Предпазен клапан на ловато.
Публикувано: 24 ное 2017, 21:16
Здравейте колеги.Имам два въпроса.Но най напред малко характеристики да кажа.Имам фиеста,1.3,моноинжекция,климатик,1995 та.Газовата ми бутилка е Ловато,изпарител турски на мимгаз електрически.Запалва винаги на бензин(с един бутон за бензин и газ),на 1200 оборота минава на междинка и веднага след това на газ.Та първия ми въпрос.На бутилката отзад има два клапана
.Единия си е кранче за пускане и спиране на газта.Другият е предпазен клапан наврян в един отвор(дупка по точно казано).В дупката може да се бръкне само с малка гидорийка за отвиване или развиване на предпазния клапан.На бойлерите има подобно нещо отстрани.Той е с гайка отгоре и отвътре вероятно има пружинка,защото има звук за такова навиване.Та въпроса.В какво положение трябва да е този клапан?Напълно завит(спрян),или почти развит до положение малко преди да започне да пуска газ?Или се прави само проверка като на бойлерите вкъщи:пуска се(развива се)до състояние да пусне газ,и после се завива(тоест навива се на пружинката и спира) до края?Другия ми въпрос:преди пет години смених сегменти и масло,че гореше масло. Това беше на 12 000 км.Сега колата е на76 000Сега гледам по ауспуха пак има кръгчета от нагар от масло.Разхода на масло ми е 1,5 литра на 10 000 км.Вероятно имам прегорели гумички на клапаните.Колата е на 22 години и няма да и отварям двигателя,заради едни гумички,а ще доливам масло и до където изкара.Мисля че са прегорели или са си отишли гумичките вследствие на газта която е лоша в България.На 7000 км онзи ден,газовия филтър ми беше задръстен.Та Въпроса-Какво мога да направя за вбъдеще при друга кола,за да не прегарят гумичките на клапаните вследствие употребата на газ.Тука видях от форума че да не прегарят гумичките на клапаните,колата трябвало да е пригодена за работа с обикновен бензин,а не с безоловен,който последния бил по слаб откъм материя?
.Единия си е кранче за пускане и спиране на газта.Другият е предпазен клапан наврян в един отвор(дупка по точно казано).В дупката може да се бръкне само с малка гидорийка за отвиване или развиване на предпазния клапан.На бойлерите има подобно нещо отстрани.Той е с гайка отгоре и отвътре вероятно има пружинка,защото има звук за такова навиване.Та въпроса.В какво положение трябва да е този клапан?Напълно завит(спрян),или почти развит до положение малко преди да започне да пуска газ?Или се прави само проверка като на бойлерите вкъщи:пуска се(развива се)до състояние да пусне газ,и после се завива(тоест навива се на пружинката и спира) до края?Другия ми въпрос:преди пет години смених сегменти и масло,че гореше масло. Това беше на 12 000 км.Сега колата е на76 000Сега гледам по ауспуха пак има кръгчета от нагар от масло.Разхода на масло ми е 1,5 литра на 10 000 км.Вероятно имам прегорели гумички на клапаните.Колата е на 22 години и няма да и отварям двигателя,заради едни гумички,а ще доливам масло и до където изкара.Мисля че са прегорели или са си отишли гумичките вследствие на газта която е лоша в България.На 7000 км онзи ден,газовия филтър ми беше задръстен.Та Въпроса-Какво мога да направя за вбъдеще при друга кола,за да не прегарят гумичките на клапаните вследствие употребата на газ.Тука видях от форума че да не прегарят гумичките на клапаните,колата трябвало да е пригодена за работа с обикновен бензин,а не с безоловен,който последния бил по слаб откъм материя?