос 4 система и няма абсолютно никакви проблеми.Един път не е хлъцнал или да е направил заклащане на обороти даже.tachko написа:Здравейте колеги, ще съм ви благодарен ако ме посъветвате какво да сменя или да проверя дали работи добре системата на автомобила преди монтаж на ГИ. Автомобилът е Форд Ескорт 1.6 90к.с.
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 10 ное 2005, 22:00
- Модел на автомобила: Павликени
- Местоположение: Павликени
- Status: Извън линия
Re: Какво да сменя/проверя преди монтаж на ГИ
Разтоянието на свещите го мерихме, и то е както го дават в ауто дата. Майстора ме увери, че свещи и кабели са наред.
Смених ламда сондата на колата. Днес вече взех колата с ГИ. Разхода е 14/100
Смених ламда сондата на колата. Днес вече взех колата с ГИ. Разхода е 14/100
- Doin
- потребител
- Мнения: 1817
- Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
- Местоположение: Слатина, София
- Status: Извън линия
Re: Какво да сменя/проверя преди монтаж на ГИ
При този разход има нещо което не е наред! Въпреки съветите на майстора послушай колегата.
-
- потребител
- Мнения: 504
- Регистриран: 13 дек 2006, 23:34
- Модел на автомобила: Escort 1,6 16V Ghia
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Какво да сменя/проверя преди монтаж на ГИ
Това 14/100 градско ли? По принцип трябва да си около 50-55% от парите. Примерно на мен ако до Каварна бензина е 150 лв на газ 75-80 лв.
Като гориво би трябвало да си около 7 на бензин . На газ око е наред като литри +5-7%
И не съм си играл с никакви свещи/кабели. Откакто съм я всел колата над 35000 км не съм ги пипал, а преди това колко ги е търкалял германеца не знам.
Като гориво би трябвало да си около 7 на бензин . На газ око е наред като литри +5-7%
И не съм си играл с никакви свещи/кабели. Откакто съм я всел колата над 35000 км не съм ги пипал, а преди това колко ги е търкалял германеца не знам.
-
- потребител
- Мнения: 86
- Регистриран: 04 дек 2008, 21:44
- Модел на автомобила: citroen c4 1,6hdi 109 fap
mazda3 1,6hdi 90 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Какво да сменя/проверя преди монтаж на ГИ
Че той транзита ми гореше толкова,нещо не е наред.А вървенето как е,има ли някакви странности?В момента съм с марея 1,6 комби с пласмасови колектори и обикновено атикер ,защото не посмях да дам една шапка пари и после рахат да си патя.По форумите повечето се оплакват от ги,отколкото от обикновените защото куцо и сакато вече монтира ги ,и то нормаджийската,и в повечето случаи нямат представа какво точно правятtachko написа:Разтоянието на свещите го мерихме, и то е както го дават в ауто дата. Майстора ме увери, че свещи и кабели са наред.
Смених ламда сондата на колата. Днес вече взех колата с ГИ. Разхода е 14/100
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Какво да сменя/проверя преди монтаж на ГИ
Само по себе си с този разход е ясно, че имаш лоша настройка на ГИ-ти, когато аз си монтирах моя поради факта, че настройка и разход беше на опит грешка, започнах с по високо налягане 1,3 бара при 1,8 дюзи и имах същия разход, свалих налягането на 1,2 бара и разхода ми падна на около 9-10 и за момента така си я карам, но за всяка кола е индивидуално.
- deathstorm
- потребител
- Мнения: 559
- Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) (retired)
Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive - Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: Какво да сменя/проверя преди монтаж на ГИ
Не мога да си представя колко са неграмотни тези газаджии. Аз моята като я слагах дюзите и налягането ги взех от една таблица на Фобос, направих автоматична настройка и колата си вървеше перфектно с разход 10 на сто. Това говорим за автоматична настройка дето просто нищо не се иска от тебе. Усетих я обаче, че понавървява даже повече от колкото на бенз. свалих малко времената в ниските( до 3000 об/мин), по-нагоре си я оставих богата, падна ми на 8 разхода извън града с 110-120 и от тогава не съм я барал.
-
- потребител
- Мнения: 504
- Регистриран: 13 дек 2006, 23:34
- Модел на автомобила: Escort 1,6 16V Ghia
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Какво да сменя/проверя преди монтаж на ГИ
Днес се заиграх и ги смених. Майсторът изпадна в тих ужас - откакто е станало кола са търкаляни. Разстояние 1,9 до 2,2. Кабели опечени колкото си искат. И си работеше идеално.Филипов написа:И не съм си играл с никакви свещи/кабели. Откакто съм я всел колата над 35000 км не съм ги пипал, а преди това колко ги е търкалял германеца не знам.
Сложих някакви Beru платинени с тънък електрод по 14 лв. И някакви тройно силиконови кабели Janmor - USA 54 лв. Форда замърка като котка. Чак не мога да го позная.
Минах и при газаджиите. Не се наложи донастройка, а съм минал към 2000 километра откакто е сложена газовата.
- npace
- потребител
- Мнения: 126
- Регистриран: 10 дек 2006, 19:19
- Модел на автомобила: Sierra 2.0 DOHC
- Местоположение: Пловдив/Смирненски
- Status: Извън линия
Re: Какво да сменя/проверя преди монтаж на ГИ
Не се учудвайте от разхода на този мотор.Градско си похапва 12-13/100 бензин нормално каране.От доста време го карам, свещи съм сменял, кабели съм сменял-няма ефект.Ако искаш да си върви нормално без да го удушваш си гори.Извънградско със 130 по магистралата до София и обратно пак е висок разхода (около 10/100).Този двигател няма cut off режим и подава постоянно гориво.За мен оттам идва белята с разхода.Дали ще слагате иридиеви свещи или обикновени е все тая, единствено ще удължите периода на смяна.
Интересно ми е защо като пусна климатика градско разхода скача на 16/100 при положение че колата е в абсолютно перфектно състояние (поддържа се като нова с пари и не се жалят).Правя сравнение с Опел Астра с 1.6 16V двигател и там разхода е с 2 литра надолу извънградско и с 3-4 по малко градско.Единственото обяснение ми е това постоянно подаване на гориво (караш с 3000 оборота - пускаш газта и пак подава гориво).
Интересно ми е защо като пусна климатика градско разхода скача на 16/100 при положение че колата е в абсолютно перфектно състояние (поддържа се като нова с пари и не се жалят).Правя сравнение с Опел Астра с 1.6 16V двигател и там разхода е с 2 литра надолу извънградско и с 3-4 по малко градско.Единственото обяснение ми е това постоянно подаване на гориво (караш с 3000 оборота - пускаш газта и пак подава гориво).
- deathstorm
- потребител
- Мнения: 559
- Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) (retired)
Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive - Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: Какво да сменя/проверя преди монтаж на ГИ
Така е колега и аз го наблюдавам (и усещам тоя момент). Като пуснеш газта времената все пак падат под тези за празен ход, но не се спира напълно горивото. Затова си я цъкам по инерция, но пък при мен не е чак толкова висок разхода. Със 120 някъде към 8.5 извънградско, градско 11-12 - това на газ. Зимата е ламя даже не си правя труда да смятам. Карал съм с откачен VSS и мисля, че под 1500 оборота напълно спира горивото (поне така го усещах, тогава нямах газова да гледам времената), но след това като цъкна съединителя трудно стабилизира празния ход. Ако искаш пробвай и кажи дали се наблюдава същия ефект.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта