Страница 1 от 1
Нови мембрани и центровка.
Публикувано: 27 дек 2006, 15:49
от valerko1
На новите мембрани задължително ли трябва да се прави дорегулиране след 500-600 км.
Публикувано: 29 дек 2006, 00:17
от venom4o
доколкото знам аз да.. защото мембраната се отпуска от газта.. май ще треа
Публикувано: 29 дек 2006, 00:59
от Clamp

каква е функцията на таз мембрана
Публикувано: 30 дек 2006, 00:13
от valerko1
Clamp написа:

каква е функцията на таз мембрана
да ти върви колата например
реглаж
Публикувано: 02 яну 2007, 12:41
от zelen4uka
За много години колега...!

Аз карам с ловато и се мъча сам да го регулирам и засега успявам някак си .Преди и аз пуснах тема за реглаж на изпарител но никой не ми писа как става на практика ,така че не се надявай да ти каже някой нещо.Новите мембрани се олягат за 3000км . Ако започне да гасне като изключиш от скорост и мирише на газ занчи е обогатена сместа и е нужно да завиеш болта който регулира подаването на газта в изпарителя(пласмасов болт при мен)
Дигни на 3000 оборота и завивай болта докато започне да не стига газта и започне да гасне , след това развии малко до оптимални обороти.След това реголирам с малкото винче което служи за ниските обороти до стабилизирането на оборотите на свободна скорост.Гледай да не се тресе двигателя и да са максимално високи.Това го прави когато двигателя е в работна температура.В началото изпарителя се променя на всеки 250 км така че се нуждае от по-често обръжане на внимание.Аз все още не съм ходил на реглаж и смятам да не отделям пари за нещо което сами можем да направим.Дано и друг по-запознат колега да напише нещо защото всичко което ти писах е от личния ми опит и мога да греше в нещо за което ме извини.
Публикувано: 02 яну 2007, 13:44
от zelen4uka
http://autogas.hit.bg/" onclick="window.open(this.href);return false;
Публикувано: 14 яну 2007, 20:44
от chaveto
Колега изпарители много с един,два,три и т.н винтове по тях така като си написал поне кажи какъв ти е изпарителя елктрически или механичен

Публикувано: 17 яну 2007, 13:31
от valerko1
chaveto написа:Колега изпарители много с един,два,три и т.н винтове по тях така като си написал поне кажи какъв ти е изпарителя елктрически или механичен

Забравих. Изпарителя е електрически Стефанели и за реглаж име един месингов болт. Предполатам него трябва малко да завия. На тройника нищо ли не пипам?
ПРИВЕТ
Публикувано: 24 яну 2007, 15:27
от zelen4uka

Пак съм аз.Пуснах един сайт по-горе на който добре и нагледно си пише как се регулира газова уредба.Виждам че питаш все по глупави въпроси но и аз когато я сложих се чудех какво да завия и какво да развия.Ако си с Ловато:Пласмасовия болт е за обогатяване на сместа а бронзовото метално винче на изпаритела е за първоначалното пускане на газта.АЗ още не съм разглобявал изпарителя но ако го направя ще пиша най-точно кое за какво е.И аз все още незнам много неща но какво виждаш никой не пише което е странно.
Успехи...