Проблем с BRC

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 1669
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Проблем с BRC

Мнение от OgiDogi » 25 дек 2017, 10:08

anikolov написа:
24 дек 2017, 13:10
Здравейте колеги. Подкарах си колата на газ, че ми писна да се пазим вече. Та да споделя разхода. На мен ми се струва една идея повече, но нямам никакъв опит. Та минах 210 км по магистрала, като от тях да има максимум 20 км градско. Скоростта беше 120 -30 км. Двама души бяхме. Напълних бутилката на Ромпетрол, като се врънах на същата колонка, пое 22 литра, което прави към 10,5 на 100 газ. Как ви се струва разхода. Поздрави и весели празници!
Съвсем нормален разход, равнява се на около 8/100 бензин по изразходвана енергия за километър.
ИзображениеИзображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D

Потребителски аватар
anikolov
потребител
потребител
Мнения: 111
Регистриран: 02 яну 2016, 16:23
Модел на автомобила: Ford Mondeo Mk4 /2009/ Duratec 2.0 145, BRC Sequent, X1134KM
Местоположение: Хасково
Status: Извън линия

Re: Проблем с BRC

Мнение от anikolov » 25 дек 2017, 12:42

Весела Коледа, колеги. Бъдете живи, здрави и щастливи! Ако следваме тази логка, това означава, че газовата е настроена горе-долу правилно. Така ли да разбирам?

Потребителски аватар
anikolov
потребител
потребител
Мнения: 111
Регистриран: 02 яну 2016, 16:23
Модел на автомобила: Ford Mondeo Mk4 /2009/ Duratec 2.0 145, BRC Sequent, X1134KM
Местоположение: Хасково
Status: Извън линия

Re: Проблем с BRC

Мнение от anikolov » 08 май 2018, 16:06

Колеги, тъй като обичам колата да ми е близко до перфектното, отново оптимистично отидох в БРЦ - Пловдив. Този път там беше шефа на сервиза и човека, който разбира. Отношението и приказките коренно различни. Тримът не бил драма, така били на оборот Форд. Аз също достигнах до този извод. посочих му подчинения и какви неща ми говорешще. Последва скандал! :) Та, колата при определени условия палеше с повече въртене. Имаше логика да е изпарителя, ама си викам БРц за 50 хил. км., но човека дрънпа маркуча, потопи в чаша вода и балончета доволно. Каза, че имали определени години 2013/14/15 г. , не били както трябва изпарителите. Сега карали по 100 хил. Смениха му нещата за 100лв. и сега всичко е наред. Скъпо е при тях, но пък новия изпарител е 220 лв. със слагането. Jака, че засега няма какво да се прави по колата и се наслаждаваме на пътищата. Поздрави, колеги! :D

Потребителски аватар
dimkar
потребител
потребител
Мнения: 1294
Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
Модел на автомобила: Nissan
Местоположение: Сопот
Status: Извън линия

Re: Проблем с BRC

Мнение от dimkar » 08 май 2018, 20:28

Хм, тия от брц, здраво дерат... :lol:

Потребителски аватар
deathstorm
потребител
потребител
Мнения: 426
Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) + LPG Fobos 4 (retired)
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive
Местоположение: Хасково
Status: Извън линия

Re: Проблем с BRC

Мнение от deathstorm » 11 май 2018, 15:17

Браво Ангеле, благодарение на тази информация колегата по средата скоро можеби ще пали без проблем. При него ситуацията беше точно както ти ми я описваше на твоята кола. Пробвахме няколко пъти да я загасим на бензин и след това пали без проблем. Направихме и теста с чашката, не че имаше нужда от тест, като се извади вакуума на изпарителя мирише яко на газ. Сега търсим ремонтен комплект за изпарителя, но не знам тия от БРЦ дали ще продадат. От разните онлайн сайтове незнам колко ще е читав.
fords.jpg
Изображение

Потребителски аватар
anikolov
потребител
потребител
Мнения: 111
Регистриран: 02 яну 2016, 16:23
Модел на автомобила: Ford Mondeo Mk4 /2009/ Duratec 2.0 145, BRC Sequent, X1134KM
Местоположение: Хасково
Status: Извън линия

Re: Проблем с BRC

Мнение от anikolov » 11 май 2018, 15:35

Затова сме тука, Недялко. Продават ремонтен комплект, май 50-60 лв. и майсторлъка е 40-50лв. После ти гледат наляганията, каза че е много важно да имаш софтуер за БРЦ, че ако станат големи налягания може да стане беля. При мен го направиха първия път и колата работеше много неравномерно и налягането, което правеише изпарителя било много високо. Пак го разглобиха и пак ги смениха и нещата заспаха. Единствената забележка ми е, че взех да чуваш повече изпарителя. Някой ден, ако пътевум към Пловдев, ще ги питам и затова. Поздрави!

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 12410
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FIESTA 97г/1.25/ X 3493 KA
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Проблем с BRC

Мнение от HACKO » 11 май 2018, 18:20

Как чуваш изпарителя?!?
Проблема не е от бобината, а от магарето в кабината
(народна мъдрост)

Потребителски аватар
anikolov
потребител
потребител
Мнения: 111
Регистриран: 02 яну 2016, 16:23
Модел на автомобила: Ford Mondeo Mk4 /2009/ Duratec 2.0 145, BRC Sequent, X1134KM
Местоположение: Хасково
Status: Извън линия

Re: Проблем с BRC

Мнение от anikolov » 11 май 2018, 19:06

Странен звук, но идва от него. Наско, нещо като бълбоничкане на вода и тракане на пружина. Сякаш нещо с прекъсване работи. Не знам как да го обясня. Само на оборите се чува, не се усилва звука при по-високи обороти. Дразни ме. Защото колата работи перфектно и не се чува ня масто и само този звук. Преди да му сменят уплътненията и там каквото скменят, този звук беше съвсем лек, сега се увеличи доста. След по-дълго каране и натоварване на автомобила, на място се чува най-много. Много се чудих дали да не взема нов изпарител за 200 лв, вместо да правят този /100лв/ и сега малко съжалявам. порових в нета и има такива теми. Моя изпарител е монтиран зад двигателя на щита към копето от дясната страна и сега се замислям, при свалянето да не са сложили уплътнения някакви на планката и това да са вибрации, които се усещат в купето, затото този звук отвън е недоловим или другия вариянт е да се напасват още мембраните. Това срещнах в нета.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 12410
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FIESTA 97г/1.25/ X 3493 KA
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Проблем с BRC

Мнение от HACKO » 11 май 2018, 23:51

Странно, досега не съм чувал изпарител да издава шум, на инжекционите най-често дюзите издават шум, ама изпарител... Което не значи, че не може.
Проблема не е от бобината, а от магарето в кабината
(народна мъдрост)

Потребителски аватар
synthez 3D
Потребител
Потребител
Мнения: 1565
Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008,
Местоположение: Г.Оряховица
Status: Извън линия

Re: Проблем с BRC

Мнение от synthez 3D » 12 май 2018, 07:27

Аз съм чувал, но звукът който издаваше беше по-скоро нещо като свирене, или мучене с ниска честота.
Изображение

Потребителски аватар
anikolov
потребител
потребител
Мнения: 111
Регистриран: 02 яну 2016, 16:23
Модел на автомобила: Ford Mondeo Mk4 /2009/ Duratec 2.0 145, BRC Sequent, X1134KM
Местоположение: Хасково
Status: Извън линия

Re: Проблем с BRC

Мнение от anikolov » 12 май 2018, 13:12

Да, нещо такова като звук, но с увеличаване и намаляне и само на оборот се чува, вътре в купето, отвън не се чува.

Потребителски аватар
deathstorm
потребител
потребител
Мнения: 426
Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) + LPG Fobos 4 (retired)
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive
Местоположение: Хасково
Status: Извън линия

Re: Проблем с BRC

Мнение от deathstorm » 18 май 2018, 16:26

Успешно реновирахме изпарителя. Колата вече пали и работи нормално. Не се наложи настройка, не съм закачал газовата, но погледнах тримовете в различни режими на газ и бяха ок. Ремонтния комплект го поръчахме от ТУК. Общо взето лесно става, но се наложи да сменим и маркучите за водата, понеже бяха станали на кокал. Ето снимки на старата мембрана. Очаквано беше в доста лошо състояние.
20180516_121039.jpg
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

П.С. След ремонта изпарителя не издава никакви звуци, което ме навежда на мисълта, че тия в BRC Пловдив са пълни идиоти с малки изключения.
Изображение

Потребителски аватар
anikolov
потребител
потребител
Мнения: 111
Регистриран: 02 яну 2016, 16:23
Модел на автомобила: Ford Mondeo Mk4 /2009/ Duratec 2.0 145, BRC Sequent, X1134KM
Местоположение: Хасково
Status: Извън линия

Re: Проблем с BRC

Мнение от anikolov » 18 май 2018, 18:50

Чаках да го направите и да питам, но ти си отговорил. И моята нямаше нужда от настройка и тримовете бяха наред. Значи трябва пак да ходя. Оххх! Да го бях сменил направо. Сега работи перфектно, не се чува мотора и само тая гад ме дразни! :)

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост