Не ще да работи колата на бензин, а само на газ. Помощ!!!
- valerko1
- потребител
- Мнения: 536
- Регистриран: 09 авг 2006, 14:57
- Модел на автомобила: Ford Focus 1600 cm3, 100 кс, 06.2008 г. фейслифт, АГУ
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Не ще да работи колата на бензин, а само на газ. Помощ!!!
Колеги спасявайте положението, много Ви моля.
От наколко дни съм на газ и ми се тииииит майката.
1. Първия и втория ден добре и на бензин и на газ. Разлика между газ и бензин никаква във вървенето.
2. Третия ден на газ започна да гасне като изключа от скорост и почнах да карам на бензин.
3. На четвъртия ден понеже ми беше за смяна гърнето отидох да ми го сменят, и човека дето ми го смени го помолих да настрои газираната да не гасне. Настрои я, не гасне в момента, вярно бая спъната е, обаче ми каза че поне ще ми е икономична.
4. На следващия ден /вчера/ - изненада. Колата запали сутринта на бензин, след 10-тина минути угасна и не пали въобще на бензин. Върти като откачена но не ще. Викам си бензина е свършил. Сипах - таратанци. Имам подизрение че ключа газ/бензин е заминал.
5. Тая сутрин на газ викам си при -2 градуса няма да палне. Врътнах......ебаси мамата....запали по добре от на бензин.
Те това е с мойта газова. Още малко ще я потърпя и ще изскубя всичко и у мазето.
Моля, някой да сподели ако има идеи по проблемите.
Колата е моноинжекция. Агуто е бутилка и сонда ICOM - италиански, изпарител Stefaneli или нещо подобно, електрически - стар, газов клапан BRC - нов, ключ газ бензин BRC Time - нов
От наколко дни съм на газ и ми се тииииит майката.
1. Първия и втория ден добре и на бензин и на газ. Разлика между газ и бензин никаква във вървенето.
2. Третия ден на газ започна да гасне като изключа от скорост и почнах да карам на бензин.
3. На четвъртия ден понеже ми беше за смяна гърнето отидох да ми го сменят, и човека дето ми го смени го помолих да настрои газираната да не гасне. Настрои я, не гасне в момента, вярно бая спъната е, обаче ми каза че поне ще ми е икономична.
4. На следващия ден /вчера/ - изненада. Колата запали сутринта на бензин, след 10-тина минути угасна и не пали въобще на бензин. Върти като откачена но не ще. Викам си бензина е свършил. Сипах - таратанци. Имам подизрение че ключа газ/бензин е заминал.
5. Тая сутрин на газ викам си при -2 градуса няма да палне. Врътнах......ебаси мамата....запали по добре от на бензин.
Те това е с мойта газова. Още малко ще я потърпя и ще изскубя всичко и у мазето.
Моля, някой да сподели ако има идеи по проблемите.
Колата е моноинжекция. Агуто е бутилка и сонда ICOM - италиански, изпарител Stefaneli или нещо подобно, електрически - стар, газов клапан BRC - нов, ключ газ бензин BRC Time - нов
- Brock
- потребител
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ами по въпроса с непаленето на бенз - нещата, които се сещам, и които да провериш:
1. Изключил ти е защитния клапан за удар и сега бензиновата помпа не действа - провери го
2. Прецакан електрически клапан на бензина - този, който са ти сложили газаджиите, за да спира бензина като си на газ - провери го - идва ли ток до него и работи ли
3. Прецакано ключе за превключване на газ/бензин
1. Изключил ти е защитния клапан за удар и сега бензиновата помпа не действа - провери го
2. Прецакан електрически клапан на бензина - този, който са ти сложили газаджиите, за да спира бензина като си на газ - провери го - идва ли ток до него и работи ли
3. Прецакано ключе за превключване на газ/бензин
- valerko1
- потребител
- Мнения: 536
- Регистриран: 09 авг 2006, 14:57
- Модел на автомобила: Ford Focus 1600 cm3, 100 кс, 06.2008 г. фейслифт, АГУ
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
1. Къде е тоя клапан, че съм много бос.Brock написа:Ами по въпроса с непаленето на бенз - нещата, които се сещам, и които да провериш:
1. Изключил ти е защитния клапан за удар и сега бензиновата помпа не действа - провери го
2. Прецакан електрически клапан на бензина - този, който са ти сложили газаджиите, за да спира бензина като си на газ - провери го - идва ли ток до него и работи ли
3. Прецакано ключе за превключване на газ/бензин
2. Срам ме е ама и тоя не го знам. Газаджиите вързаха само реле и ключ газ/бензин. И направиха центровка на ухо. Вървеше два дни общо взето.
3. И аз имам такова подозрение.
Ако махна едната клема на акумулатора дали няма да изчисти грешките от компютъра и да се оправи работата.
- Brock
- потребител
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ето това е Немски-БЛЯК!valerko1 написа:[
1. Къде е тоя клапан, че съм много бос.
...
Това също би ти свършило работа Бензинова помпа
Сигурно има и други теми по въпроса, но не ми се търси повече
- valerko1
- потребител
- Мнения: 536
- Регистриран: 09 авг 2006, 14:57
- Модел на автомобила: Ford Focus 1600 cm3, 100 кс, 06.2008 г. фейслифт, АГУ
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Този ключ го намерих зад кората /то и дупка си има обаче аз махнах кората щот съм тап/ вляво от педалите. Червен бутон, който си е постоянно натиснат. Колкото и да го натискам не се мърда. Махнах и + на акумулатора за 5 мин., обаче ефект никакъв. Хеееееееееееееелп. Много моля дайте още идеи.Ето това е Arrow Немски-БЛЯК!
-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 07 сеп 2005, 20:40
- Модел на автомобила: BG
- Местоположение: fOrd escOrt mk7
- Status: Извън линия
ако това не помогне виж като дадех контакт дали се чува звук от към резервуара на помпата.не знам как е при фиеста моно но при мен е на резервуара помпата и като даде6 контакт трябва да 4ува6 за секунда-две "бвъъъъъъъъъъ".но мисля 4е мн вероятно е компа да ти е натрупал няква гре6ка и да се наложи да го ресетне6 както ти казах... по горе... но не съм спец не знам със сигурност но може и тва да ти е проблема пробвай.
-
- потребител
- Мнения: 1581
- Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
- Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
- Местоположение: Благоевград
- Status: Извън линия
Ако не чуваш този звук проверяваш бушона на помпата 3А може да е изгорялtonko1 написа:ако това не помогне виж като дадех контакт дали се чува звук от към резервуара на помпата.не знам как е при фиеста моно но при мен е на резервуара помпата и като даде6 контакт трябва да 4ува6 за секунда-две "бвъъъъъъъъъъ".но мисля 4е мн вероятно е компа да ти е натрупал няква гре6ка и да се наложи да го ресетне6 както ти казах... по горе... но не съм спец не знам със сигурност но може и тва да ти е проблема пробвай.
ето подобни теми http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... sc&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Когато се монтира АГУ се ходи за донастройка (там, където са я сложили) след изминаването на около 500км. Това с онямайстор и настройката на празния ход си е едно (и гасненето включително). Докато непаленето на бензин си е друго нещо... Ако си с бездистрибуторно палене - имаш ли монтиран поне симулатор ламбда сонда? А майстора, който ти е сменял гърнето....при процедурата да не е прецакал някой датчик (при заваръчни работи е препоръчително изключване на минуса на акумулатора)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта