Ford стана вторият най-предпочитан автомобилен бранд в Европ
Публикувано: 19 яну 2009, 18:32
Ford стана вторият най-предпочитан автомобилен бранд в ЕвропаДата : 19 Януари 2009 г. 14:35 ч. През 2008 г. Ford-Европа засили пазарните си позиции и се утвърди като втората най-продавана марка на Стария континент.
Радваме се, че Ford се утвърди като вторият най-предпочитан бранд в Европа. Това е ясно доказателство за силното ни портфолио, което ни дава голямо конкурентно предимство пред останалите автомобилни компании, коментира Ингвар Свигъм, вицепрезидент Маркетинг, Продажби и Услуги.
В една тежка икономическа обстановка успяхме да подобрим пазарния дял благодарение на силната си продуктова гама и бързия успех на новата Fiesta, коментира още Джон Флеминг, президент и изпълнителен директор на Ford-Европа. Вярваме, че това добро представяне ще изиграе ключова роля при справянето ни със световната криза и ще ни помогне да се възползваме максимално от промяната в потребителското търсене, когато този момент настъпи, допълва още той.
Европейското подразделение на компанията увеличи годишния пазарен дял в 19-те си ключови пазара с 0.1% и така достигна общ пазарен дял от 8.6%.
Общият брой продадени автомобили през годината достига до 1 443 800 единици, което представлява спад от 7.4% спрямо 2007 г., на фона на общ спад на индустрията от 7.6%.
Най-продаваният модел на марката е Focus с общо продадени през годината 353 200 модела. На второ място се нарежда Fiesta с 266 100 бройки, следвана от Transit със 173 100. Силен старт прави новата Fiesta - само два месеца след официалното й пускане от нея са продадени 61 400 броя.
Най-успешният пазар през 2008 г. е този във Великобритания, където за годината са продадени общо 406 100 модела. Пазарният дял реализира ръст от 0.5 % до общо 16.4%.
Германия също бележи добро представяне и постоянен ръст. Там са продадени общо 241 400 модела (ръст от 6 200 бройки, или 2.7% спрямо 2007 г.), с което годишният пазарен дял стига до 7.0%, или ръст от 0.3%.
Във Франция Ford увеличава продажбите си с 6.6%, или общо 142 600 продадени модела, увеличавайки пазарния дял с 0.3% до общо 5.3%.
За първи път от 1995 г. Ford е най-продаваният пътнически автомобил в Испания с пазарен дял от 9.2%.
Макар и в Италия продажбите да падат до 190 300 броя, което е спад от 33 700, Ford запазва позицията си на водеща вносна марка.
Годишните продажби на Ford в развиващите се европейски пазари (EDM), където попада и България, достигат общо 80 500 броя, което представлява ръст от 23.6% спрямо 2007 г.
http://cars.actualno.com/news_215876.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Радваме се, че Ford се утвърди като вторият най-предпочитан бранд в Европа. Това е ясно доказателство за силното ни портфолио, което ни дава голямо конкурентно предимство пред останалите автомобилни компании, коментира Ингвар Свигъм, вицепрезидент Маркетинг, Продажби и Услуги.
В една тежка икономическа обстановка успяхме да подобрим пазарния дял благодарение на силната си продуктова гама и бързия успех на новата Fiesta, коментира още Джон Флеминг, президент и изпълнителен директор на Ford-Европа. Вярваме, че това добро представяне ще изиграе ключова роля при справянето ни със световната криза и ще ни помогне да се възползваме максимално от промяната в потребителското търсене, когато този момент настъпи, допълва още той.
Европейското подразделение на компанията увеличи годишния пазарен дял в 19-те си ключови пазара с 0.1% и така достигна общ пазарен дял от 8.6%.
Общият брой продадени автомобили през годината достига до 1 443 800 единици, което представлява спад от 7.4% спрямо 2007 г., на фона на общ спад на индустрията от 7.6%.
Най-продаваният модел на марката е Focus с общо продадени през годината 353 200 модела. На второ място се нарежда Fiesta с 266 100 бройки, следвана от Transit със 173 100. Силен старт прави новата Fiesta - само два месеца след официалното й пускане от нея са продадени 61 400 броя.
Най-успешният пазар през 2008 г. е този във Великобритания, където за годината са продадени общо 406 100 модела. Пазарният дял реализира ръст от 0.5 % до общо 16.4%.
Германия също бележи добро представяне и постоянен ръст. Там са продадени общо 241 400 модела (ръст от 6 200 бройки, или 2.7% спрямо 2007 г.), с което годишният пазарен дял стига до 7.0%, или ръст от 0.3%.
Във Франция Ford увеличава продажбите си с 6.6%, или общо 142 600 продадени модела, увеличавайки пазарния дял с 0.3% до общо 5.3%.
За първи път от 1995 г. Ford е най-продаваният пътнически автомобил в Испания с пазарен дял от 9.2%.
Макар и в Италия продажбите да падат до 190 300 броя, което е спад от 33 700, Ford запазва позицията си на водеща вносна марка.
Годишните продажби на Ford в развиващите се европейски пазари (EDM), където попада и България, достигат общо 80 500 броя, което представлява ръст от 23.6% спрямо 2007 г.
http://cars.actualno.com/news_215876.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;