Проблем с BRC

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
Потребителски аватар
anikolov
потребител
потребител
Мнения: 113
Регистриран: 02 яну 2016, 16:23
Модел на автомобила: Ford Mondeo Mk4 /2009/ Duratec 2.0 145, BRC Sequent, X1134KM
Местоположение: Хасково
Status: Извън линия

Re: Прегорели клапани от Пропан-Бутан (LPG)?

Мнение от anikolov » 08 дек 2017, 14:07

geromessi написа:
08 дек 2017, 13:57
Колега честно не те разбирам, дал си над 100лв за бензин сигурно, а те мързи да си купиш един кабел за 20лв с който можеш да гледаш, зануляваш и т.н. тримове и каквото се сетиш още .. Имам чуството, че колкото пъти те пуснат по пързалката ти няма да изпуснеш шанса си.
Така сме ние будалите!

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Прегорели клапани от Пропан-Бутан (LPG)?

Мнение от HACKO » 08 дек 2017, 17:38

geromessi написа:
08 дек 2017, 13:57
Колега честно не те разбирам, дал си над 100лв за бензин сигурно, а те мързи да си купиш един кабел за 20лв с който можеш да гледаш, зануляваш и т.н. тримове и каквото се сетиш още .. Имам чуството, че колкото пъти те пуснат по пързалката ти няма да изпуснеш шанса си.
Ами колега, както беше обяснено по-горе за този модел БРЦ и да си купи кабела няма да може да го ползва, защото няма да получи код за отключване на програмата.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

freeway
потребител
потребител
Мнения: 536
Регистриран: 26 дек 2016, 23:08
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Re: Прегорели клапани от Пропан-Бутан (LPG)?

Мнение от freeway » 08 дек 2017, 20:40

anikolov написа:
06 дек 2017, 12:14
Ще покарам на бинзин и после след настройката и проверката ще пиша обезателно. Това е форума - взаимопомощ със знание или в моя случай с някакъв опит. Поздрави, колега!
Ами колега, това е газта.Ако си очаквал нещо друго-заблудил си се.

geromessi
потребител
потребител
Мнения: 54
Регистриран: 27 сеп 2014, 09:15
Модел на автомобила: Focus MK2
Status: Извън линия

Re: Прегорели клапани от Пропан-Бутан (LPG)?

Мнение от geromessi » 08 дек 2017, 20:45

Става въпрос за най-елементарен OBD ELM327 кабел за диагностика, струва 20лв може да се поръча с мод направо и да си препрограмира модули с него. А какво да говорим за адаптациите, те също могат да се резетват без да навърташ 200км+ .. пък и да не е само за живи данни пак върши чудесна работа, за да се ориентираш дали всичко по колата е наред.
А за конкретните газаджии дето са го изпратили на 200км разходка няма какво да кажа, освен че имат нужда от опреснение на знанията в Италия за поне година.
С удоволствие бих помогнал на колегата, че виждам през какви мъки минава, още повече сме от един град. Моят Фокус си го настройвам и диагностицирам сам, подобни драми съм нямал. Когато трябваше да правя реглаж и на мен адаптациите ми се разместваха след седмица две каране на газ след направена перфектна настройка, та нещата които описва колегата са ми ясни. Сега е нужен един резет на адаптациите с Forscan и нова настройка на газ.

Поздрави !

freeway
потребител
потребител
Мнения: 536
Регистриран: 26 дек 2016, 23:08
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Re: Прегорели клапани от Пропан-Бутан (LPG)?

Мнение от freeway » 08 дек 2017, 21:18

Това добре, ама всички тези мъки и допълнителни разходи при това не малко, как се калкулират към икономията от газта?

Потребителски аватар
synthez 3D
Потребител
Потребител
Мнения: 1745
Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008,
Местоположение: Г.Оряховица
Status: Извън линия

Re: Прегорели клапани от Пропан-Бутан (LPG)?

Мнение от synthez 3D » 08 дек 2017, 21:28

Е, да де ама колегата е един от малкото с проблеми, а на газ карат хиляди. Това, че един не е попаднал на майстор, или има проблем с автомобила не значи, че всички други също са така. Моля ви не обобщавайте без да сте обективни. Аз например от около 20 години насам винаги съм имал поне един автомобил на газ (заедно с други на бензин и дизел) и никога не съм имал проблеми.
Изображение

freeway
потребител
потребител
Мнения: 536
Регистриран: 26 дек 2016, 23:08
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Re: Прегорели клапани от Пропан-Бутан (LPG)?

Мнение от freeway » 08 дек 2017, 22:26

Ами не знам дали колегата е един от малкото след като вече има тема за премахнато АГУ!!!

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Прегорели клапани от Пропан-Бутан (LPG)?

Мнение от HACKO » 08 дек 2017, 23:50

През варианта махане на газ съм минал още преди 15г., ама тогава Бензина беше 1.2лв и се оказа, че заради калпав изпарител в комбинация с карбуратор Ford W на Газ ми е по-скъпо. После при настоящите цени на Бензина и вече на моноинжекциона и отново обикновенна уредба икономията си струваше намалената мощност. А сега на инжекционите и мощността е като на Бензин.
А уредбите сам си ги монтирам, сам си ги настройвам и проблеми нямам.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

geromessi
потребител
потребител
Мнения: 54
Регистриран: 27 сеп 2014, 09:15
Модел на автомобила: Focus MK2
Status: Извън линия

Re: Прегорели клапани от Пропан-Бутан (LPG)?

Мнение от geromessi » 09 дек 2017, 08:01

Е какво като някой човек си е махнал ГИ, трябва да обобщаваме изцяло че тая система не става и всички да последваме неговия пример ?
Проблема на ГИ не е в системата ами в майстора, който я монтира , настройва и след това поддържа. Като си няма хал хабел стават подобни фалове и излишни харчове на пари. Моя Фокус го карам на газ вече 5та година и до сега съм сменил 2-3 пъти филтри, 1 път газовите маркучи и един реглаж на клапаните на обща стойност 250лв сигурно с изминати над 60к км. Кръчмарски сметки не ми се правят, а и няма нищо общо с темата !

Потребителски аватар
anikolov
потребител
потребител
Мнения: 113
Регистриран: 02 яну 2016, 16:23
Модел на автомобила: Ford Mondeo Mk4 /2009/ Duratec 2.0 145, BRC Sequent, X1134KM
Местоположение: Хасково
Status: Извън линия

Re: Проблем с BRC

Мнение от anikolov » 13 дек 2017, 13:39

Колеги, здравейте. Да споделя какво се случи и евентуално съвети. Бензиновият трим от +10% не пада. Ходих в Мото Пфое, обновиха софтуера и занулиха трима, но тяхната диагностика изписа, че следва бъдеща грешка P 171 - бедна смес/ не ме подигравайте за бъдеща, това казаха и така пишеше, прочетох го/, което означавало че с сместа е бедна, сега се компенсира, но до 1000км. щяло да набие грешката. Според мен и МП не е от смучене на въздух, защото ще работи неравномерно. Предположиха, че може да има запушване на дюзи леко. Нямат при тях възможност да гледат времената на врпъскване, за да се разбере. Посъветваха ме да сложа една добавка за почистване. Аз се чудя дали да не ги зачистят на ултразвук. Май няма да се окаже газовата проблема. Колата от 500 км се кара само на бинзин. Не знам дали малко повече не ми гори колата. някакви съвети.

mi67
потребител
потребител
Мнения: 38
Регистриран: 03 сеп 2012, 22:37
Модел на автомобила: toyota Corolla E15; Ford Fiesta 1.4 16V
Местоположение: Ямбол
Status: Извън линия

Re: Проблем с BRC

Мнение от mi67 » 13 дек 2017, 23:39

Колега, след ъпдейта на софтуера и нулиране на бензиновите тримове , колко е показанието на дългия трим? Не ми се вярва за един два дни от 0% да е станал 10 %, след като толкова бавно се променяше преди това. Ако е 2-3% отивай в Пловдив да ти проверят настройките на ГИ. Колата я караш предимно на газ, бензина общо взето в случая е второстепенното гориво. Сложи си някоя хубава добавка за почистване на бензиновите инжектори, това с ултразвука според мен не е много добра идея. А това , че в Мото Пфое не са успели с тяхната техника да видят времената на бензиновите инжектори оставам без коментар.

Потребителски аватар
anikolov
потребител
потребител
Мнения: 113
Регистриран: 02 яну 2016, 16:23
Модел на автомобила: Ford Mondeo Mk4 /2009/ Duratec 2.0 145, BRC Sequent, X1134KM
Местоположение: Хасково
Status: Извън линия

Re: Проблем с BRC

Мнение от anikolov » 14 дек 2017, 10:20

mi67 написа:
13 дек 2017, 23:39
Колега, след ъпдейта на софтуера и нулиране на бензиновите тримове , колко е показанието на дългия трим? Не ми се вярва за един два дни от 0% да е станал 10 %, след като толкова бавно се променяше преди това. Ако е 2-3% отивай в Пловдив да ти проверят настройките на ГИ. Колата я караш предимно на газ, бензина общо взето в случая е второстепенното гориво. Сложи си някоя хубава добавка за почистване на бензиновите инжектори, това с ултразвука според мен не е много добра идея. А това , че в Мото Пфое не са успели с тяхната техника да видят времената на бензиновите инжектори оставам без коментар.
Според мен падна само до +10% от + 13% и до там. Явно надолу нямаше да падне. Теоретично можело и от софтуерен бъг да било и след обновяването да се нормализира. Аз лично не вярвам. След обновяването не съм я гледал. Разбрахме се да сложа добавката и после да видим как са. Днеска ще сложа на Бардал 6 в 1 за силно замърсена горивна система - така се води добавката. Тя е за 20 литра. Ще го изгоря и понеделник ще отида да видим тримовете в Мото Пфое. Същевременно ще потърся някой диагностик, който да може да вижда времената за впръскване, но пък в Аутодата не можахме да открием, колко са нормалните времена за този двигател. Тук, ако някой може да помогне ще съм му много благодарен. Двигател Дуратек 2,0 145 к.с..

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2042
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Проблем с BRC

Мнение от OgiDogi » 14 дек 2017, 18:04

anikolov написа:
14 дек 2017, 10:20
Според мен падна само до +10% от + 13% и до там. Явно надолу нямаше да падне. Теоретично можело и от софтуерен бъг да било и след обновяването да се нормализира. Аз лично не вярвам. След обновяването не съм я гледал. Разбрахме се да сложа добавката и после да видим как са. Днеска ще сложа на Бардал 6 в 1 за силно замърсена горивна система - така се води добавката. Тя е за 20 литра. Ще го изгоря и понеделник ще отида да видим тримовете в Мото Пфое. Същевременно ще потърся някой диагностик, който да може да вижда времената за впръскване, но пък в Аутодата не можахме да открием, колко са нормалните времена за този двигател. Тук, ако някой може да помогне ще съм му много благодарен. Двигател Дуратек 2,0 145 к.с..
Големите кубатури обикновено са с малки времена, понеже ползват бързи инжектори с голям дебит - да успяват да хранят мотора при големите натоварвания и да пускат малко на празен ход. Тъй че, вероятно времената ще са или 2.5 или 3.0 ms (по-малките мотори са на 3.3, 3.5, 4.0, 4.5 и 5 ms), а ако са някъде встрани от тези стойности, значи наистина работи с корекция - примерно ако е около 2.8, това си е 2.5 с корекция +10%, вече за 3.3 може да е стандартна а може и да е 3.0 с корекция. Всичко това - при работа на бензин за изправен двигател с изправен кислороден датчик (ламбда сонда).
Най-точно се виждат времената при 2000-2500 оборота на място, без консуматори. Тогава разни пропуски на вакуум, неизправни стъпкови мотори и други дреболии не оказват влияние или е нищожно, при което компютърът трябва да управлява инжекторите със заводските стойности.
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

Потребителски аватар
anikolov
потребител
потребител
Мнения: 113
Регистриран: 02 яну 2016, 16:23
Модел на автомобила: Ford Mondeo Mk4 /2009/ Duratec 2.0 145, BRC Sequent, X1134KM
Местоположение: Хасково
Status: Извън линия

Re: Проблем с BRC

Мнение от anikolov » 14 дек 2017, 19:19

Благодаря колега. Сега сложих добавка Бардал 6 в 1 за 20 литра гориво. Горе-долу го нагласих, като му добавих 6 литра 100 октана.Ще го изхабя и понеделник ще мина да видим какво става.

Потребителски аватар
anikolov
потребител
потребител
Мнения: 113
Регистриран: 02 яну 2016, 16:23
Модел на автомобила: Ford Mondeo Mk4 /2009/ Duratec 2.0 145, BRC Sequent, X1134KM
Местоположение: Хасково
Status: Извън линия

Re: Проблем с BRC

Мнение от anikolov » 20 дек 2017, 18:22

Колеги, това БРЦ се е побъркало. Стойнотстите на бензиновите инжекторите са в норма. Колата е карана само на бензин. Дълготрайния трим на обороти е +10, кракорсочния в норми. Само да подам 100 оборота отгоре и веднага си влиза в рамките на +2-3-4 процента. Ламбда сондата е наред и тя. Гледаме живи данни и в секундата, в която включа копчето на газовата и всички стойности започват да се шашкат с невероятни стойности. Тримовете от -100 до +100, обороти от 0 до 11 000, температура на въздуха невероятни стойности, абе всички стойности започват да мърдат невероятно бързо в невероятни граници, а на обротомер на газ си стои на 800 оборота и върви нормално. Майсторите предполагат , че газовия компютър или ОБД връзката на газта шашкат положението. Съвети, насоки за хора запознати с БРЦ в Южна България?

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Проблем с BRC

Мнение от HACKO » 21 дек 2017, 14:48

Май е време сериозно да помислиш за алтернативния вариант. Колкото Бензин изгори, досега да си изплатил новия компютър.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
anikolov
потребител
потребител
Мнения: 113
Регистриран: 02 яну 2016, 16:23
Модел на автомобила: Ford Mondeo Mk4 /2009/ Duratec 2.0 145, BRC Sequent, X1134KM
Местоположение: Хасково
Status: Извън линия

Re: Проблем с BRC

Мнение от anikolov » 21 дек 2017, 14:57

Насе, ако се окаже там проблема, съм го платил,да. Но не знам кой да го свърши, като изключим БРЦ - Пловдив.
Сега ги погледнах. Не съм изхабил толкова. Те по 500 лв. им компютрите на тези БРЦ. Няма да дам толкова. Цял живот съм бил против газовите уредби. И ми се случи това. Не могат да ме убедят вече. Не искам да изпадаме в спор за газта. Лично мнение.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Проблем с BRC

Мнение от HACKO » 21 дек 2017, 17:20

Не е само БРЦ, има ГИ и на други производители, които успешно се монтират и поддържат в Хасково, а са и по-евтини. Сменяш само компютъра и уредбата ти вече не е БРЦ, всичко друго остава същото.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

mi67
потребител
потребител
Мнения: 38
Регистриран: 03 сеп 2012, 22:37
Модел на автомобила: toyota Corolla E15; Ford Fiesta 1.4 16V
Местоположение: Ямбол
Status: Извън линия

Re: Проблем с BRC

Мнение от mi67 » 21 дек 2017, 20:29

Аз пък да попитам, защо колегата трябва да смени компютъра на ГИ ? И втория въпрос ми е - ако се смени с друг модел компютър с ОБД , какви тримове ще се видят от софтуера му? Тук и Фордманиак може да обясни на нас незнаещите що е то ламда сонда и как работи тя, какви са тия тримове дето ги има този Форд. Това не е заяждане от моя страна към него. Има богат практичен опит, и може да обясни на колегата пуснал темата, а на другите потребители, които четат тук.

Потребителски аватар
anikolov
потребител
потребител
Мнения: 113
Регистриран: 02 яну 2016, 16:23
Модел на автомобила: Ford Mondeo Mk4 /2009/ Duratec 2.0 145, BRC Sequent, X1134KM
Местоположение: Хасково
Status: Извън линия

Re: Проблем с BRC

Мнение от anikolov » 24 дек 2017, 13:10

Здравейте колеги. Подкарах си колата на газ, че ми писна да се пазим вече. Та да споделя разхода. На мен ми се струва една идея повече, но нямам никакъв опит. Та минах 210 км по магистрала, като от тях да има максимум 20 км градско. Скоростта беше 120 -30 км. Двама души бяхме. Напълних бутилката на Ромпетрол, като се врънах на същата колонка, пое 22 литра, което прави към 10,5 на 100 газ. Как ви се струва разхода. Поздрави и весели празници!

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта