Страница 1 от 1

Оптимизиране работата на ГИ

Публикувано: 30 юли 2014, 08:32
от didon80
Чета че колкото са по-къси маркучите след дюзите на ГИ, толкова по-добре ще работи и ще бъде максимално близо до работата на бензин. Условието е всичките да са с еднаква дължина дори това да налага някои да се оставят по-дълги въпреки че разстоянието може да позволява и по-малко. Гледам че за по-естетично при мен рейката е сложена върху капака на двигателя, но си мисля че мога да я сложа под резонаторната кутия на дросела и така да скъся маркучите с няколко см. Някой правил ли го е?

Re: Оптимизиране работата на ГИ

Публикувано: 30 юли 2014, 09:00
от Didibao
Така е колкото са по къси е по добре, но разлика ще има само при подаване на газ при поддържане на една скорост потока е постоянен и не се влияе.

Re: Оптимизиране работата на ГИ

Публикувано: 30 юли 2014, 12:43
от martin1977
И моята рейка е върху капака. Колега, ако правиш това с местенето на рейката и скъсяването, пиши да видим какъв е резултата, че и аз съм се замислял да я местя, но още не се наемам да го правя.

Re: Оптимизиране работата на ГИ

Публикувано: 30 юли 2014, 19:18
от didon80
Дават максимална дължина на маркучите да е 15-20 см от дюзите до щуцерите в колекторите. Ще видя при мен колко са ги оставили и как и къде да преместя рейката за да ги скъся максимално. Дали има значение как е ориентирана рейката в пространството за правилната и работа? Може да се наложи да я завъртя с маркучите надолу или под ъгъл......

Re: Оптимизиране работата на ГИ

Публикувано: 30 юли 2014, 19:36
от Didibao
Няма значение, ако нямаш проблем с работата на газ не се занимавай според мен.

Re: Оптимизиране работата на ГИ

Публикувано: 30 юли 2014, 21:39
от didon80
Преди да се стъмни на бързо успях да намаля маркучите с около 2 см от към рейката, но има още място тя да се прибере към резонатора, но за целта трябва да се махнат някои неща и да се срежат маркучите от към щуцерите на колектора. Тогава ще видя и колко см са ги оставили при монтажа......

Re: Оптимизиране работата на ГИ

Публикувано: 30 юли 2014, 23:54
от deathstorm
Скъсяването на маркучите евентуално ще подобри само първото преминаване на газ сутрин, тъй като при престоя остава въздух между ижекторите и щуцерите и са необходими 1-2 инжекторни цикъла за запълване с газ. Ако нямаш проблеми в тази фаза няма смисъл да се занимаваш, освен разбира се ако искаш да подобриш естетическият вид. Моите маркучи са около 30 см. тъй като при зетека на ескорт единствения начин за къси маркучи е да се ползва рейка 2х2, а аз си поръчах кита с 4ка. Нямам проблеми, освен понякога по твърдо първо преминаване ако не е карана колата дълго време.

Re: Оптимизиране работата на ГИ

Публикувано: 31 юли 2014, 09:29
от didon80
Зимата в големите студове понякога се случва да изгасне двигателя точно когато прехвърли на газ, така че няма да ми е излишно. Освен това ако се подобрява и мощността при ускорение е добре дошло.........
Гледам че дори има рейки, които са с отделни дюзи директно върху всеки колектор да се монтират и така изпълнението е почти като оригинала на бензин...

Re: Оптимизиране работата на ГИ

Публикувано: 31 юли 2014, 19:16
от Didibao
И аз имам проблеми зимата понякога, при първо преминаване, но проблема е залепването на буталата на рейката.

Re: Оптимизиране работата на ГИ

Публикувано: 31 юли 2014, 20:03
от deathstorm
Аз мойта всяка есен я чистя - винаги има малко налеп, а първите буталца с които беше се предадоха още на 3000 км - гумичките им се разпаднаха, бяха няква дефектна серия. Когато са прекалено дълги маркучите проблема го има и лятото. Аз съм го редуцирал проблема, като при първо преминаване сам направил 2-3 цикъла съвместно впръскване на газ и на бензин от софта, та да има малко бенз докато се запълнят дългите маркучи.

Re: Оптимизиране работата на ГИ

Публикувано: 31 юли 2014, 21:25
от Didibao
Не при всички газови компове има такава опция за редуциране, на моето бардолини няма такава екстра примерно.

Re: Оптимизиране работата на ГИ

Публикувано: 31 юли 2014, 22:23
от deathstorm
Това Бардолини BSM ли беше, ако е BSM те наистина имат един от най-ограничените софтуери, които сам виждал. Което е доста странно, като се има предвид, че от цялата система те правят само софтуера и компа.

Re: Оптимизиране работата на ГИ

Публикувано: 31 юли 2014, 22:51
от Didibao
deathstorm написа:Това Бардолини BSM ли беше, ако е BSM те наистина имат един от най-ограничените софтуери, които сам виждал. Което е доста странно, като се има предвид, че от цялата система те правят само софтуера и компа.
БСМ е да, новите им версии са доста по добре, моя комп е стара версия и като софт и като хардуер.