Страница 1 от 1

Избор на редуктор за газов инжекцион

Публикувано: 15 сеп 2014, 00:55
от Didibao
Явно смяната на мембраните на томасетото ми не беше успешна след 1000км редуктора отново не реагира при опит за регулиране на налягането и при настъпване на газта пада, решил съм да го сменявам и се чудя с какъв, колата е 136коня, а томасетото работеше по принцип на ръба дават го 100кВт, както и да е мисля да ползвам по мощен редуктор, гледам Magic 3 compact който е до 250коня, но се чудя дали няма да има проблем, като не му се използва пълния капацитет?

Re: Избор на редуктор за газов инжекцион

Публикувано: 15 сеп 2014, 08:25
от koinov_bg
На фиестата съм с подсилен изпарител.
По принцип за 140 киловата.Нема никви ядове с това че не му ползваш пъл ия потенциал.

Re: Избор на редуктор за газов инжекцион

Публикувано: 15 сеп 2014, 09:24
от Didibao
Какъв ти е редуктора?

Re: Избор на редуктор за газов инжекцион

Публикувано: 15 сеп 2014, 09:55
от deathstorm
Колега няма никакъв проблем като не му ползваш пълния капацитет, принципа е като при мечо пух. Бих ти препоръчал ако от доста време ти е монтирана газовата да си провериш тръбата за газта да не е запушена или с намалено сечение и от там да ти идва проблема.

Re: Избор на редуктор за газов инжекцион

Публикувано: 15 сеп 2014, 09:58
от Didibao
Едва ли е от тръбата, иначе е от доста време, но в момента редуктора не подлежи на регулиране на налягането, същото беше преди 1000км српря да се регулира и обръщаше на бензин, след смяна на мембраните се оправи и сега отново е мъртъв.

Re: Избор на редуктор за газов инжекцион

Публикувано: 15 сеп 2014, 12:40
от martin1977
Сега се сещам, че преди доста години имах проблем с газовата на Ескорт. Не искаше да работи добре на газ, не помня точно симптомите, но знам, че се бях видял в чудо тогава. Дойде момент в който въобще отказа да работи на газ. Сменихме медните тръби и като разрязах едната от тях се оказа тотално запушена. А преди това мислехме че е от изпарителя проблема и го бях сменил с нов, и се бе оказала напразна смяната му.

Re: Избор на редуктор за газов инжекцион

Публикувано: 15 сеп 2014, 19:17
от dreadx
Didibao написа:..иначе е от доста време, но в момента редуктора не подлежи на регулиране на налягането, същото беше преди 1000км срря да се регулира и обръщаше на бензин
Е значи не може да изкара достатъчно газ - прав е deathstorm от къде да започнеш - може да не стига достатъчно до редуктора. От друга страна ако има стеснение, на края ще има и разширение и ендотермичен ефект. Закрепи я да работи на макс. дебит, малко преди да превключи на бензин и виж по тръбите нещо подозрително да не се охлажда.

Re: Избор на редуктор за газов инжекцион

Публикувано: 17 сеп 2014, 09:19
от Didibao
Редуктора вече е сменен с меджик 3, но истинския проблем се оказа в датчика за налягане на газта, това е.

Re: Избор на редуктор за газов инжекцион

Публикувано: 17 сеп 2014, 11:44
от koinov_bg
Ей сега като написа какъв е проблема,че и на ена елантра го имаше същия яд..

Re: Избор на редуктор за газов инжекцион

Публикувано: 17 сеп 2014, 12:55
от Didibao
Подведоха се аз, че миналия път си беше гръмнал, и не проверих датчика, впрочем от време на време работи датчика де, също така вече имам ревизирано ненужно томасето.

Re: Избор на редуктор за газов инжекцион

Публикувано: 17 сеп 2014, 13:36
от koinov_bg
Дюзите са ми рейл-боди 3 ома а испарителя е некъв меджик. Температурен датчик фобус.
А колко ти ДФ налягане

Re: Избор на редуктор за газов инжекцион

Публикувано: 17 сеп 2014, 14:05
от Didibao
1,25 го карам.