Страница 1 от 1

BRC Sequent 32, забива нос, гасне при прехвърляне топла, няма мощност на 1000об

Публикувано: 04 апр 2019, 15:59
от kdobrev
Здравейте,

Колата е Ford Maverick 2 2.3l 2004
Имам газова BRC Sequent 32, още в гаранция, но колкото и пъти да ходя за настройка не се оправят проблемите, които имам. А именно:
1. на студена кола, преди да е прехвърлила още на газ забива нос при нормално подаване на газ (трябва супер плавно да се подава за да го няма проблема). Този проблем го няма, ако съм карал само на бензин няколко дни подред. Т.е. си мисля, че е някакво объркване на компютъра.
2. когато съм бил в движение на газ и спра и изключа колата - при стартиране веднага след това при опит да прехвърли на газ - (това става след около 5-10 сек) закасва. трябва да подавам газ и се дави нещо и като прехвърли всички инжектори (прехвърлят се през 30 интерации всеки) си става ОК
3. Между 500 - 1500 оборота няма никаква мощност - по-малка от тази на бензин. В смисъл, че си загасва, ако реша да тръгна без да подавам газ до 2000-2500 оборота. Аз обикновено се опитвам да тръгвам на по-малко от 2000 и това си е форсиране за мен.

Ако някой може да каже съвет за проблемите - ще съм благодарен.
Но искам да попитам - четох, че новия софтуер за Sequent32 е защитен по IP адрес и затова никъде не се намира нито самия софт, нито кабелите ги пише, че стават за него (прикачения файл)

Някой има ли отзиви или съвет за софтуера на газовата?


BRC cable.PNG

Re: BRC Sequent 32, забива нос, гасне при прехвърляне топла, няма мощност на 1000об

Публикувано: 04 апр 2019, 17:50
от OgiDogi
kdobrev написа:
04 апр 2019, 15:59
Здравейте,

Колата е Ford Maverick 2 2.3l 2004
Имам газова BRC Sequent 32, още в гаранция,...
Като е още в гаранция, отиваш да ти я настроят както трябва, не да ти побелява косата и да се опитваш да я оправяш със съвети от дистанция.
Според мен, настройките за празен ход на газ изобщо не са настройки, а разстройки и затова ѝ трябват на колата 2-3 дни на бензин, да се адаптира към правилни инжекторни времена, че да поработи прилично докато се разстрои наново. Ако не е от настройки, а от дефектирал елемент - нали за това е в гаранция...
Ако пък монтиралите уредбата не могат да я настроят - оставяш им колата, да я закарат на можещ и да си му платят за моженето.

Re: BRC Sequent 32, забива нос, гасне при прехвърляне топла, няма мощност на 1000об

Публикувано: 04 апр 2019, 18:02
от ieiei
Ако не могат да я настроят като хората накарай ги поне да не прехвърля всичките инжектори накуп. Ако прехвърля един по един поне няма да гасне

Re: BRC Sequent 32, забива нос, гасне при прехвърляне топла, няма мощност на 1000об

Публикувано: 04 апр 2019, 20:24
от kdobrev
Благодаря за мненията, но както казах ходих вече 4 пъти и това ми стига. После, фирмата е София Газ Сервиз и предполагам, че няма да си викат чужд специалист, а имат увереността, че са достатъчно добри.
Следващото не го разбрах, ако можеш да ми обясниш какво имаш предвид.
OgiDogi написа:
04 апр 2019, 17:50
kdobrev написа:
04 апр 2019, 15:59
Здравейте,

Колата е Ford Maverick 2 2.3l 2004
Имам газова BRC Sequent 32, още в гаранция,...
Според мен, настройките за празен ход на газ изобщо не са настройки, а разстройки и затова ѝ трябват на колата 2-3 дни на бензин, да се адаптира към правилни инжекторни времена, че да поработи прилично докато се разстрои наново.
И като последно относно гаснене при прехвърляне -аз съм написал, но може би ме става ясно : прехвърля инжекторите последоватвлно през 30 интерации. И няма разлика от 0, 15 и 30. Просто се мъчи повече докато загасне. Сега като е на 30 и има време да се усети всеки поотделно - не е точно на някой да гасне, а от 1 до 4 оборотите са паднали много и на всеки може да загасне.

Re: BRC Sequent 32, забива нос, гасне при прехвърляне топла, няма мощност на 1000об

Публикувано: 04 апр 2019, 22:10
от OgiDogi
kdobrev написа:
04 апр 2019, 20:24
Благодаря за мненията, но както казах ходих вече 4 пъти и това ми стига. После, фирмата е София Газ Сервиз и предполагам, че няма да си викат чужд специалист, а имат увереността, че са достатъчно добри.
Следващото не го разбрах, ако можеш да ми обясниш какво имаш предвид.
OgiDogi написа:
04 апр 2019, 17:50
kdobrev написа:
04 апр 2019, 15:59
Здравейте,

Колата е Ford Maverick 2 2.3l 2004
Имам газова BRC Sequent 32, още в гаранция,...
Според мен, настройките за празен ход на газ изобщо не са настройки, а разстройки и затова ѝ трябват на колата 2-3 дни на бензин, да се адаптира към правилни инжекторни времена, че да поработи прилично докато се разстрои наново.
...
Съвременните автомобили имат заложена функция за адаптиране на работата към променливи параметри като гориво с различно качество, износване на двигателя, температура на околната среда и т.н., но го правят с времето и работата на двигателя. Когато преминеш на алтернативно гориво (LPG) и то не е настроено както трябва, бензиновият компютър тръгва да адаптира работата на двигателя с увеличаване/намаляване на подаваните въздух и гориво, за да поддържа предварително твърдо заложени параметри като обороти и качество на горивната смес. Да, ама при прекалено големи разлики, после на бензин или не му достига гориво или е прекалено много и нещата стават трагични, както сам си се убедил.
Това имах предвид - голямо разминаване на количеството гориво за празен ход при работа на газ. Иска настройка от човек, който знае как работи съвременен двигател с вътрешно горене и да проследи параметрите му при работа на бензин, а после да ги докара същите при работа на газ, за да не се налага съществена промяна при адаптирането им.

Настройвал съм обикновени газови уредби с помощта на газ-анализатор така, че хората после идват специално да ми благодарят, настройвал съм обикновени и през OBD - гледам показанията на кислородния датчик и тримовете на диагностика, докато настройвам изпарителя и врътките. Инжекционите, при правилен монтаж, дават абсолютно достатъчна информация за правилна първоначална настройка, а чертаещите графика от рода на Тamona и Fobos могат да се настроят направо перфектно с минимални усилия - настройваш, караш си нормално 200 километра, проверяваш и внасяш корекции при нужда. Италианските искат един да бръмчи по пътя в различни работни режими, докато друг пипа настройките на коефициентите газ/бензин, за да докара правилна работа без ± корекции.

Re: BRC Sequent 32, забива нос, гасне при прехвърляне топла, няма мощност на 1000об

Публикувано: 05 апр 2019, 16:25
от kdobrev
Днес си купих кабел. Ще го свържа уикенда и ще направя снимки на текущите настройки. Ще се радвам OgiDogi да ми кажеш какво да пипна.

Re: BRC Sequent 32, забива нос, гасне при прехвърляне топла, няма мощност на 1000об

Публикувано: 05 апр 2019, 21:04
от kdobrev
Свързах се, но ми дава само един бутон активен - Диагостина, но дори в него много от менютата ги няма. Някой знае ли какво трябва да се направи?
Capture.PNG

Re: BRC Sequent 32, забива нос, гасне при прехвърляне топла, няма мощност на 1000об

Публикувано: 06 апр 2019, 09:54
от deathstorm
Или компа е заключен или в кабела ти трябва да има хардуерен ключ. По-вероятно второто. Потърси информация в руските форму за ГБО.

Re: BRC Sequent 32, забива нос, гасне при прехвърляне топла, няма мощност на 1000об

Публикувано: 07 апр 2019, 22:34
от mi67
Колега kdobrev, OgiDogi много точно и детайлно ти е обяснил проблема, случващ се с автомобилила ти. Програмата с която си се свързал с компютъра на ГИ изобщо не е за тази система и повече неща няма да покаже. Софтуера за нея се казва Brc Calibration Tool. Но дори да я намериш и инсталираш на компютъра си, тя иска лиценз за активация, който можеш да получиш единствено от официалния представител на Brc България или Brc Италия. Сети се дали ще го получиш. Дават го само на оторизирани сервизи на марката. Пък колко някои от тях са наясно с това, което правят е видно от твоя проблем. Съвет от мен. Ако тази материя ти е непозната, дори и да намериш и активираш програмата, не се пробвай самостоятелно да си решаваш проблема. Brc са се постарали да я направят достатъчно сложна дори и за хора, които с това си вадят хляба. Казвам ти го от опит, защото съм запознат с този софтуер, който Brc произвежда за една друга италианска фирма. Най- добре твоя проблем ще се реши според мен, като се свържеш с официалния представител на БРЦ за България. Координатите им ги има в нета. Имаш гаранция все пак от реномирани производител. И още нещо се сетих. Колега OgiDogi, в софтуера на тази система има такова картографиране, както ти си дал за пример Тамона и Фобос. И всяко отклонение в двете горивни карти бензин-газ се вижда. Ако все пак имаш очи да гледаш където трябва де. Поздрави и дано всичко приключи бързо и успешно за теб колега. Хубава вечер.

Re: BRC Sequent 32, забива нос, гасне при прехвърляне топла, няма мощност на 1000об

Публикувано: 07 апр 2019, 23:50
от freeway
Е това не го разбирам:
1.Даваш много пари за нещо което не работи, при това в гаранция?
2.Решаваш сам да си оправиш проблема и не можеш?
Стига бре хора, тъкмо съм се навил и аз за една газова и ще ме откажете.

Re: BRC Sequent 32, забива нос, гасне при прехвърляне топла, няма мощност на 1000об

Публикувано: 08 апр 2019, 08:45
от fordmaniac
Изборът на газова по велика марка не винаги е добре. Проблема е кой и как ще я монтира и настрои.
Като видя някой да си купува кабел за газовата... то си е безсмислено, щото настройката иска и знания и опит и още апаратури.
Решение в случая :
1. Оставяш машината на газаджиите и им казваш, че искаш нормално работеща и вървяща кола. Не те интересува на колко секунди превключват дюзи и как, ти си потребител!
2. Свалят ти газовата и ти връщат парите щом не могат да я направят.
После слагаш друга газова на подходящо място. Ииии край.
Поздрави.

Re: BRC Sequent 32, забива нос, гасне при прехвърляне топла, няма мощност на 1000об

Публикувано: 11 апр 2019, 01:53
от газаджията
Вижда се, че не разбираш младеж и ще си набереш проблеми, от които и мотора можеш да скапеш. Колегата fordmaniac, те е посъветвал добре. Най-малкото за да направиш нещата, трябва да имаш добри познания първо по двигатели с вътрешно горене, после по устройство на газов инжекцион със/без OBD връзка с ECU на автомобила. До тук само с тези симптоми може проблемите да са много, но главно като че идват от калпави майстори. Ако си от София пиши ЛС, ако не търси майстор, като се оглеждай здраво за мнения, преди да идеш и дори да се наложи да минеш към някой друг град, ще е по-добре от колкото да се тормозиш при липсата на газаджии в твоя град ( от където и да си ).
А за да не скапеш и компа на BRC-то, който щом си купувал, знаеш колко струва, не те съветвам да си играеш.

Re: BRC Sequent 32, забива нос, гасне при прехвърляне топла, няма мощност на 1000об

Публикувано: 11 апр 2019, 06:20
от OgiDogi
kdobrev написа:
04 апр 2019, 15:59
... трябва да подавам газ и се дави нещо и като прехвърли всички инжектори (прехвърлят се през 30 интерации всеки) си става ОК...
Това, като го чета бавно и внимателно с образи, много прилича на объркана последователност на газовите инжектори спрямо бензиновите. Идвали са ми коли с такива симптоми и при софтуерно превключване на инжекторите един по един, нещата лъсват. После е лесно с няколко проби да се докарат буксите на правилните места.

Re: BRC Sequent 32, забива нос, гасне при прехвърляне топла, няма мощност на 1000об

Публикувано: 11 апр 2019, 16:57
от mi67
И аз на съм на същото мнение.