Проблем с АГУ на Скорпио

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
kolega
потребител
потребител
Мнения: 19
Регистриран: 14 юни 2006, 13:24
Модел на автомобила: Scorpio 2.0i
Status: Извън линия

Проблем с АГУ на Скорпио

Мнение от kolega » 18 окт 2006, 10:20

Здравейте!
Проблемът ми е следния: Колата е Форд Скорпио 2i DOHC. От две години карам на газ. Газовата е BRC. При преминаване на бензин оборотите до 2000 са много неустойчиви, няма мощност, като чи ли не работи някой цилиндър. Кабелите и свещите са нови. Над 2000 оборота няма никакъв проблем. Каква може да е причината, ако някой може да помогне.

orlinm
потребител
потребител
Мнения: 689
Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
Местоположение: София/Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от orlinm » 18 окт 2006, 10:43

Написал си, че проблема е с газовото а казваш, че го срещаш когато караш на бензин? Не си дал много информация, но по това, че 2 години караш на газ мога да предположа, че рядко караш на бензин? Твърде е възможно да ти се е амотризирал (запушил) горивния филтър може би.
Не! Не съм пиян - аз така си карам!

Потребителски аватар
valboy
потребител
потребител
Мнения: 1476
Регистриран: 20 фев 2005, 16:12
Status: Извън линия

Мнение от valboy » 18 окт 2006, 10:49

А дюзите? :idea:

kolega
потребител
потребител
Мнения: 19
Регистриран: 14 юни 2006, 13:24
Модел на автомобила: Scorpio 2.0i
Status: Извън линия

Мнение от kolega » 18 окт 2006, 13:22

Благодаря ви, ще проверя филтъра и дюзите.

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 18 окт 2006, 15:08

Овикновенно като се кара на газ иглите на дюзите няма как да се охлаждат и така се нарушава гладкостта. Това пречи на бензина да се превръща на "мъгла" и двигателя се държи като "задавен".

kolega
потребител
потребител
Мнения: 19
Регистриран: 14 юни 2006, 13:24
Модел на автомобила: Scorpio 2.0i
Status: Извън линия

Мнение от kolega » 18 окт 2006, 16:17

Ако е така, как да постъпя, как се оправя такъв проблем? Дюзите могат ли само да се почистят, или трябва да се сменят с нови?

Потребителски аватар
shark
потребител
потребител
Мнения: 191
Регистриран: 23 авг 2005, 12:48
Модел на автомобила: Sierra 1.6 GL
Местоположение: Русе
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от shark » 18 окт 2006, 22:27

Аз доколкото съм запознат дюзите се почистват с ултразвук!

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 19 окт 2006, 12:54

А често - нови дюзи!

Потребителски аватар
Топала
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 20 окт 2006, 12:39
Модел на автомобила: Mercedes E250D, Foad Skorpio Ghia 2,0i
Местоположение: гр. Белене
Status: Извън линия

Мнение от Топала » 20 окт 2006, 13:36

пробвай с добавка за гориво на Снап засили малко дозата

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 20 окт 2006, 13:39

chains написа:А често - нови дюзи!
И ако искаш да караш на газ, желатерно е да са от платина 200 лв. за бройка.

Потребителски аватар
Set
потребител
потребител
Мнения: 397
Регистриран: 23 сеп 2005, 23:36
Модел на автомобила: Scorpio 2.0 GE '85
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Set » 24 окт 2006, 14:18

Ако е гърмяла може да имаш проблеми с дроселната клапа на инжекциона. Може да се е поизкривила малко и да задира в корпуса. Ама за да се разбере трябва да се отвори.
Густо майна Филибето, пред тримона п...и фраш...

Таралежа е птица упорита!?!
Не го ли ритнеш, не излита !!!

Не всичко, което има две бузи е лице...

emilpp
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 02 май 2006, 22:11
Модел на автомобила: SCORPIO
Status: Извън линия

Re: Проблем с АГУ на Скорпио

Мнение от emilpp » 28 окт 2006, 10:50

здрасти аз имам същата кола и имах същия проблем
100% са ти запушени инжекционите
ходик на какви ли не майстори, два дни колата прекара в мото пфое сменяха кабели бобини и други джаджи нищо не става на края в мото пфое и промиха инжекциона и рабатата се оправи

СЪВЕТ: отиваш в мото пфое купуваш си 2 добевки за чистене на инжекцион (18 лв. бр), сипваш едната в резервоара и пълниш до полони резервояр с бензин, караш САМО на бензин докато светне резервата, сипваш втората добавка пак пъловин резервоар бензин и пак караш САМО на бензин доката светне резервата, още след първата добевка ще усетиш разликата в работата на двигателя

в мото пфое предлагат чистене на инжекцион цената е около 100 лв. чистенето го правят със същата добавка

emilpp
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 02 май 2006, 22:11
Модел на автомобила: SCORPIO
Status: Извън линия

Re: Проблем с АГУ на Скорпио

Мнение от emilpp » 28 окт 2006, 10:54

чистенето с ултра звук е 25 лв. на бюза, но няколко хора са ми казвали че при чистенето с ултразвук се поврежда покритието на дюзата и после много бързо пак се запушва
можеби е така, защото мото пфое не предлагат такава услуга, пък те имат пари да си купят такъв апарат

kolega
потребител
потребител
Мнения: 19
Регистриран: 14 юни 2006, 13:24
Модел на автомобила: Scorpio 2.0i
Status: Извън линия

Мнение от kolega » 31 окт 2006, 09:22

Благодаря, emilpp, каква марка е добавката за чистене на инжекцион? Не съм от София, и ми е трудно да ходя до Мото пфое.

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 31 окт 2006, 10:29

kolega написа:Благодаря, emilpp, каква марка е добавката за чистене на инжекцион? Не съм от София, и ми е трудно да ходя до Мото пфое.
STP върши чудесна работа. И не само те. По всички бензиностанции има - разликата е в цената. Само трябва известно време да караш само на бензин (мин.200км)...

orlinm
потребител
потребител
Мнения: 689
Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
Местоположение: София/Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от orlinm » 31 окт 2006, 11:45

kEFi написа:
kolega написа:Благодаря, emilpp, каква марка е добавката за чистене на инжекцион? Не съм от София, и ми е трудно да ходя до Мото пфое.
STP върши чудесна работа. И не само те. По всички бензиностанции има - разликата е в цената. Само трябва известно време да караш само на бензин (мин.200км)...
А бързо ли трябва да се изгори бензина като му сложа добавка за чистене на дюзите (тези 200 км за 1 ден ли да ги мина) или мога просто да си карам както обикновено докато го изгоря. Предполагам тези добавки имат по-силно разяждащо действие и май не е добре да се задържат дълго в горивната система ама не съм сигурен. Съвет?
Не! Не съм пиян - аз така си карам!

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 31 окт 2006, 14:36

То си пише. STP-то го дават една тубичка за няколко хиляди километра (?). Аз лично си сипвам отвреме на време като се сетя, но най ефективно се почиства на дълго пътуване....
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=1169" onclick="window.open(this.href);return false;
Последна промяна от kEFi на 31 окт 2006, 16:56, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
Gate
потребител
потребител
Мнения: 553
Регистриран: 25 авг 2006, 19:58
Модел на автомобила: MONDEO MK 1 - 2.0GHIA ; 1.8 16v;
SierraXR4 2.0I;
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Gate » 31 окт 2006, 14:52

При чистенето с ултразвук много важно е какъв е разтвора във ваничката за да не се получи временен и разяждащ ефект!Миналата седмица чистихме дюзите на едно Е36 за по 15 лв. на бройка(кара се само на бенз. ,но иначе беше внесено със газова уредба) и сега е самолет не се удържа :lol:


За разтворите не съм капацитет,но ми го обясни един такъв!

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта