Автопроизводители срещу кризата и....
Публикувано: 02 апр 2009, 08:51
Примамки за нова американска кола
02 април 2009 / News.dir.bg
Две от най-големите компания на планетата “Форд“ и “Дженерал Мотърс“ въвеждат нови програми за стимулиране на клиентите в стремежа си за увеличаване на продажбите заради световната финансова криза.
От “Форд“ съобщиха, че неговият финансов отдел ще предоставя безпрецедентни кредити на купувачите на нови автомобили. Освен това притежателите на нови коли “Форд“, както и на продаваните най-вече зад Океана марки “Линкълн“ или “Мъркюри“ ще получат от автомобилната компания застрахователно покритие в случай на загуба на работа за срок от 12 месеца. Това предложение на компанията ще бъде в сила до 1 юни.
От своя страна GM предлага застрахователно покритие за своите клиенти за 9 месеца. Ако купувачът загуби работата си, компанията ще му изплаща сума в размер до 500 долара на месец в течение на упоменатия период.
В България вносителят на “Форд“ - “Мото-Пфое“, също предлага някои новости за набиране на клиенти. Моделът Мондео се продава с 20 % за варианта с двигател 1.8 TDCi (125 к.с.) с богато оборудване - централно заключване с дистанционно, предни и странични въздушни възглавници, странични завеси, ABS+EBD+IVD (ESP), CD/AM/FМ-радио с 8 тонколони и управление от волана, трип компютър, предни и задни ел.стъкла, ел.огледала, двузонов автоматичен климатик, фарове за мъгла, кожени волан и скоростен лост.
С 14 % по-евтини пък са моделите на “Форд“ - S-Max и “Галакси“, докато при Фокус 1.4i намалението е 15 %, като оборудването е доста сериозно - климатик, кожен волан, централно заключване с дистанционно, радио-CD с 6 тонколони и управление от волана, фарове за мъгла, предни ел.стъкла, ABS+EBD, предни и странични въздушни възглавници. За Фюжън отстъпката е 12 %, като колата е оборудвана с климатик, АBS, 15-цолови алуминиеви джанти, централно заключване, трип-компютър, АUX-музикален вход, две въздушни възглавници, фарове за мъгла и предни ел.стъкла.
02 април 2009 / News.dir.bg
Две от най-големите компания на планетата “Форд“ и “Дженерал Мотърс“ въвеждат нови програми за стимулиране на клиентите в стремежа си за увеличаване на продажбите заради световната финансова криза.
От “Форд“ съобщиха, че неговият финансов отдел ще предоставя безпрецедентни кредити на купувачите на нови автомобили. Освен това притежателите на нови коли “Форд“, както и на продаваните най-вече зад Океана марки “Линкълн“ или “Мъркюри“ ще получат от автомобилната компания застрахователно покритие в случай на загуба на работа за срок от 12 месеца. Това предложение на компанията ще бъде в сила до 1 юни.
От своя страна GM предлага застрахователно покритие за своите клиенти за 9 месеца. Ако купувачът загуби работата си, компанията ще му изплаща сума в размер до 500 долара на месец в течение на упоменатия период.
В България вносителят на “Форд“ - “Мото-Пфое“, също предлага някои новости за набиране на клиенти. Моделът Мондео се продава с 20 % за варианта с двигател 1.8 TDCi (125 к.с.) с богато оборудване - централно заключване с дистанционно, предни и странични въздушни възглавници, странични завеси, ABS+EBD+IVD (ESP), CD/AM/FМ-радио с 8 тонколони и управление от волана, трип компютър, предни и задни ел.стъкла, ел.огледала, двузонов автоматичен климатик, фарове за мъгла, кожени волан и скоростен лост.
С 14 % по-евтини пък са моделите на “Форд“ - S-Max и “Галакси“, докато при Фокус 1.4i намалението е 15 %, като оборудването е доста сериозно - климатик, кожен волан, централно заключване с дистанционно, радио-CD с 6 тонколони и управление от волана, фарове за мъгла, предни ел.стъкла, ABS+EBD, предни и странични въздушни възглавници. За Фюжън отстъпката е 12 %, като колата е оборудвана с климатик, АBS, 15-цолови алуминиеви джанти, централно заключване, трип-компютър, АUX-музикален вход, две въздушни възглавници, фарове за мъгла и предни ел.стъкла.