Как се регулира вакуумен изпарител при инжекцион?

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
Потребителски аватар
nemetza
потребител
потребител
Мнения: 31
Регистриран: 24 яну 2013, 20:16
Модел на автомобила: Форд Мондео MK4 Titanium 2.0 ,140HP Diesel
Местоположение: Враца
Status: Извън линия

Как се регулира вакуумен изпарител при инжекцион?

Мнение от nemetza » 28 апр 2014, 22:38

Здравейте ,колеги искам да ви помоля за съвет.Онзи ден си смених мембраните на изпарителя и сега ми трябва настройка на изпарителя.Да уточня колата е Форд Мондео 1,8 16V пълна инжекция с вакуумен изпарител ( турски ). Горе долу сам се опитах да си го настроя но не се получава идеално сутрин не иска да пали вече трябва да я пала на бензин и после като прехвърля на газ си работи добре,първо ми играеха много оборотите но почти ги догодих със винта на изпарителя но като покарам малко почват пак да играят и като спра на някой светофар се мъчи да гасне.А винта за газта съм го отворил 3 оборота от пълно затворен. А иначе като и подам газ малко заглъхва и после поема .Та яко някой знае как се настройва моля ад каже ще съм ви благодарен.
[URL=https://datesnow.life]True Females[/URL]

dreadx
потребител
потребител
Мнения: 601
Регистриран: 06 апр 2011, 20:26
Модел на автомобила: FIESTA 89г/1.1/OHV
Status: Извън линия

Re: Как се регулира вакуумен изпарител при инжекцион?

Мнение от dreadx » 29 апр 2014, 01:29

Може би трябва да отвиеш още малко винта за празния ход - трябва да е един метален винт на изпарителя.

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 74 госта