BRC Sequent 32, забива нос, гасне при прехвърляне топла, няма мощност на 1000об

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
kdobrev
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 31 яну 2011, 15:09
Модел на автомобила: Focus 1.6 2007
Местоположение: Хайлброн, Германия
Status: Извън линия

BRC Sequent 32, забива нос, гасне при прехвърляне топла, няма мощност на 1000об

Мнение от kdobrev » 04 апр 2019, 15:59

Здравейте,

Колата е Ford Maverick 2 2.3l 2004
Имам газова BRC Sequent 32, още в гаранция, но колкото и пъти да ходя за настройка не се оправят проблемите, които имам. А именно:
1. на студена кола, преди да е прехвърлила още на газ забива нос при нормално подаване на газ (трябва супер плавно да се подава за да го няма проблема). Този проблем го няма, ако съм карал само на бензин няколко дни подред. Т.е. си мисля, че е някакво объркване на компютъра.
2. когато съм бил в движение на газ и спра и изключа колата - при стартиране веднага след това при опит да прехвърли на газ - (това става след около 5-10 сек) закасва. трябва да подавам газ и се дави нещо и като прехвърли всички инжектори (прехвърлят се през 30 интерации всеки) си става ОК
3. Между 500 - 1500 оборота няма никаква мощност - по-малка от тази на бензин. В смисъл, че си загасва, ако реша да тръгна без да подавам газ до 2000-2500 оборота. Аз обикновено се опитвам да тръгвам на по-малко от 2000 и това си е форсиране за мен.

Ако някой може да каже съвет за проблемите - ще съм благодарен.
Но искам да попитам - четох, че новия софтуер за Sequent32 е защитен по IP адрес и затова никъде не се намира нито самия софт, нито кабелите ги пише, че стават за него (прикачения файл)

Някой има ли отзиви или съвет за софтуера на газовата?


BRC cable.PNG

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2042
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: BRC Sequent 32, забива нос, гасне при прехвърляне топла, няма мощност на 1000об

Мнение от OgiDogi » 04 апр 2019, 17:50

kdobrev написа:
04 апр 2019, 15:59
Здравейте,

Колата е Ford Maverick 2 2.3l 2004
Имам газова BRC Sequent 32, още в гаранция,...
Като е още в гаранция, отиваш да ти я настроят както трябва, не да ти побелява косата и да се опитваш да я оправяш със съвети от дистанция.
Според мен, настройките за празен ход на газ изобщо не са настройки, а разстройки и затова ѝ трябват на колата 2-3 дни на бензин, да се адаптира към правилни инжекторни времена, че да поработи прилично докато се разстрои наново. Ако не е от настройки, а от дефектирал елемент - нали за това е в гаранция...
Ако пък монтиралите уредбата не могат да я настроят - оставяш им колата, да я закарат на можещ и да си му платят за моженето.
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

Потребителски аватар
ieiei
потребител
потребител
Мнения: 389
Регистриран: 11 май 2007, 12:50
Модел на автомобила: Ford
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: BRC Sequent 32, забива нос, гасне при прехвърляне топла, няма мощност на 1000об

Мнение от ieiei » 04 апр 2019, 18:02

Ако не могат да я настроят като хората накарай ги поне да не прехвърля всичките инжектори накуп. Ако прехвърля един по един поне няма да гасне

kdobrev
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 31 яну 2011, 15:09
Модел на автомобила: Focus 1.6 2007
Местоположение: Хайлброн, Германия
Status: Извън линия

Re: BRC Sequent 32, забива нос, гасне при прехвърляне топла, няма мощност на 1000об

Мнение от kdobrev » 04 апр 2019, 20:24

Благодаря за мненията, но както казах ходих вече 4 пъти и това ми стига. После, фирмата е София Газ Сервиз и предполагам, че няма да си викат чужд специалист, а имат увереността, че са достатъчно добри.
Следващото не го разбрах, ако можеш да ми обясниш какво имаш предвид.
OgiDogi написа:
04 апр 2019, 17:50
kdobrev написа:
04 апр 2019, 15:59
Здравейте,

Колата е Ford Maverick 2 2.3l 2004
Имам газова BRC Sequent 32, още в гаранция,...
Според мен, настройките за празен ход на газ изобщо не са настройки, а разстройки и затова ѝ трябват на колата 2-3 дни на бензин, да се адаптира към правилни инжекторни времена, че да поработи прилично докато се разстрои наново.
И като последно относно гаснене при прехвърляне -аз съм написал, но може би ме става ясно : прехвърля инжекторите последоватвлно през 30 интерации. И няма разлика от 0, 15 и 30. Просто се мъчи повече докато загасне. Сега като е на 30 и има време да се усети всеки поотделно - не е точно на някой да гасне, а от 1 до 4 оборотите са паднали много и на всеки може да загасне.

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2042
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: BRC Sequent 32, забива нос, гасне при прехвърляне топла, няма мощност на 1000об

Мнение от OgiDogi » 04 апр 2019, 22:10

kdobrev написа:
04 апр 2019, 20:24
Благодаря за мненията, но както казах ходих вече 4 пъти и това ми стига. После, фирмата е София Газ Сервиз и предполагам, че няма да си викат чужд специалист, а имат увереността, че са достатъчно добри.
Следващото не го разбрах, ако можеш да ми обясниш какво имаш предвид.
OgiDogi написа:
04 апр 2019, 17:50
kdobrev написа:
04 апр 2019, 15:59
Здравейте,

Колата е Ford Maverick 2 2.3l 2004
Имам газова BRC Sequent 32, още в гаранция,...
Според мен, настройките за празен ход на газ изобщо не са настройки, а разстройки и затова ѝ трябват на колата 2-3 дни на бензин, да се адаптира към правилни инжекторни времена, че да поработи прилично докато се разстрои наново.
...
Съвременните автомобили имат заложена функция за адаптиране на работата към променливи параметри като гориво с различно качество, износване на двигателя, температура на околната среда и т.н., но го правят с времето и работата на двигателя. Когато преминеш на алтернативно гориво (LPG) и то не е настроено както трябва, бензиновият компютър тръгва да адаптира работата на двигателя с увеличаване/намаляване на подаваните въздух и гориво, за да поддържа предварително твърдо заложени параметри като обороти и качество на горивната смес. Да, ама при прекалено големи разлики, после на бензин или не му достига гориво или е прекалено много и нещата стават трагични, както сам си се убедил.
Това имах предвид - голямо разминаване на количеството гориво за празен ход при работа на газ. Иска настройка от човек, който знае как работи съвременен двигател с вътрешно горене и да проследи параметрите му при работа на бензин, а после да ги докара същите при работа на газ, за да не се налага съществена промяна при адаптирането им.

Настройвал съм обикновени газови уредби с помощта на газ-анализатор така, че хората после идват специално да ми благодарят, настройвал съм обикновени и през OBD - гледам показанията на кислородния датчик и тримовете на диагностика, докато настройвам изпарителя и врътките. Инжекционите, при правилен монтаж, дават абсолютно достатъчна информация за правилна първоначална настройка, а чертаещите графика от рода на Тamona и Fobos могат да се настроят направо перфектно с минимални усилия - настройваш, караш си нормално 200 километра, проверяваш и внасяш корекции при нужда. Италианските искат един да бръмчи по пътя в различни работни режими, докато друг пипа настройките на коефициентите газ/бензин, за да докара правилна работа без ± корекции.
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

kdobrev
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 31 яну 2011, 15:09
Модел на автомобила: Focus 1.6 2007
Местоположение: Хайлброн, Германия
Status: Извън линия

Re: BRC Sequent 32, забива нос, гасне при прехвърляне топла, няма мощност на 1000об

Мнение от kdobrev » 05 апр 2019, 16:25

Днес си купих кабел. Ще го свържа уикенда и ще направя снимки на текущите настройки. Ще се радвам OgiDogi да ми кажеш какво да пипна.

kdobrev
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 31 яну 2011, 15:09
Модел на автомобила: Focus 1.6 2007
Местоположение: Хайлброн, Германия
Status: Извън линия

Re: BRC Sequent 32, забива нос, гасне при прехвърляне топла, няма мощност на 1000об

Мнение от kdobrev » 05 апр 2019, 21:04

Свързах се, но ми дава само един бутон активен - Диагостина, но дори в него много от менютата ги няма. Някой знае ли какво трябва да се направи?
Capture.PNG

Потребителски аватар
deathstorm
потребител
потребител
Мнения: 559
Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) (retired)
Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive
Местоположение: Хасково
Status: Извън линия

Re: BRC Sequent 32, забива нос, гасне при прехвърляне топла, няма мощност на 1000об

Мнение от deathstorm » 06 апр 2019, 09:54

Или компа е заключен или в кабела ти трябва да има хардуерен ключ. По-вероятно второто. Потърси информация в руските форму за ГБО.

mi67
потребител
потребител
Мнения: 38
Регистриран: 03 сеп 2012, 22:37
Модел на автомобила: toyota Corolla E15; Ford Fiesta 1.4 16V
Местоположение: Ямбол
Status: Извън линия

Re: BRC Sequent 32, забива нос, гасне при прехвърляне топла, няма мощност на 1000об

Мнение от mi67 » 07 апр 2019, 22:34

Колега kdobrev, OgiDogi много точно и детайлно ти е обяснил проблема, случващ се с автомобилила ти. Програмата с която си се свързал с компютъра на ГИ изобщо не е за тази система и повече неща няма да покаже. Софтуера за нея се казва Brc Calibration Tool. Но дори да я намериш и инсталираш на компютъра си, тя иска лиценз за активация, който можеш да получиш единствено от официалния представител на Brc България или Brc Италия. Сети се дали ще го получиш. Дават го само на оторизирани сервизи на марката. Пък колко някои от тях са наясно с това, което правят е видно от твоя проблем. Съвет от мен. Ако тази материя ти е непозната, дори и да намериш и активираш програмата, не се пробвай самостоятелно да си решаваш проблема. Brc са се постарали да я направят достатъчно сложна дори и за хора, които с това си вадят хляба. Казвам ти го от опит, защото съм запознат с този софтуер, който Brc произвежда за една друга италианска фирма. Най- добре твоя проблем ще се реши според мен, като се свържеш с официалния представител на БРЦ за България. Координатите им ги има в нета. Имаш гаранция все пак от реномирани производител. И още нещо се сетих. Колега OgiDogi, в софтуера на тази система има такова картографиране, както ти си дал за пример Тамона и Фобос. И всяко отклонение в двете горивни карти бензин-газ се вижда. Ако все пак имаш очи да гледаш където трябва де. Поздрави и дано всичко приключи бързо и успешно за теб колега. Хубава вечер.

freeway
потребител
потребител
Мнения: 536
Регистриран: 26 дек 2016, 23:08
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Re: BRC Sequent 32, забива нос, гасне при прехвърляне топла, няма мощност на 1000об

Мнение от freeway » 07 апр 2019, 23:50

Е това не го разбирам:
1.Даваш много пари за нещо което не работи, при това в гаранция?
2.Решаваш сам да си оправиш проблема и не можеш?
Стига бре хора, тъкмо съм се навил и аз за една газова и ще ме откажете.

Потребителски аватар
fordmaniac
Потребител
Потребител
Мнения: 1609
Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: BRC Sequent 32, забива нос, гасне при прехвърляне топла, няма мощност на 1000об

Мнение от fordmaniac » 08 апр 2019, 08:45

Изборът на газова по велика марка не винаги е добре. Проблема е кой и как ще я монтира и настрои.
Като видя някой да си купува кабел за газовата... то си е безсмислено, щото настройката иска и знания и опит и още апаратури.
Решение в случая :
1. Оставяш машината на газаджиите и им казваш, че искаш нормално работеща и вървяща кола. Не те интересува на колко секунди превключват дюзи и как, ти си потребител!
2. Свалят ти газовата и ти връщат парите щом не могат да я направят.
После слагаш друга газова на подходящо място. Ииии край.
Поздрави.

Потребителски аватар
газаджията
Търговец
Мнения: 6
Регистриран: 16 дек 2018, 00:43
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1996 Estate
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: BRC Sequent 32, забива нос, гасне при прехвърляне топла, няма мощност на 1000об

Мнение от газаджията » 11 апр 2019, 01:53

Вижда се, че не разбираш младеж и ще си набереш проблеми, от които и мотора можеш да скапеш. Колегата fordmaniac, те е посъветвал добре. Най-малкото за да направиш нещата, трябва да имаш добри познания първо по двигатели с вътрешно горене, после по устройство на газов инжекцион със/без OBD връзка с ECU на автомобила. До тук само с тези симптоми може проблемите да са много, но главно като че идват от калпави майстори. Ако си от София пиши ЛС, ако не търси майстор, като се оглеждай здраво за мнения, преди да идеш и дори да се наложи да минеш към някой друг град, ще е по-добре от колкото да се тормозиш при липсата на газаджии в твоя град ( от където и да си ).
А за да не скапеш и компа на BRC-то, който щом си купувал, знаеш колко струва, не те съветвам да си играеш.

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2042
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: BRC Sequent 32, забива нос, гасне при прехвърляне топла, няма мощност на 1000об

Мнение от OgiDogi » 11 апр 2019, 06:20

kdobrev написа:
04 апр 2019, 15:59
... трябва да подавам газ и се дави нещо и като прехвърли всички инжектори (прехвърлят се през 30 интерации всеки) си става ОК...
Това, като го чета бавно и внимателно с образи, много прилича на объркана последователност на газовите инжектори спрямо бензиновите. Идвали са ми коли с такива симптоми и при софтуерно превключване на инжекторите един по един, нещата лъсват. После е лесно с няколко проби да се докарат буксите на правилните места.
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

mi67
потребител
потребител
Мнения: 38
Регистриран: 03 сеп 2012, 22:37
Модел на автомобила: toyota Corolla E15; Ford Fiesta 1.4 16V
Местоположение: Ямбол
Status: Извън линия

Re: BRC Sequent 32, забива нос, гасне при прехвърляне топла, няма мощност на 1000об

Мнение от mi67 » 11 апр 2019, 16:57

И аз на съм на същото мнение.

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта