До колегите с ГИ фобос

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
radorecord
потребител
потребител
Мнения: 263
Регистриран: 17 апр 2008, 21:56
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

До колегите с ГИ фобос

Мнение от radorecord » 22 яну 2014, 23:29

Искам да попитам колегите, които са с ГИ фобос какво е диференциалното налягане на инжекторите (delta P) и по-точно,дали то е константа. Ако не е константа, то тогава какъв диапазон отклонение. (мин-макс)

.

Потребителски аватар
deathstorm
потребител
потребител
Мнения: 559
Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) (retired)
Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive
Местоположение: Хасково
Status: Извън линия

Re: До колегите с ГИ фобос

Мнение от deathstorm » 22 яну 2014, 23:43

Диференциалното налягане ти е разликата от налягането на газта и вакума в колектора. Изпарителя има задачата да го поддържа константа. Пример- празен ход - MAP е около 300 mbar, целево диференциално налягане 1000 mbar > изпарителя подава 1300 mbar налягане на газта. При газ до дупка MAP 900 mbar, целевото диференциално налягане отново си е 1000 mbar, но изпарителя трябва да подаде 1900 mbar налягане на газта. Преди някой да се е обадил подчертавам, че стойностите са абсолютни и така се ползват в софтуера на Фобос. Диференциалното налягане трябва да е константа, възможно е да мърда леко при рязко подаване на газ, ако пада при голямо натоварване е възможно изпарителя да не насмогва.

radorecord
потребител
потребител
Мнения: 263
Регистриран: 17 апр 2008, 21:56
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: До колегите с ГИ фобос

Мнение от radorecord » 22 яну 2014, 23:55

Благодаря за бързия отговор колега. В случая при мен се получава една разлика от около 600-700 mba при рязко подаване на газ. Да не би да съм за смяна на мембрана на изпарител-редуктор.

Потребителски аватар
deathstorm
потребител
потребител
Мнения: 559
Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) (retired)
Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive
Местоположение: Хасково
Status: Извън линия

Re: До колегите с ГИ фобос

Мнение от deathstorm » 23 яну 2014, 10:45

Ами ти си знаеш най-добре състоянието на изпарителя, ако е понавъртял доста километри може да има нужда от профилактика. Иначе започни със смяна на филтри - те също може да са причина за ниско налягане на газта. При рязко подаване на газ какво става, забива муцуна? Това само за момент ли го прави, след това успява ли да си вдигне налягането при задържана пълна газ?

radorecord
потребител
потребител
Мнения: 263
Регистриран: 17 апр 2008, 21:56
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: До колегите с ГИ фобос

Мнение от radorecord » 23 яну 2014, 13:10

Като начало започнах със смяна на филтъра преди рейката. Изпарителя последно съм го отварял преди три години и половина (stefanelli 110n)
Поръчал съм нова мембрана за изпарителя и филтъра в него. Нови маркучета от рейката към впръсквачите на смукателния колектор (защото са много нацепени). Намислил съм да правя пълна профилактика на тръбопровода от бутилката до изпарителя и самия него, за евентуално наслояване на графитни мизерии.
Като прехвърли на газ сутрин (след студен старт) първите 1-2 км. прекъсва (глъхне) в почти целия диапазон.(настроена е на 45 градуса)
След около 1-2 км се стабилизира но има едно замисляне (прекъсване) при 2000об/мин. -/+ 200 об/мин. и това става при добре натиснат педал на газта. Ако подавам плавно газ почти не се усеща това замисляне. След 2000-2300 няма проблем.
В допълнение мога да кажа че свещите са нови, така че изключвам токове.
Възможно ли е при запушен тръбопровод (намалено сечение) да храни с налягане изпарителя но заради това да пропада драстично deltaP. Като се има предвид, че е включена защитната функция за прехвърляне от газ на бензин при ниско Pgas. Демек, държи захранващо налягане но от там да не може да държи стабилно delta P поради липса на дебит.

Потребителски аватар
ieiei
потребител
потребител
Мнения: 389
Регистриран: 11 май 2007, 12:50
Модел на автомобила: Ford
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: До колегите с ГИ фобос

Мнение от ieiei » 23 яну 2014, 14:57

Филтъра на клапана ?

radorecord
потребител
потребител
Мнения: 263
Регистриран: 17 апр 2008, 21:56
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: До колегите с ГИ фобос

Мнение от radorecord » 27 яну 2014, 19:40

Колеги, да се върна на прекъсването. Няма такава простотия. Няма никакво запушване. Газовата уредба си е 6.
Кой ти предполага, че това е от датчика на TPS-a. Днес след поредния опит да правя разни настройки, открих че буксата към TPS-a e измъкната.
От къде да предполагам,че е откачена :shock: ,пък и при мен е малко скрита. Закачих и се оправи.
В какви филми ме вкара, че и един разход даваше напоследък, все едно съм с осем цилиндъра. Направо работата мноооо злие. :oops:

Потребителски аватар
georgi1
потребител
потребител
Мнения: 16
Регистриран: 04 юни 2013, 09:08
Модел на автомобила: 2004 focus 1.6 lx zetec benzin
Status: Извън линия

Re: До колегите с ГИ фобос

Мнение от georgi1 » 04 юли 2015, 15:32

до ieiei
Има ли филтър в клапана на бутилката? Този на изпарителя го знам.

radorecord
потребител
потребител
Мнения: 263
Регистриран: 17 апр 2008, 21:56
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: До колегите с ГИ фобос

Мнение от radorecord » 05 юли 2015, 23:22

Филтър на бутилката, има на края на сондата. Наподобява на цедка. Поне при мен е така.

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта