Имате Fiesta? Направете я рали автомобил!
- Ford_Lord
- потребител
- Мнения: 202
- Регистриран: 13 яну 2010, 18:12
- Модел на автомобила: Ford Orion 91',Mondeo 02'
- Местоположение: Шумен
- Status: Извън линия
Имате Fiesta? Направете я рали автомобил!
Спортното подразделение на Ford представи нов спортен пакет, наречен R2.
С негова помощ всеки стандартен хечбек Fiesta може да се превърне в състезателен рали автомобил.
Новият рали-кит е подготвен в сътрудничество с фирмата M-Sport, занимаваща се със създаването на състезателни рали автомобили от американски производители. За да се увеличи мощността на бензиновия двигател с обем 1.6 литра, фирмата M-Sport практически изцяло преработва мотора – променя главата на блока, буталата, клапаните, разпределителния вал, инжекционната система, всмукателната и изпускателна системи, въздушния филтър, модернизира системата за смазване на двигателя.
В резултат мощността се повишава с 40% в сравнение със стандартния модел и достига 168 к.с.. Променен е и максималния въртящ момент до 181 Nm. При пакета предлаган за рали автомобила е променено и окачването – нови регулируеми амортисьори от Reiger, пружини от Eibach. Нова е и скоростната кутия с пет степени от Sadev. Спирачните механизми са от AP Racing. Монтирана е предпазна тръбна рама в автомобила и състезателни гуми.
Освен пакета R2, фирмата M-Sport предлага и по-евтин вариант, наречен Stage 1. При него се монтира предпазна тръбна рама в купето и различни амортисьори, както и диференциал с повишено триене.
Модернизира се и двигателя на автомобила. С продажбите и монтирането на двата рали-пакета се занимава фирмата O’Neil Motorsports.
http://www.automedia.bg/news/article_11103.html" onclick="window.open(this.href);return false;
С негова помощ всеки стандартен хечбек Fiesta може да се превърне в състезателен рали автомобил.
Новият рали-кит е подготвен в сътрудничество с фирмата M-Sport, занимаваща се със създаването на състезателни рали автомобили от американски производители. За да се увеличи мощността на бензиновия двигател с обем 1.6 литра, фирмата M-Sport практически изцяло преработва мотора – променя главата на блока, буталата, клапаните, разпределителния вал, инжекционната система, всмукателната и изпускателна системи, въздушния филтър, модернизира системата за смазване на двигателя.
В резултат мощността се повишава с 40% в сравнение със стандартния модел и достига 168 к.с.. Променен е и максималния въртящ момент до 181 Nm. При пакета предлаган за рали автомобила е променено и окачването – нови регулируеми амортисьори от Reiger, пружини от Eibach. Нова е и скоростната кутия с пет степени от Sadev. Спирачните механизми са от AP Racing. Монтирана е предпазна тръбна рама в автомобила и състезателни гуми.
Освен пакета R2, фирмата M-Sport предлага и по-евтин вариант, наречен Stage 1. При него се монтира предпазна тръбна рама в купето и различни амортисьори, както и диференциал с повишено триене.
Модернизира се и двигателя на автомобила. С продажбите и монтирането на двата рали-пакета се занимава фирмата O’Neil Motorsports.
http://www.automedia.bg/news/article_11103.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта