Страница 1 от 2
При спиране колата глъхне!
Публикувано: 25 окт 2005, 11:18
от Goshko
Здравейте колеги.
При спиране (изключена предавка) колата губи рязко обороти, дори понякога гасне. Ако не угасне и трябват 3-4 сек. след като съм напълно спрял за да нормализира оборотите на празен ход. Това нещо го прави и на газ и на бензин (на газ е по-силно изразено). От друга страна ако пускам по инерция оборотите не падат - всичко си е ОК, до момента в който почна да натискам спирачката.
Някой имал ли е подобен проблем и от какво може да се дължи?
Колата е Ескорт 1.8 16v - 92-а пълен инжекцион.
Публикувано: 25 окт 2005, 11:45
от kEFi
Провери си вакуумните маркучи - може да изпускат. По описанието ти предполагам, че проблема идва от товаренето на сервото при натискане на спирачките. Взема от 1-ви цилидър доколкото си спомням...затова и само при освобождаване от скорост нямаш проблем!
Публикувано: 25 окт 2005, 12:11
от nld
Провери сервото, при запален двигател някой да натиска спирачката, а ти се ослушай около него дали шуми
Публикувано: 26 окт 2005, 09:39
от Goshko
Мдааа, коелги, благодаря за отговорите, но тъй като не съм майстор, не мога сам да преценя или да оправя проблема. При спряла кола като помпам спирачката оборотите падат застрашително, но не съм слухтял при двигателя какво става.
Друга простотия - при включване на вентилатора за допълнително охлаждане (този зад радиатора) с оборотите става лудница :) падат може би до 500 и после сами се форсират до 1100 и така нон стоп. Понякога успява и да угасне :) Това ли е така нареченото моторче за празен ход - то ли ме бъзика. Колата като цяло е добре, но по този начин е направо невъзможна. Предишната ми кошница беше Голф2 - такива пък проблеми никога не е имала. Освен това по сервизите и разбираха... Сега като ме видят с форд-а всеки се вайка и вика, че форделата не била кола (безсрамници) Тъй, че пратете ме на някой софийски сервиз (без МП) от който сте доволни:)
Предварително благодаря.
Публикувано: 26 окт 2005, 10:43
от kEFi
Май ще е добре да си замериш консумацията с мултицет на всички режими и на спряло. Или нещо ти товари яко инсталацията (лош контакт и т.н.) или алтернатора се е**ва с тебе...
Публикувано: 26 окт 2005, 11:09
от iiivvvooo
Аз имам същия проблем, обаче си мисля че причината е в АГУ-то защото при мен това с заглъхване се проявява само на газ. Примерно чакам на светофар с натисната спирачка. Но понеже не разбирам ще се радвам да чуя и друго мнение.
Публикувано: 26 окт 2005, 12:01
от kEFi
iiivvvooo написа:Аз имам същия проблем, обаче си мисля че причината е в АГУ-то защото при мен това с заглъхване се проявява само на газ. Примерно чакам на светофар с натисната спирачка. Но понеже не разбирам ще се радвам да чуя и друго мнение.
За съжаление отдавна изгубих контакт с баба Ванга...
Публикувано: 26 окт 2005, 14:55
от Goshko
Повечето от клуба нямат контакт с Ванга (или поне се надявам да не се решават така проблемите), но могат да кажат сервиз например или да препоръчат някой разбирач :)
Публикувано: 26 окт 2005, 15:23
от kEFi
Гошко, чети внимателно! Кое за кой е предназначено!
Сърби ме!
А ся ми кажете къде, какво и как! Препоръчайте сервиз и ми дайте точна диагноза!!!

Публикувано: 26 окт 2005, 15:25
от petkoff_pl
kEFi написа:iiivvvooo написа:Аз имам същия проблем, обаче си мисля че причината е в АГУ-то защото при мен това с заглъхване се проявява само на газ. Примерно чакам на светофар с натисната спирачка. Но понеже не разбирам ще се радвам да чуя и друго мнение.
За съжаление отдавна изгубих контакт с баба Ванга...
kEFI го е написал защото не сте си написали модела на колата в профила и не се разбира за каква кола става на въпрос
Публикувано: 26 окт 2005, 16:30
от Goshko
Така де
Не успях да си редактирам профила за да добавя и автомобила си, но затуй съм го написал в началото...
Пък и в клубовете на опел и VW само чакат някой да ги пита за проблем и се намират 5-6 човека със същия проблем които пишат. Предполагам такава простотия като при мен не се е случвала на почти никой от вас, затуй ще търся някой да и бае

Публикувано: 26 окт 2005, 19:34
от Peter_CLX
Goshko написа:...Предишната ми кошница беше Голф2 - такива пък проблеми никога не е имала. Освен това по сервизите и разбираха... Сега като ме видят с форд-а всеки се вайка и вика, че форделата не била кола (безсрамници) Тъй, че пратете ме на някой софийски сервиз (без МП) от който сте доволни:)
Предварително благодаря.
Тоз майстор който ти е казал че форделата не е кола, каквото и да му закараш, пак това ще ти каже.... Удобно обяснение за почти всеки проблем е това.
По отношение на спирачките и нестабилните обороти: явно проблема е в сервоапарата и по-точно във входния клапан към работната му камера - клапана не затваря добре вероятно. Другия вариант е самия сервоапарат да се е разхерметизирал.
По отношение на вентилатора на радиатора, който също ти скапва обототите: вентилатора е с прилично голяма консумация и ако някъде в инсталацията има лоши контакти или връзки (например клемите на акумулатора или около него), може да се получава пад на напрежението. Дали това е така, можеш да провериш като измериш напрежението в инсталацията при включен вентилатор.
Публикувано: 26 окт 2005, 20:32
от kEFi
kEFi написа:iiivvvooo написа:Аз имам същия проблем, обаче си мисля че причината е в АГУ-то защото при мен това с заглъхване се проявява само на газ. Примерно чакам на светофар с натисната спирачка. Но понеже не разбирам ще се радвам да чуя и друго мнение.
За съжаление отдавна изгубих контакт с баба Ванга...
Това го повтарям, за да съм ясен...
1. Отговарям на въпрос на ииивввооо...който освен, че казва, че има същия проблем, но само на газ друго инфо - никакво.
2. За отговор на такъв въпрос трябва наистина да си комуникирам с Ванга. Ако става въпрос само за чесане на езиците е друг въпрос!
3. Проблемите на двамата не са едни и същи, въпреки общия симптом! При единия е само на газ, което значи на бензин добре, при другия обаче са и на газ и на бензин, за което получи съвет...безплатен, само му трябва милтицет.
Публикувано: 27 окт 2005, 10:29
от Goshko
Продължавам да разсъждавам...
Предния собственик е сменил акумулатора, но забележете че е купил Bosch 40Ah - според мен малък. При включване на перката и празен ход динамото не храни акумулатора толкова колкото перката дърпа от него. Да не би пък от малкия акумулатор да се получава този bug?
Публикувано: 27 окт 2005, 10:50
от kEFi
Милтицета ще покаже!
За моя мотор му дава 44Аh...
Публикувано: 27 окт 2005, 20:44
от Peter_CLX
Goshko написа:Продължавам да разсъждавам...
Предния собственик е сменил акумулатора, но забележете че е купил Bosch 40Ah - според мен малък. При включване на перката и празен ход динамото не храни акумулатора толкова колкото перката дърпа от него. Да не би пък от малкия акумулатор да се получава този bug?
Не се впускай чак толкова в разсъждения, ами направи измерването или направо пробвай с по-голям акумулатор (т.е. такъв с по-голям капацитет), но според мен 40Ah не са чак толкоз малко, освен ако батерията не си е била камшика вече по някаква причина.
PS. kEFi, "милтицета" нарочно ли го пишеш така или е просто грешка на клавиатурата?

Публикувано: 28 окт 2005, 06:12
от paci
Peter_CLX написа:PS. kEFi, "милтицета" нарочно ли го пишеш така или е просто грешка на клавиатурата?

С тези китайски клавиатури от 5лв. е така.
Хубавото е, че трошиш, хвърляш и ти дреме на гъза.
На поната сигурно е от 2лв.

мухахаха
Публикувано: 28 окт 2005, 09:02
от bilder
По тая логика моята трябва да е подарък от някоя мЕцка

Публикувано: 28 окт 2005, 09:34
от kEFi
Peter_CLX написа:p.s: kEFi, "милтицета" нарочно ли го пишеш така или е просто грешка на клавиатурата?

Грешката е вярна! Развали ми се нещо десетоптъстната система
Лошото при мен е, че клавиатурата върви комплект с компа и ако я трясна....ша си направя кефа, но и ще остана без машинка

Публикувано: 12 ное 2005, 23:47
от geniy