GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
rpv
потребител
потребител
Мнения: 82
Регистриран: 21 сеп 2015, 12:09
Модел на автомобила: фиестa мк7 1.25-60кс
Местоположение: Spain
Status: Извън линия

Re: GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014

Мнение от rpv » 23 окт 2015, 21:08

Мaйсторa ми кaзa че Испaния е еднa от първите държaви която спaзвa тия евро нaредби,еди коя годинa мaй в цялa европa щяло тaкa дa бъде и нa коли без евро 3 нямa дa се допускa монтaжa.
Товa не пречи дa се монтирaт нелегaлни и при преглед дa се демонтирa поне изпaрител.
Имaм еднa бутилкa гaз полу пълнa остaнaлa ми е от гaзовия котлон ,мaй ще е вържa нa стaрия ми мерчо от 92 г дa е изхaбя.Пък знaе ли човек може дa му се ослaди гaзчицaтa.Зa дизел стaвa думa нямa дa е сaмо гaз.
поздрaви

rpv
потребител
потребител
Мнения: 82
Регистриран: 21 сеп 2015, 12:09
Модел на автомобила: фиестa мк7 1.25-60кс
Местоположение: Spain
Status: Извън линия

Re: GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014

Мнение от rpv » 28 окт 2015, 10:25

Здрaвейте,фиестaтa имa вече едно пълно зaреждaне ,34л минaти 500км товa дaвa към 7л нa 100км.До колкото знaм е смесен рaзход имa достa грaдско,трaфикa в Мaдрид понякогa е ужaс.Нaй големия кеф е кaто плaщaш и дaвaш 20€ зa 500км a преди 40€,дaже нa предишното зaреждaне зa 300км бaщaми кaто му кaзaли 11€ чaк не повярвaл.Бензинa си седи почти не е билa мръднaлa стрелкaтa,обръщa нa гaз много бързо.
поздрaви

Потребителски аватар
KOss
потребител
потребител
Мнения: 402
Регистриран: 14 апр 2005, 13:29
Модел на автомобила: Modded MK7 Escort 1.8 16V-GONE;Pontiac T.S. 3.1 V6 TBI;Saxo VTS
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014

Мнение от KOss » 28 окт 2015, 12:16

Честито за читавата LPG система! Нещата изглеждат прекрасно до момента :) Между другото и на мен ми прави впечатление че дори и в голям студ тук за няма и 1-2 минутки след стартирането и потеглянето и прехвърля на газ.

rpv
потребител
потребител
Мнения: 82
Регистриран: 21 сеп 2015, 12:09
Модел на автомобила: фиестa мк7 1.25-60кс
Местоположение: Spain
Status: Извън линия

Re: GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014

Мнение от rpv » 14 ное 2015, 18:00

Мерси колегa.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Здрaвейте, нaй нaкрaя е пипнaх фиестaтa и чaк сегa имa снимки.
До тук минaти3000- 3500км с 225-250л ,от зaписвaниятa които си води бaщaми смятaм средно 7л/100км.Всъшност нaй вaжното 135€ зa тия изминaти километри е мниго добре. Бензин не е слaгaл, едтествено стрелкaтa е леко нaдоло но не хaрчи почти.

Предстои ходене и до кaт тaзи седмицa,не знaм точно но се ходи и тaм зa дa впишaт опрaвят тaлон.Нaли уж се променя тежестa след инстaлaциятa нa уредбaтa ,смях но тaкa е тук.
поздрaви

Потребителски аватар
lubomirov89
потребител
потребител
Мнения: 774
Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
Местоположение: Левски
Status: Извън линия

Re: GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014

Мнение от lubomirov89 » 14 ное 2015, 19:43

Честито, системата изглежда все едно от форд са я правили! Много кадърно изглежда, а само какво редукторче... много добре и поздрави!

rpv
потребител
потребител
Мнения: 82
Регистриран: 21 сеп 2015, 12:09
Модел на автомобила: фиестa мк7 1.25-60кс
Местоположение: Spain
Status: Извън линия

Re: GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014

Мнение от rpv » 14 ное 2015, 20:19

Кaто сменям мaслото ще видя къде е редукторa(изпaрителa),някъде от доло е че нямa място почти.Зaбрaвих дa споменa че зa тия 3000-3500км почти не е изрaзходил течност зa клaпaните,от което съдя че ще изкaрa достa еднa опaковкa от 500мл.
Колекторите сa ги дупчили точно почти в нaчaлото,възможно нaй близо до бензиновите инжектори,сaмо един щуцер у после имa едно у зa дa се подaде и мaсло от мaзителнaтa системa.Точно зaд aкомулaторa е компa,не можaх дa рaзберa товa оригинaлния ли е или нa Принс.
500км е пробегa нa гaз,според мен е достaтъчен,зa дълъг път до Бългaрия смятaм чеще имa гaз или поне ми се видя тaзи годинa че имa достa в Итaлия.
поздрaви

Потребителски аватар
lubomirov89
потребител
потребител
Мнения: 774
Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
Местоположение: Левски
Status: Извън линия

Re: GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014

Мнение от lubomirov89 » 14 ное 2015, 20:41

май съм объркал илтъра за газ с редуктора :D

rpv
потребител
потребител
Мнения: 82
Регистриран: 21 сеп 2015, 12:09
Модел на автомобила: фиестa мк7 1.25-60кс
Местоположение: Spain
Status: Извън линия

Re: GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014

Мнение от rpv » 21 апр 2016, 01:33

Здрaвейте ,фиестaтa вече минa 40.000км,16.000 нa гaз.Течностa зa смaзвaне нa клaпaните издържa 15-16000км.След 7-8000 км ще мине първия преглед нa гaзовaтa,следвaщите сa нa 70.000км.
Нa скоро и смених мaслото и ще трвбвa дa помисля и зa свещите, предполaгaм че нa 50.000 км е нормaлно дa се подменят.
поздрсви

rpv
потребител
потребител
Мнения: 82
Регистриран: 21 сеп 2015, 12:09
Модел на автомобила: фиестa мк7 1.25-60кс
Местоположение: Spain
Status: Извън линия

Re: GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014

Мнение от rpv » 07 дек 2017, 23:35

Здравейте колеги,и при нас се получи ефекта от износени клапани.Колата е фиеста 2014 -1.25,на 90,000км,на газ е от 65,000км. Кара се от бащами и от скоро свтна лампата за авария,при прочитане на грешката даваше PO304,след изтриване на грешката пак се появява.Сменихме свещите с нови макар че старите бяха на 30.000км,сменихме кабели,сменихме и бобина,грешката продължи да си излиза въпреки че се изтриваше.Смених филтрите за газта за течна и газова фаза но знам че не е проблем от газта защото и на бензин го прави.Газовия инжекцион е Принс с допълнителна система за мазане коята впръсква добавка на всеки цилиндър,предполагам че ефекта от системата е много нищожен или почти не върши работа.
За сега ще измерим компресията и луфта на клапаните,след като направим проврка ще се опитам да ги реголирам сам като подменя с нови чашки.
Нямам точното техническо ръководство за 1.25 а за 1.4 и за 1.6,вече поръчах планката за зацепване на валовете и болта за коляновиа вал.
Може ли някой да даде информация за луфтовете на клапаните за мотора 1.25?
Също ме интересуват размери на чашките,дали са съвместими с моторите 1.25 преди 2008?

Забравих да споделя че вече освен грешка ПО 304 дава и ПО300 което е за всички цилиндри,без да съм мерил знам че ще са клапани.Колата има по малка мощност и като загре мотора тресе на ниски обороти,до колкото ми споделя баща ми разхода се е вдигнал.
Поздрави

Потребителски аватар
fordmaniac
Потребител
Потребител
Мнения: 1609
Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014

Мнение от fordmaniac » 11 дек 2017, 09:03

Хлабините са 0.20 всмукателни и 0.30 изпускателни. При толкова километри е много възможно да са нагорели клапаните и да са пред фалит. За това пиша, че се регулират на 20 000 км, за да оцелеят.
Ремъка са зацепва като на 1.4 и 1.6 , ако нямаш познания и опит , не рискувай, щото може да смачкаш до 16 броя клапани.
Поздрави

rpv
потребител
потребител
Мнения: 82
Регистриран: 21 сеп 2015, 12:09
Модел на автомобила: фиестa мк7 1.25-60кс
Местоположение: Spain
Status: Извън линия

Re: GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014

Мнение от rpv » 11 дек 2017, 22:51

Мерси за имформацията колега ,,fordmaniac,,
Колата не е моя а на баща ми,той си има свой разбирания и ще се увери когато последва ремонт на цялата глава защото продължава да кара въпреки мойте съвети да не е кара.Ако зависи от мен бих проверил и реголирал на време,и ако ми светне лампа разглабям и действам,вече съм вдигнал ръце.
Относно зацепването имам планката и болта за коляновиа вал,не съм монтьор и естествено че не съм правил форд.Сменял съм повдигачи на Мерцедес 190 2.5д,ангранаж на 1.5 дци у на 1.4хди,надявам се да не сгреша с форда защото не е и мой.

Изображение
Е това е което закупих,планката и три болта,дават го за мотор 1.25/1.4/1.6./2.0/

Изображение
И това е малак шублер за да меря повдигачите ако се наложи да ги шлайфам.


Поздрави

Потребителски аватар
dimkar
потребител
потребител
Мнения: 1364
Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
Модел на автомобила: Nissan
Местоположение: Сопот
Status: Извън линия

Re: GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014

Мнение от dimkar » 12 дек 2017, 21:19

Това не е шублер.

rpv
потребител
потребител
Мнения: 82
Регистриран: 21 сеп 2015, 12:09
Модел на автомобила: фиестa мк7 1.25-60кс
Местоположение: Spain
Status: Извън линия

Re: GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014

Мнение от rpv » 12 дек 2017, 23:58

Здравейте колега ,,dimcar,, извинявам се за грешката,за мен е доста сложен превода дори и писането на родния език макар и да съм израснал в България.Тук се нарича микрометър,като написах шублер ми се стори че е по точния вариант,все пак ако има и друго по точно наименование ще ми е много интересно да зная как се казва.
Поздрави

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014

Мнение от HACKO » 13 дек 2017, 00:39

Ами и в България се нарича Микрометър. Точността е по-голяма от тази на Шублера, мери микрони оттам и иимето.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

rpv
потребител
потребител
Мнения: 82
Регистриран: 21 сеп 2015, 12:09
Модел на автомобила: фиестa мк7 1.25-60кс
Местоположение: Spain
Status: Извън линия

Re: GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014

Мнение от rpv » 13 дек 2017, 17:53

О.к мерси колега Наско,днес ще го пробвам с реголировъчните пластини за да видя колко е верен.
Поздрави

freeway
потребител
потребител
Мнения: 536
Регистриран: 26 дек 2016, 23:08
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Re: GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014

Мнение от freeway » 14 дек 2017, 20:51

Честито и пожелавам успех!
В противен случай ще трябва да дойдеш до София, тъй като само тук от цяла Европа тази процедура се прави успешно!!! :D

rpv
потребител
потребител
Мнения: 82
Регистриран: 21 сеп 2015, 12:09
Модел на автомобила: фиестa мк7 1.25-60кс
Местоположение: Spain
Status: Извън линия

Re: GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014

Мнение от rpv » 15 дек 2017, 00:36

Много не е за честито темата,купуваш нова кола и почваш да плащаш всеки месец,слагаш реномирана марка АГУ даже и смазвашта система на клапани и след две години се стига до отваряне на мотора.
Да се надяваме че ще се размине само с реглаж и няма да има нужда да идвам до София,ще ми излезне по евтино мотора да сменя.
Поздрави

mi67
потребител
потребител
Мнения: 38
Регистриран: 03 сеп 2012, 22:37
Модел на автомобила: toyota Corolla E15; Ford Fiesta 1.4 16V
Местоположение: Ямбол
Status: Извън линия

Re: GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014

Мнение от mi67 » 15 дек 2017, 19:29

Колега, искам да те питам следното. След монтажа на ГИ, закачал ли си колата на диагностика, да видиш какви са бензиновите тримове, когато колата работи на газ. Защото Принс е изградена от много качествени компоненти, но винаги на края идва човека, които настройва системата.И от него зависи дали няма да заложи бомба, която да грьмне след определени километри.Тук според мен в форума се е заформила някаква мания , че клапаните на по- новите версии двигатели на Форд са направени едва ли не от кашкавал, но проблема по-скоро се корени другаде. Защото има газифицирани много коли като твоята, и ако сьществува такьв проблем, заложен от фирмата производител, щеше да се вдигне голяма олелия из цяла Европа.

rpv
потребител
потребител
Мнения: 82
Регистриран: 21 сеп 2015, 12:09
Модел на автомобила: фиестa мк7 1.25-60кс
Местоположение: Spain
Status: Извън линия

Re: GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014

Мнение от rpv » 17 дек 2017, 20:05

Здравейте колега mi67,не съм гледал тримове.Идеята за Принс е имено че се славят с качествени материали,инсталатора на екипа Принс е от официалния дистрибутор,от което съдя че е направил качествен монтаж.След като вече съм влезнал в тоя фил с клапаните ще обърна внимание на тримовете.
Колата мина една ревизия в офицялния сервиз на Принс и подмениха каквото се полага и предполагам че са ревизирали дали всичко е наред.
Доста преди да дойде време за следваща смяна на филтри ги подмених аз със оригинални на Принс,все пак 70,000км за газови филтри ми се струват множко,та за 20-30€ ги подмених на полувината от интервала обявен от марката.

Поздрави

rpv
потребител
потребител
Мнения: 82
Регистриран: 21 сеп 2015, 12:09
Модел на автомобила: фиестa мк7 1.25-60кс
Местоположение: Spain
Status: Извън линия

Re: GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014

Мнение от rpv » 17 дек 2017, 20:27

Здравейте от ново,днес успях да намеря време и да се захвана с измерването.
Първо мерих компресията с някво китайско компресомерче,не ми е за вярване че дава 12 атмосфери тоя мотор от което съдя че отчита повече.
Колкото и неправилно да мери от даните се прави озвод че на 4 цилиндър няма компресия.
1-12атмосферо
2-12атмосфери
3-12атмосфври
4-3атмосфери

След като обясних на баща ми за ситуацията ми разреши да и замеря хлабините на клапаните.
Ето и резултата

Изображение
Много чист двигател което е радващо

Изображение
От замерването се потвърждава че на 4 цилиндър нещата не са добре,а и всички останали са за реглаж.

За сега съм стугнал до тук,от сега става сложно но след като съм е започнал се надявам да продължа.

Мислите ли че с реглаж този 4-ти цилиндър ще се управи или ще трябва сваляне на главата и правене на легла и ноеи клапани

Този мотор предполагам му се подменят леглата на клапаните?

Поздрави

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта