Страница 1 от 1
Проблем с Газова уредба
Публикувано: 29 яну 2007, 14:45
от tokareww
Колата мие форд Сиерра 1.8 карбуратор .Имам следния проблем .Пала колата на Бензин си4ко точно ,след около 1 км минавам на Газ колата върви перфектно като на бензин,но след 400-500 метра -колата губи мощност и от време на време придърпва ,някои имал лие подобен проблем ??
АГУ
Публикувано: 29 яну 2007, 17:13
от tata1971
Провери си филтъра на газовото може да е запушен и да не достига газ.
Публикувано: 29 яну 2007, 17:21
от kpaci
Веднъж ми се е случвало от кофти газ-имах чувство че замръзваше.
Re: АГУ
Публикувано: 29 яну 2007, 18:33
от tokareww
tata1971 написа:Провери си филтъра на газовото може да е запушен и да не достига газ.
Каде се намира тоя филтър?
Re: АГУ
Публикувано: 29 яну 2007, 19:28
от TIN
tokareww написа:tata1971 написа:Провери си филтъра на газовото може да е запушен и да не достига газ.
Каде се намира тоя филтър?
В газовия клапан, този който е на тръбата от бутилката, преди изпарителя!
Публикувано: 05 фев 2007, 13:12
от tokareww
Тези дни установих че,когато колата загрее много и почват проблемите с предарпването.Случаино някои да е имал са6тите проблеми ,или да знае какво да направя в случая????
Публикувано: 05 фев 2007, 13:59
от valboy
Като почне да придърпва пробва ли да минеш пак на бензин?
Публикувано: 05 фев 2007, 14:00
от vladislav
Въздушния филтър сменял ли си? Някои от въздуховодите да не ти се откачил? Настройката на празния ход кога ти е правена на студен или на загрят двигател?
Публикувано: 05 фев 2007, 14:11
от Любо
Такова нещо ми се получаваше с Ладата. Проблема беше, че се задръстваше изпарителя с боклук, като кал, от "хубавата" ни газ (там нямах филтър на газта).
Публикувано: 05 фев 2007, 14:36
от tokareww
valboy написа:Като почне да придърпва пробва ли да минеш пак на бензин?
ДА минавам на безнин ,на бензин си върви без проблем , но после като мина пак на гас след около 600 метра каране безпроблемно на газ пак почва придарпването.
Публикувано: 05 фев 2007, 14:38
от tokareww
vladdko написа:Въздушния филтър сменял ли си? Някои от въздуховодите да не ти се откачил? Настройката на празния ход кога ти е правена на студен или на загрят двигател?
Настроиката мие правена на студен двигател,въздушния филтър го смених скоро,и въздухопроводите са си на мястото.
Публикувано: 05 фев 2007, 14:40
от tokareww
Любо написа:Такова нещо ми се получаваше с Ладата. Проблема беше, че се задръстваше изпарителя с боклук, като кал, от "хубавата" ни газ (там нямах филтър на газта).
И как отстрани проблема?Долу на изпарителят има една врътка за конденза /наи долу/ като я отвъртя не изтича вода дори и малко ,оба4е като бракнах с една кле4ка по даното на изпарителят излезе няква ''тиня''

Публикувано: 05 фев 2007, 14:41
от vladislav
Настройка се прави на загрял двигател, поне при мен ако се направи на студен, после когато загрее - не работи добре, според мен става много богата сместа. Изчакай да загрее (пусне перката) и след това направи настройката.
Публикувано: 05 фев 2007, 15:21
от Любо
tokareww написа: И как отстрани проблема?Долу на изпарителят има една врътка за конденза /наи долу/ като я отвъртя не изтича вода дори и малко ,оба4е като бракнах с една кле4ка по даното на изпарителят излезе няква ''тиня''

Не помня дали имаше врътка отдолу, но и да е имало нищо нямаше да стане. Тоя проблем съм го имал два пъти за 3 години. И всеки път свалях изпарителя, отварях го и го почиствах. Вътре гледката беше отвратителна! Така беше запушен (в целия газов обем), че наистина нямаше как да мине газ от там. Това което вадех от него беше нещо като тиня и беше много!
След почистването вървежа нямаше нищо общо с преди намесата.
Трябва да отбележа, че изпарителя беше вакуумен, с три мембрани и разглобяването му, почистването и последващо сглобяване ставаше за има-няма 30 минути.
Публикувано: 05 фев 2007, 18:18
от tokareww
Любо написа:tokareww написа: И как отстрани проблема?Долу на изпарителят има една врътка за конденза /наи долу/ като я отвъртя не изтича вода дори и малко ,оба4е като бракнах с една кле4ка по даното на изпарителят излезе няква ''тиня''

Не помня дали имаше врътка отдолу, но и да е имало нищо нямаше да стане. Тоя проблем съм го имал два пъти за 3 години. И всеки път свалях изпарителя, отварях го и го почиствах. Вътре гледката беше отвратителна! Така беше запушен (в целия газов обем), че наистина нямаше как да мине газ от там. Това което вадех от него беше нещо като тиня и беше много!
След почистването вървежа нямаше нищо общо с преди намесата.
Трябва да отбележа, че изпарителя беше вакуумен, с три мембрани и разглобяването му, почистването и последващо сглобяване ставаше за има-няма 30 минути.
Моя изпарител е BRC , май ще те послушам и ще взема да го почистя и аз.Само ако може да ми кажеш как точно се разглобява,има ли нещо специфично ,или просто се развинтват 6-тограмните винтове почиства се и после пак се сглобява по сащия начин?
Публикувано: 05 фев 2007, 21:36
от valboy
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=2206" onclick="window.open(this.href);return false;
Тука гледахме ли?