Страница 1 от 1

Какъв е този ремонт?

Публикувано: 17 ное 2018, 16:19
от ADDimitrov
Колата е фокус 2.5 дуратек 2.0 syda мотор! В документацията която получих по колата е извършен този ремонт "gruppo valvole" на 140 000 и миналата година пак на 171000! Гоогле не можа да ми го преведе от Италиански! Дали това е въпросния реголаж на клапани?Благодаря предварително!

Re: Какъв е този ремонт?

Публикувано: 17 ное 2018, 16:55
от OgiDogi
ADDimitrov написа:
17 ное 2018, 16:19
Колата е фокус 2.5 дуратек 2.0 syda мотор! В документацията която получих по колата е извършен този ремонт "gruppo valvole" на 140 000 и миналата година пак на 171000! Гоогле не можа да ми го преведе от Италиански! Дали това е въпросния реголаж на клапани?Благодаря предварително!
На италиански - група клапани.
Сигурно си взел италиански милионник с газ, за "по-тънко, да не се набуташ за монтаж на газ" и главата вече е ремонтирана.

Re: Какъв е този ремонт?

Публикувано: 17 ное 2018, 17:06
от ADDimitrov
И защо реши че е милионник??? И какво точно те бърка аз какво съм решил да взема? Просто питам някой ако знае точно какъв е този ремонт?

Re: Какъв е този ремонт?

Публикувано: 17 ное 2018, 17:42
от S_C
Клапанна група или клапанен блок-на хидротрансформатора на автомата му викат така жабарите, отделно всякакви джаджи с клапани-блок с клапани за управление на газта, вихрови клапи, ЕГР клапанен блок и последното нещо, имащо връзка с това понятие, са клапани на глава.

Re: Какъв е този ремонт?

Публикувано: 17 ное 2018, 21:35
от OgiDogi
S_C написа:
17 ное 2018, 17:42
Клапанна група или клапанен блок-на хидротрансформатора на автомата му викат така жабарите, отделно всякакви джаджи с клапани-блок с клапани за управление на газта, вихрови клапи, ЕГР клапанен блок и последното нещо, имащо връзка с това понятие, са клапани на глава.
Мхм, точно пък на 30 000 ще ремонтират автомат или вихрови клапи, особено профилактично, си мислех...

ADDimitrov написа:
17 ное 2018, 17:06
И защо реши че е милионник??? И какво точно те бърка аз какво съм решил да взема? Просто питам някой ако знае точно какъв е този ремонт?
Не се стягай, просто се опитвах да те подготвя психически за евентуално последващите "нещо ми изтрака", "няма мощност / не държи обороти на празен ход" и т.н., а ако не се случи - пусни си един тото фиш или си купи билет от някоя лотария. _friends_

Re: Какъв е този ремонт?

Публикувано: 17 ное 2018, 23:12
от ADDimitrov
Пич що не смениш марката модела и форума! Много си черноглед 😎 !

Re: Какъв е този ремонт?

Публикувано: 18 ное 2018, 08:48
от S_C
Главата е testa cilindro. Клапаните са valvola aspirazione и valvola scarico
Gruppo са всякакви неща, които си вървят в комплект. За 30 хиляди Форд може и цял двигател да хвърли два пъти ако е въпроса....ама това е друга тема. :lol:

Re: Какъв е този ремонт?

Публикувано: 18 ное 2018, 08:56
от OgiDogi
ADDimitrov написа:
17 ное 2018, 23:12
Пич що не смениш марката модела и форума! Много си черноглед 😎 !
Аааа, няма да стане. Само че, карам предкамерен дизел (аз му сложих газта), внесен от по-северните части на Европа, където обслужване и прегледи на автомобил се правят както и когато трябва и като цяло е много по-надежден.
Никога няма да си купя кола, внесена от Италия. Ремонтирал съм достатъчно такива от всички известни марки и знам какво е състоянието на двигателите отвътре.

Re: Какъв е този ремонт?

Публикувано: 18 ное 2018, 17:56
от S_C
Много си в грешка за Италия.

Re: Какъв е този ремонт?

Публикувано: 18 ное 2018, 18:03
от ADDimitrov
OgiDogi написа:
18 ное 2018, 08:56
ADDimitrov написа:
17 ное 2018, 23:12
Пич що не смениш марката модела и форума! Много си черноглед 😎 !
Аааа, няма да стане. Само че, карам предкамерен дизел (аз му сложих газта), внесен от по-северните части на Европа, където обслужване и прегледи на автомобил се правят както и когато трябва и като цяло е много по-надежден.
Никога няма да си купя кола, внесена от Италия. Ремонтирал съм достатъчно такива от всички известни марки и знам какво е състоянието на двигателите отвътре.
Приятел караш морално остаряла кола, която няма живи съученици! И аз карах Нисан на тия години но беше преди 10 години!Предната ми кола беше ТДИ на ВАГ групата с роторна помпа! Да вярно железен мотор но уви и тя остаря и чукна 20 години! А да беше Италианка и нямах никакви грижи с мотора или турбото! Вярно в Италия колите често са дроб и на много километри, но когато взех решение да купя Италинака с газ търсих кола с история и то не само със сервизна книжка а с цялата история и ето че се сдобих с такава! Е вярно жена и кола на късмет каквото зависеше от мен съм го направил!Лека от мен!

Re: Какъв е този ремонт?

Публикувано: 18 ное 2018, 23:04
от OgiDogi
ADDimitrov написа:
18 ное 2018, 18:03
... Вярно в Италия колите често са дроб и на много километри, но когато взех решение да купя Италинака с газ търсих кола с история и то не само със сервизна книжка а с цялата история и ето че се сдобих с такава! Е вярно жена и кола на късмет каквото зависеше от мен съм го направил!Лека от мен!
Дано ремонтът на "gruppo valvole" е бил сполучлив и да си я караш още много километри без проблеми.

Re: Какъв е този ремонт?

Публикувано: 19 ное 2018, 23:23
от freeway
В полето където е отбелязан този ремонт "gruppo valvole" трябва да има печат на фирмата(сервиза) който го е извършил.По този печат може да потърсиш техни координати и да направиш запитване.Това решихме да опитаме преди време за колата на познат и бяхме много учудени като получихме разпечатка на протокол какво точно е направено.Спомням си, че му спестиха не само притеснения,но и средства.
Успех

Re: Какъв е този ремонт?

Публикувано: 20 ное 2018, 14:44
от ADDimitrov
Ами сервиза е на Форд в Милано, но интересното е че през системата на мото пфое не излиза нищо! Мисля че няма да се справя с италианския 😀

Re: Какъв е този ремонт?

Публикувано: 20 ное 2018, 22:15
от freeway
Така е, трябва ти човек с добър италиански, но усилието си заслужава.
Поздрави