Какво да сменя/проверя преди монтаж на ГИ

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
tachko
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 10 ное 2005, 22:00
Модел на автомобила: Павликени
Местоположение: Павликени
Status: Извън линия

Какво да сменя/проверя преди монтаж на ГИ

Мнение от tachko » 27 май 2013, 10:21

Здравейте колеги, ще съм ви благодарен ако ме посъветвате какво да сменя или да проверя дали работи добре системата на автомобила преди монтаж на ГИ. Автомобилът е Форд Ескорт 1.6 90к.с.

Потребителски аватар
npace
потребител
потребител
Мнения: 126
Регистриран: 10 дек 2006, 19:19
Модел на автомобила: Sierra 2.0 DOHC
Местоположение: Пловдив/Смирненски
Status: Извън линия

Re: Какво да сменя/проверя преди монтаж на ГИ

Мнение от npace » 27 май 2013, 13:37

tachko написа:Здравейте колеги, ще съм ви благодарен ако ме посъветвате какво да сменя или да проверя дали работи добре системата на автомобила преди монтаж на ГИ. Автомобилът е Форд Ескорт 1.6 90к.с.
Кабели и свещи единствено.На двигатели L1E,L1K и L1H се сменят в комплект и кабели и свещи!!!Тествани са кабели на Herth+Buss и свещи на BERU -> идеална работа.Инвестицията е около 100 лева.Също така вече 30000 км. търкаляме с колегата такъв Ескорт с Фобос 4 система и няма абсолютно никакви проблеми.Един път не е хлъцнал или да е направил заклащане на обороти даже.

tachko
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 10 ное 2005, 22:00
Модел на автомобила: Павликени
Местоположение: Павликени
Status: Извън линия

Re: Какво да сменя/проверя преди монтаж на ГИ

Мнение от tachko » 27 май 2013, 21:18

Разтоянието на свещите го мерихме, и то е както го дават в ауто дата. Майстора ме увери, че свещи и кабели са наред.
Смених ламда сондата на колата. Днес вече взех колата с ГИ. Разхода е 14/100

Потребителски аватар
Doin
потребител
потребител
Мнения: 1817
Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
Местоположение: Слатина, София
Status: Извън линия

Re: Какво да сменя/проверя преди монтаж на ГИ

Мнение от Doin » 27 май 2013, 22:22

При този разход има нещо което не е наред! Въпреки съветите на майстора послушай колегата.

Филипов
потребител
потребител
Мнения: 504
Регистриран: 13 дек 2006, 23:34
Модел на автомобила: Escort 1,6 16V Ghia
Местоположение: Плевен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Какво да сменя/проверя преди монтаж на ГИ

Мнение от Филипов » 30 май 2013, 11:16

Това 14/100 градско ли? По принцип трябва да си около 50-55% от парите. Примерно на мен ако до Каварна бензина е 150 лв на газ 75-80 лв.
Като гориво би трябвало да си около 7 на бензин . На газ око е наред като литри +5-7%

И не съм си играл с никакви свещи/кабели. Откакто съм я всел колата над 35000 км не съм ги пипал, а преди това колко ги е търкалял германеца не знам.

янко
потребител
потребител
Мнения: 86
Регистриран: 04 дек 2008, 21:44
Модел на автомобила: citroen c4 1,6hdi 109 fap
mazda3 1,6hdi 90
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Какво да сменя/проверя преди монтаж на ГИ

Мнение от янко » 30 май 2013, 13:02

tachko написа:Разтоянието на свещите го мерихме, и то е както го дават в ауто дата. Майстора ме увери, че свещи и кабели са наред.
Смених ламда сондата на колата. Днес вече взех колата с ГИ. Разхода е 14/100
Че той транзита ми гореше толкова,нещо не е наред.А вървенето как е,има ли някакви странности?В момента съм с марея 1,6 комби с пласмасови колектори и обикновено атикер ,защото не посмях да дам една шапка пари и после рахат да си патя.По форумите повечето се оплакват от ги,отколкото от обикновените защото куцо и сакато вече монтира ги ,и то нормаджийската,и в повечето случаи нямат представа какво точно правят

Потребителски аватар
Didibao
потребител
потребител
Мнения: 1769
Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
Модел на автомобила: Focus ST170
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: Какво да сменя/проверя преди монтаж на ГИ

Мнение от Didibao » 30 май 2013, 18:45

Само по себе си с този разход е ясно, че имаш лоша настройка на ГИ-ти, когато аз си монтирах моя поради факта, че настройка и разход беше на опит грешка, започнах с по високо налягане 1,3 бара при 1,8 дюзи и имах същия разход, свалих налягането на 1,2 бара и разхода ми падна на около 9-10 и за момента така си я карам, но за всяка кола е индивидуално.
Изображение

Потребителски аватар
deathstorm
потребител
потребител
Мнения: 559
Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) (retired)
Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive
Местоположение: Хасково
Status: Извън линия

Re: Какво да сменя/проверя преди монтаж на ГИ

Мнение от deathstorm » 30 май 2013, 20:10

Не мога да си представя колко са неграмотни тези газаджии. Аз моята като я слагах дюзите и налягането ги взех от една таблица на Фобос, направих автоматична настройка и колата си вървеше перфектно с разход 10 на сто. Това говорим за автоматична настройка дето просто нищо не се иска от тебе. Усетих я обаче, че понавървява даже повече от колкото на бенз. свалих малко времената в ниските( до 3000 об/мин), по-нагоре си я оставих богата, падна ми на 8 разхода извън града с 110-120 и от тогава не съм я барал.

Филипов
потребител
потребител
Мнения: 504
Регистриран: 13 дек 2006, 23:34
Модел на автомобила: Escort 1,6 16V Ghia
Местоположение: Плевен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Какво да сменя/проверя преди монтаж на ГИ

Мнение от Филипов » 14 юни 2013, 18:17

Филипов написа:И не съм си играл с никакви свещи/кабели. Откакто съм я всел колата над 35000 км не съм ги пипал, а преди това колко ги е търкалял германеца не знам.
Днес се заиграх и ги смених. Майсторът изпадна в тих ужас - откакто е станало кола са търкаляни. Разстояние 1,9 до 2,2. Кабели опечени колкото си искат. И си работеше идеално.

Сложих някакви Beru платинени с тънък електрод по 14 лв. И някакви тройно силиконови кабели Janmor - USA 54 лв. Форда замърка като котка. Чак не мога да го позная.

Минах и при газаджиите. Не се наложи донастройка, а съм минал към 2000 километра откакто е сложена газовата.

Потребителски аватар
npace
потребител
потребител
Мнения: 126
Регистриран: 10 дек 2006, 19:19
Модел на автомобила: Sierra 2.0 DOHC
Местоположение: Пловдив/Смирненски
Status: Извън линия

Re: Какво да сменя/проверя преди монтаж на ГИ

Мнение от npace » 15 юни 2013, 09:49

Не се учудвайте от разхода на този мотор.Градско си похапва 12-13/100 бензин нормално каране.От доста време го карам, свещи съм сменял, кабели съм сменял-няма ефект.Ако искаш да си върви нормално без да го удушваш си гори.Извънградско със 130 по магистралата до София и обратно пак е висок разхода (около 10/100).Този двигател няма cut off режим и подава постоянно гориво.За мен оттам идва белята с разхода.Дали ще слагате иридиеви свещи или обикновени е все тая, единствено ще удължите периода на смяна.

Интересно ми е защо като пусна климатика градско разхода скача на 16/100 при положение че колата е в абсолютно перфектно състояние (поддържа се като нова с пари и не се жалят).Правя сравнение с Опел Астра с 1.6 16V двигател и там разхода е с 2 литра надолу извънградско и с 3-4 по малко градско.Единственото обяснение ми е това постоянно подаване на гориво (караш с 3000 оборота - пускаш газта и пак подава гориво).

Потребителски аватар
deathstorm
потребител
потребител
Мнения: 559
Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) (retired)
Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive
Местоположение: Хасково
Status: Извън линия

Re: Какво да сменя/проверя преди монтаж на ГИ

Мнение от deathstorm » 16 юни 2013, 00:18

Така е колега и аз го наблюдавам (и усещам тоя момент). Като пуснеш газта времената все пак падат под тези за празен ход, но не се спира напълно горивото. Затова си я цъкам по инерция, но пък при мен не е чак толкова висок разхода. Със 120 някъде към 8.5 извънградско, градско 11-12 - това на газ. Зимата е ламя даже не си правя труда да смятам. Карал съм с откачен VSS и мисля, че под 1500 оборота напълно спира горивото (поне така го усещах, тогава нямах газова да гледам времената), но след това като цъкна съединителя трудно стабилизира празния ход. Ако искаш пробвай и кажи дали се наблюдава същия ефект.

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта