въпрос за монтаж на газова

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
Потребителски аватар
hvg
потребител
потребител
Мнения: 40
Регистриран: 22 яну 2006, 14:12
Модел на автомобила: ФОКУС 2.0i '09 '02,ФИЕСТА 1.25i '00
Местоположение: Ловеч
Status: Извън линия

въпрос за монтаж на газова

Мнение от hvg » 21 яну 2007, 18:13

Скоро смених двигателя от карбуратор на инжекцион и мисля да мина пак на газ, въпроса ми е каде се връзва бензиновия клапан, на старата бензинова помпа ми беше ясно, сега несъм много в час :oops:

milenskior
потребител
потребител
Мнения: 91
Регистриран: 21 ное 2006, 10:45
Модел на автомобила: Orion 1,6 Ghia 91
Местоположение: Оряхово
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от milenskior » 21 яну 2007, 21:56

Ми тук нямаш нужда от бензинов клапан. Проста направи като минеш на газ да ти се прекъсва захранването на помпата.

vladislav
потребител
потребител
Мнения: 607
Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от vladislav » 22 яну 2007, 09:03

Незнам дали ще ти помогна с моят отговор, но аз съм с пълната инжекция и бензиновата помпа не ми е изключвана, т.е. работи непрекъснато има реле което прекъсва тока на дюзите, когато е на газ.
Ако е моно незнам как го правят.

milenskior
потребител
потребител
Мнения: 91
Регистриран: 21 ное 2006, 10:45
Модел на автомобила: Orion 1,6 Ghia 91
Местоположение: Оряхово
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от milenskior » 22 яну 2007, 09:19

vladdko написа:Незнам дали ще ти помогна с моят отговор, но аз съм с пълната инжекция и бензиновата помпа не ми е изключвана, т.е. работи непрекъснато има реле което прекъсва тока на дюзите, когато е на газ.
Ако е моно незнам как го правят.
Да наистина така го правят газаджиите, но според мен е много добре да си прекъснеш и захранването на помпата, защото 90% от случаите на коли които са инжекции и карат на газ са им изгорели помпите, щото са забравили да сипят бензин.
За целта може да се ползва едно и също реле с 2 чифта контакти.
При моноинжекциите се прекъсва тока към дюзата, която е една в карбуратора.

Потребителски аватар
red
потребител
потребител
Мнения: 888
Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
Местоположение: На изток от рая :)
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от red » 22 яну 2007, 11:36

Ситуацията е проста- намираш захранването на помпат и си слагаш ключе. Такава допотопна система си сложих на Клиото, защото веднъж му замина помпата и да не тиказвам каква мъка е смяната.
Полезна е - даже играе роля на превенция против кражба - че то кой ще го краде ама - страх лозе пази!

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 22 яну 2007, 12:09

По добрия вариянт е прекъсване на инжекторите. Помпата продължава да си работи. Едно - охлажда инжекторите и второ - почиства ти идеално бензина, а иняма опасност да си блокираш помпата от утайки. Тя обикновено или изгаря или не и е това не е свързано с това работи или не. Малко трудно ще оставиш помпа без бензин, защото корпуса и е разположен в неснижаем остатък. Да изкараш горивото от там си е мноооого трудна работа. И все пак - не оставяйте резервоара празен! Добре е да се плацика нещо вътре :wink:

vladislav
потребител
потребител
Мнения: 607
Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от vladislav » 22 яну 2007, 13:41

kEFi написа:По добрия вариянт е прекъсване на инжекторите. Помпата продължава да си работи. Едно - охлажда инжекторите
Това съм го чел преди доста време в интернет имаше една страничка на Списание "Автогаз" авторите издават едноименото списание, за съжаление вече не работи или поне аз не я намирам.
Аз карам вече 45 000 км на газ или 4-ри години, помпа не ми е горяла "да не викам дявола", но винаги в резервоара най-ниското ниво на бензина е началото на резервата и преди когато карах на бензин имах същото правило.

Потребителски аватар
hvg
потребител
потребител
Мнения: 40
Регистриран: 22 яну 2006, 14:12
Модел на автомобила: ФОКУС 2.0i '09 '02,ФИЕСТА 1.25i '00
Местоположение: Ловеч
Status: Извън линия

Мнение от hvg » 22 яну 2007, 17:50

ясно какви са вариянтите, ще се допитам на още някой места и ще видя кой от тях ще избера, ама май най ми допада с релето и прекъсване на захранването на помпата, това с охлаждането на инжекторите ме заинтригува (ще трябва да почета малко повече) иначе за утайки и затлачвания не се притеснявам, те на някой хора колите им стоят само на паркинг пред блока (бензина гаранция се утаява) и пак си работят добре после!

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 23 яну 2007, 09:58

Все пак имай предвид, че инжекционната система работи под налягане, а впръскването става през инжектори, които пък от своя страна са по-прецизни от жигльор примерно...и боклуци там определено имат значение. Е, поне си има горивен филтър :wink:
Доколкото съм чувал, а и от личен опит, колата се разваля повече от неработене отколкото, ако се движи (разбирай детайлите и агрегатите и)... така, чепрекъсването на помпата не означава автоматично удължаване на ресурса и, дори напротив...
Малко се отнасям, ама едно време имах една лада. Понеже работата ми беше на 4 минути от къщи - една година дори не я бях припалвал. Та след това от гумите до зъбите до тавана всичко беше клеясало, блокирало и какво ли още не. Не можех и да я мръдна. Кво оправяне падна - не е изтина... Затова - работи ли нещо - нека си работи :wink:

Потребителски аватар
IVAN_SA
потребител
потребител
Мнения: 92
Регистриран: 29 апр 2006, 00:18
Модел на автомобила: Ескорт 93 1.3 mi комби
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от IVAN_SA » 23 яну 2007, 19:31

Колега,според мен по-добрия вариант е с прекъсване на захранването на помпата.Все пак ако си с автоматичен ключ за превключване всеки път като палиш колата помпата ще поработва известно време и няма опастност да запече и клеяса.

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта