Страница 1 от 2

Форд Фокус Газификация

Публикувано: 18 мар 2014, 18:38
от gerow
Здравейте Колеги !
Имам форд фокус мк1 2.0 зетек 99г. и ми е малко тегаво патуването с тези цени на бензина .. Таа въпроса ми е какъв избор да направя между газовите уредби ? Какви ще са аномалиите ако поставя Моно ии вообще кои ще е наи добрия и разбирасе ефтин вариант защото бюджета е ограничен :D :D :D :D :D

Re: Форд Фокус Газификация

Публикувано: 18 мар 2014, 19:01
от kimi666
Здравей колега. Аз бих те посъветвал да си сложиш газов инжекцион. Вече какъв ще избереш зависи от бюджета ти.

Re: Форд Фокус Газификация

Публикувано: 19 мар 2014, 08:41
от chistacha
Писано - много, ще ти го сипя накратко - събираш 1000лв +/- 100лв, слагаш газов инжекцион и си свиркаш. За тея пари има доста предложения, като, поне за мен, това е оптималната цена за твоят двигател. Системи с OBDII комуникация не ти трябва, защото нямаш в колата. По-евтини варианти обикновено означават по-евтина окомплектова, което е най-добрата предпоставка за проблеми. По-скъпи варианти означават доста пари, които не можеш да дадеш, защото си на ограничен бюджет.


И си избий от главата моно, обикновени или други такива системи - пълна инДжекция си, трябва ти газов инжекцион. Всичко по-различно от това е 90% шанс за скъпи проблеми, като този - http://clubford.org/forum/viewtopic.php?f=23&t=66260.

Като марки, за тея пари - Fobos, Agis, Tomasetto, BRC (мисля, че имаха нещо за тая пара).

Re: Форд Фокус Газификация

Публикувано: 19 мар 2014, 14:06
от urgan
Сметка от газта има на дълги разстояния, ако смяташ да я караш предимно градско по добре си я карай на бензин, особено зимата никаква кирия няма от газта.

Re: Форд Фокус Газификация

Публикувано: 19 мар 2014, 14:32
от paci
Зимата сложих ГИ.
Ако са ми чисти стъклата паля и тръгвам. На 1вия км. минава на газ.
Градски разход на газ 10/100 колкото беше на бензин.
Сега като се затопли сутрин обръща на половината разстояние от зимното.
Уредбата май е некво ефтино дърво, но супер доволно се държи за сега.

Re: Форд Фокус Газификация

Публикувано: 20 мар 2014, 08:54
от fordmaniac
urgan написа:Сметка от газта има на дълги разстояния, ако смяташ да я караш предимно градско по добре си я карай на бензин, особено зимата никаква кирия няма от газта.
Стига ги писа тея глупости за гас и градско, че ша вземат да ти вярват!
Имам клиенти, които си водят дневник за сипани газ и бензин и изчисляват разхода като пари. И е далеч от "НЕФАЙДА". Аз също направих засичане. На моята кола уредбата е с ламбда контрол и е последно ниво преди газов инжекцион. Съответно разхода не се влияе от филтър, атмосферни условия и прочие. Зимата на всичко се вдига разхода.
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 20#p449132
Поздрави

Re: Форд Фокус Газификация

Публикувано: 20 мар 2014, 09:13
от urgan
Хубаво нема пиша повече. Само ми кажи къде е файдата при каране градско при положение че ходиш на работя минаваш 6-7 км на ден в едната посока и докато вдихне тия 40 градуса за които говориш си минал вече 4 км. Оставащите 3 км които минаваш на газ, това ли ти е кирията при положение че още не е загряла до оптимална температура и далеч разхода не е като при загряла кола. Та каква ти далаверата за тези 3 км 10-20 стинки? Само за палене и загряване до 40 градуса на месец отиваха около 20 литра бензин. Баси паленето 50 лв на месец за да запаля колата. Или пак пиша глупости...

Re: Форд Фокус Газификация

Публикувано: 20 мар 2014, 10:08
от paci
urgan написа:Хубаво ....
Моята обръща на 30 градуса. При работа на място да чистя сняг и лед е обръщала на газ след около 5мин.
Работата ми е на 4км. 1вия км сутрин го минавах на бензин при директно тръгване, а следобяд след работа обръщаше по-бързо.
Файда си има.
Понеже слушах такива дивотии, че с моето каране няма смисъл от газово понеже ще карам предимно на бензин щом карам само на къси разстояния, но се оказаха пълни глупости и съжалих, че не съм сложил газ още преди 6-7 години когато купих Фиестата.

Re: Форд Фокус Газификация

Публикувано: 20 мар 2014, 10:23
от urgan
Дае и аз така мислих като я сложих повярвай ми, но после се оказва съвсем друго, но още си замъглен от идеята че е много евтино. Как да е хич и повече няма да пиша и да влизам в глупави спорове. Всеки си преценява на какво да кара, ако иска и на спирт да кара колегата все ми е тая.

Re: Форд Фокус Газификация

Публикувано: 20 мар 2014, 12:17
от kimi666
Да споделя и моят опит. Работата ми е на 10 км(Младост 4 - Хаджи Димитър). С 10 лв. бензин и 20лв. газ минавам м/у 140-145 км. С 30 лв. бензин около 90-100 км. Всеки може да си направи сметката. На по-къси разстояния икономията ще е по-малка. Моята обръща на газ за около 1-2 км. зависи от температурата навън.

Re: Форд Фокус Газификация

Публикувано: 20 мар 2014, 17:23
от dimkar
urgan написа:... Само за палене и загряване до 40 градуса на месец отиваха около 20 литра бензин. Баси паленето 50 лв на месец за да запаля колата. Или пак пиша глупости...
20 литра бензин за подряване? По-скоро 20 лв.

Re: Форд Фокус Газификация

Публикувано: 20 мар 2014, 18:38
от fordmaniac
urgan написа:40 градуса за които говориш си минал вече 4 км. ...
Това е за дизел нормално, на бензинка трябва да е прецакан термостата.

Re: Форд Фокус Газификация

Публикувано: 20 мар 2014, 18:42
от fordmaniac
paci написа:
urgan написа:Хубаво ....
Понеже слушах такива дивотии,
Ха ха ха , е Паци го е казал!

Re: Форд Фокус Газификация

Публикувано: 20 мар 2014, 19:47
от bateto_toshko
За цена на километър като горива газта е по евтина.Дори да игнорираме поддръжката на газовата уредба , която също струва пари обаче остават най-важните въпроси според мене.
-Надеждност.Частите които се монтират (компютри , клапани ) са далеч от надеждността на заводски изпълнената горивна система.
-Безопасност.Виждал съм доста изпуснали маркучи на газ , а бензинопроводите на съвременните автомобили са от много твърд материал и по-качествено монтирани и на практика е много по -трудно да изпуснат от колкото един маркуч през , който минава газ под по-високо налягане.

На края искам да кажа , че съм привърженик на газовите уредби които са достатъчно надеждно изпълнени.На практика това са заводски монтираните , тъй като са преминали доста тестове , за разлика от гаражните изпълнения тип проба-грешка , които се предлагат тук в БГ и то изпълнени с части и електроника със съмнителен произход.Някой сега ще каже , ама тя си има гаранция.Има да , като ти каталяса колата някъде където нямаш обхват на телефона иди си търси гаранцията :)

Re: Форд Фокус Газификация

Публикувано: 20 мар 2014, 22:15
от HACKO
bateto_toshko написа:....
Не е точно така, но не ми се влиза в поредния спор Бензин-Газ-Нафта.

Re: Форд Фокус Газификация

Публикувано: 20 мар 2014, 23:00
от dreadx
Аз се чувствам по-сигурен на дълъг път с кола, която е оборудвана с две независими горивни системи. Винаги има какво друго да се развали в една кола, но изобщо не е за пренебрегване независимостта откъм гориво.

Ако знаеш в какви филми се хвърлих с горивната система на онова Мицубиши..
Колата от 10 дена не е в движение. Наистина не е първа младост, но изобщо не мога да споделя мнението ти за надеждност на заводската горивна система (пък и зависи в коя бензиностанция какъв бензин ще ти налеят). Но ако имаше газова уредба щях през това време да си я карам.
Добре поне, че не се прецака някъде извън София - "пътна помощ" можеше да ми струва колкото половин газов инжекцион.

За гаражните изпълнения май е трудно да се каже. Най-вероятно има по-добри и по-лоши.
Но както има лошо монтирани газови уредби, така също може да има и зле връзвани жици по ел.инсталацията на колата.
Да не би ако по колата ти работи некадърен алармаджия да е по-малко пожароопасно?

/off: Ако и НАСКО си е монтирал газовата уредба пред тях на улицата,
а не в гараж.. Дали излиза, че на гаражни изпълнения и двамата нямаме доверие? ;)

Re: Форд Фокус Газификация

Публикувано: 21 мар 2014, 07:51
от bateto_toshko
Наско е изключението , което потвърждава правилото :mrgreen: . Няма 2 независими горивни системи.На пасата на колежката и се прецака аванс процесора на газовата.Вързан е във веригата на бобините .Изгаря ти елемент от газовата , не ти работи и на бензин тъй като бобините остават без ток.Това не е шалтер да изгасиш едната да пуснеш другата система , всичко е свързано.Колкото повече променяш оригиналната ел.инсталация толкова повече ти влиза след време.До тук с независимите системи.Говоря за газови инжекциони. Ние в България разбираме повече от инженерите проектирали автомобила.Баща ми работеше в газова среда 20 години.Използваха най-качествените елементи и въпреки това всяка година умираше някой ,я от пожар , я от загазоване.
Ако тръбопроводите за газ са от метал или друг твърд материал , и кабелите добре прокарани има надеждност , но за сега не съм виждал такава уредба освен фабричните.Няма и да видя , защото цената и ще е баснословна и никой няма да си я купи.Бутилките за газ също участват в краш тестовете , колко такива тестове е направил афтермаркет сервиза за монтаж на газовата? Материалите в мотора пригодени ли са да издържат на новото гориво и за колко км?

Re: Форд Фокус Газификация

Публикувано: 21 мар 2014, 08:08
от peigera
Моето мнение е за Ренцо Ланди монтирано във ВАРНА при Славчо. Този човек монтажа му е безупречен и настройката му въобще не подлежи на коментар. Моята кола е 2,0/16V 150к.с. и съм, на 7,5/100 газ при икономично каране. Благодарение на неговата настройка.

Re: Форд Фокус Газификация

Публикувано: 21 мар 2014, 16:43
от dimkar
bateto_toshko написа:...но за сега не съм виждал такава уредба освен фабричните.Няма и да видя , защото цената и ще е баснословна и никой няма да си я купи...
Има, има такива уредби. :lol:

Re: Форд Фокус Газификация

Публикувано: 21 мар 2014, 22:29
от cobra2003
Нека споделя и моите наблюдения върху газово "ФОБОС", монтирано на Форд Фокус 1.6 100 коня 1999 година.
От около 15 000 километра съм с въпросната газова уредба.Като разход колата гори 10/100 градско и 7,5-8/100 извън градско.Зимата докато обърне на газ минавам 1-2 километра или 4-5 минути работа на място.Засичал съм, че при моето градско каране от по 5 километра на посока, гори по 1 литър бензин на всеки 100 километра(зимата).Лятото като сложа бензин за 20 лева и карам цяло лято с него(паля и за под минута минава на газ).Проблеми до сега не съм имал.Само смяна на газовите филтри през 7000-8000 (дават им по 10000 принципно).