Концепцията Ford Focus RS
Публикувано: 05 юли 2008, 11:01
Една от предстоящите интересни премиери на автомобилния салон в Лондон през този месец е на концепцията Ford Focus RS.
Новият RS модел на Ford ще бъде с кинетичния дизайн определящ стила на новите модели през последните години, с агресивна предна броня и отвори за въздух в предните калници.

Focus RS е създаден на базата на Focus ST, но е по-мощен и има промени във външния си вид. Колата е с уникално окачване, наречено RevoKnuckle, което позволява на автомобила да държи стабилно избраната посока. Стабилното поведение на пътя се дължи и на диференциалa Quaife.

Отворите в капака на мотора служат за охлаждане на турбодвигателя Duratec с обем 2.5 литра, познат и от Focus ST. Максималната мощност на версията за RS е 300 к.с. (224kW), а максималният въртящ момент е 410Nm. Тези данни на двигателя подсигуряват ускорение на новия RS от място до 100 км/час за по-малко от 6 секунди и правят новия RS най-бързия Focus произвеждан някога.

Освен по-голяма мощност, Focus RS има и по-широка с 40 мм следа в сравнение със стандартния модел. Джантите са 19 цола. Трябва да се каже, че в началото на следващата година Ford ще покаже нова концепция на Focus RS, която ще бъде съвсем близка до серийната версия.


Източник - http://news.automedia.bg/read/4515.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Новият RS модел на Ford ще бъде с кинетичния дизайн определящ стила на новите модели през последните години, с агресивна предна броня и отвори за въздух в предните калници.

Focus RS е създаден на базата на Focus ST, но е по-мощен и има промени във външния си вид. Колата е с уникално окачване, наречено RevoKnuckle, което позволява на автомобила да държи стабилно избраната посока. Стабилното поведение на пътя се дължи и на диференциалa Quaife.

Отворите в капака на мотора служат за охлаждане на турбодвигателя Duratec с обем 2.5 литра, познат и от Focus ST. Максималната мощност на версията за RS е 300 к.с. (224kW), а максималният въртящ момент е 410Nm. Тези данни на двигателя подсигуряват ускорение на новия RS от място до 100 км/час за по-малко от 6 секунди и правят новия RS най-бързия Focus произвеждан някога.

Освен по-голяма мощност, Focus RS има и по-широка с 40 мм следа в сравнение със стандартния модел. Джантите са 19 цола. Трябва да се каже, че в началото на следващата година Ford ще покаже нова концепция на Focus RS, която ще бъде съвсем близка до серийната версия.


Източник - http://news.automedia.bg/read/4515.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;