Нов Focus на хоризонта
Публикувано: 02 апр 2009, 11:59
Нов Focus на хоризонта
Apr 02, 2009
В Синия овал работят по следващото поколение на модела си бестселър Focus, който трябва да влезе в продажба през следващата година.
Третото поколение на модела ще поеме доста в генетиката на дизайна си от концептуалния модел Iosis Max, показан на автосалона в Женева миналия месец. Колата има нова изгладена предница, по-широка и свалена надолу радиаторна решетка и издължени фарове. Отзад съща има заемки от Iosis MAX, с високите ъглови задни колонки и привлекателно оформените стопове. Яките вежди на калниците и късите надвисвания довършват спортния изглед на колата.
По всяка вероятност като екстра ще се предлага стъклен панорамен покрив, а във вътрешността ще видим нова централна конзола с интегриран в нея подобрен вариант на интерфейса на Ford "човек-машина", включващ и камера за паркиране на заден ход.
Под капака ще намерят място нови турбо двигатели EcoBoost. По принципа на даунсайзинга базов мотор ще е еднолитровият с две нива на мощности 90 или 110 к.с., а основен ще е вариантът с 1,6 л с мощност 150 или 180 к.с. Нова ще е и гамата дизели с ходов обем 1,6 л - 130 к.с. и 2 л - 170 к.с.
Стандартно всички двигатели ще са куплирани с механични предавателни кутии, но на разположение ще е и предавателна система със сдвоен съединител Powershift, комбинирана със Start-stop технология.
Новият Focus ще се прави в завода в Саарлуис, Германия. http://auto-press.net/cat_1/sub_6686/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Apr 02, 2009
В Синия овал работят по следващото поколение на модела си бестселър Focus, който трябва да влезе в продажба през следващата година.
Третото поколение на модела ще поеме доста в генетиката на дизайна си от концептуалния модел Iosis Max, показан на автосалона в Женева миналия месец. Колата има нова изгладена предница, по-широка и свалена надолу радиаторна решетка и издължени фарове. Отзад съща има заемки от Iosis MAX, с високите ъглови задни колонки и привлекателно оформените стопове. Яките вежди на калниците и късите надвисвания довършват спортния изглед на колата.
По всяка вероятност като екстра ще се предлага стъклен панорамен покрив, а във вътрешността ще видим нова централна конзола с интегриран в нея подобрен вариант на интерфейса на Ford "човек-машина", включващ и камера за паркиране на заден ход.
Под капака ще намерят място нови турбо двигатели EcoBoost. По принципа на даунсайзинга базов мотор ще е еднолитровият с две нива на мощности 90 или 110 к.с., а основен ще е вариантът с 1,6 л с мощност 150 или 180 к.с. Нова ще е и гамата дизели с ходов обем 1,6 л - 130 к.с. и 2 л - 170 к.с.
Стандартно всички двигатели ще са куплирани с механични предавателни кутии, но на разположение ще е и предавателна система със сдвоен съединител Powershift, комбинирана със Start-stop технология.
Новият Focus ще се прави в завода в Саарлуис, Германия. http://auto-press.net/cat_1/sub_6686/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;