177 коня от 1000 кубика би-турбо

Предимно, но не само за Форд.
Потребителски аватар
Conan_1
потребител
потребител
Мнения: 1457
Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

177 коня от 1000 кубика би-турбо

Мнение от Conan_1 » 23 фев 2012, 16:09

Трицилиндровият 1,0-литров турбодвигател на Ford скоро може да се появи в някои от напомпаните автомобили на марката във форсиран вариант, с мощност 177 к.с.

За да бъде достигната толкова висока мощност малкото моторче ще бъде оборудвано с две секвенционално свързани турбини. Това означава, че едната ще увеличава постъпващия въздух при ниски обороти, а втората (по производителна) ще се включва при високи режими на работа.

По информация от директорът по двигателите във Focus Гунар Херман, първият нагнетател ще е електрически, а втората турбина ще бъде взаимствана от 1,6-литровия EcoBoost двигател. На този етап най-мощният вариант на трицилиндровия 1.0-литров Ecoboost мотор достига мощност 123 коня и максимален въртящ момент 170 Нм.

Новият двигател ще се монтира в “напомпаните” модели от гамата на Focus, които ще се позиционират едно стъпало под Focus ST, който развива 250 к.с.(на снимките). В перспектива се предвижда той да присъства в B-Max, C-Max и Grand C-Max. Херман обяви, че до 2015-та година мощният трицилиндров Ecoboost би трябвало да замени повсеместно атмосферния 1,6-литров двигател.

“Знаем, че има вероятност потребителите да са негативно настроени към смяната на 1,6 с 1.0, но това ще трае до момента, в който усетят предимствата”, казва той.

Инженерите на форд европа коментират : - 1.0 EcoBoost е многократно по-динамичен, тих и приятен за шофиране спрямо досегашните двигатели. Той разполага с въртящ момент от цели 170 Нм (колкото атмосферен 1.8), които нарастват до 200 Нм (колкото атмосферен 2.2) при Overtorq. При това 1.0 EcoBoost разполага с максималния си въртящ момент от 1400 до 4500 об/мин (до 4000 за 100 к.с.), докато класически 1.6 разполага с едва 150-160 Нм чак при 4500 до...4500 об/мин.
Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: 177 коня от 1000 кубика би-турбо

Мнение от diesel1.6 » 23 фев 2012, 18:02

Турбините са последователни, ако някой се чуди що за каша е секве... Първо едната, после другата.

Потребителски аватар
bateto_toshko
потребител
потребител
Мнения: 1216
Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS)
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: 177 коня от 1000 кубика би-турбо

Мнение от bateto_toshko » 26 фев 2012, 22:44

Другото интересно нещо е , какъв пробег му дават на този мотор в километри.Интересно е , това "помпане" с конски сили дали не скъсява живота на двг :roll:
сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста :mrgreen:
Една кола не може да се оправи докато не се счупи

al_lukanov
потребител
потребител
Мнения: 362
Регистриран: 08 фев 2011, 12:14
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 2005 sold, Fusion 1.4 TDCI 2009 sold, Focus 1.6 Ecoboost 2012 sold, Volvo V60 2016, Toyota LC120 2008
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: 177 коня от 1000 кубика би-турбо

Мнение от al_lukanov » 26 фев 2012, 23:04

bateto_toshko написа:Другото интересно нещо е , какъв пробег му дават на този мотор в километри.Интересно е , това "помпане" с конски сили дали не скъсява живота на двг :roll:
На кой му дреме :) 150k все ще изкара. После следващата.

peigera
потребител
потребител
Мнения: 1384
Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: 177 коня от 1000 кубика би-турбо

Мнение от peigera » 27 фев 2012, 10:57

Няма как да не го скъсява за този литраж с тези коне си е чисто изнаси..ане на мотора.Но все пак хора запознати добре с тази материя са го мислили и предполагам ,че са успели да му дадат достатъчен животец.

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Re: 177 коня от 1000 кубика би-турбо

Мнение от nikolovvd » 27 фев 2012, 11:00

Като знам какво прави Скорпиото с 120 коня, не ми се мисли какво ще прави една Фиеста с този мотор! :D:
Бая Голфове ще разплаква по пътищата на България! =)):

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10848
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: 177 коня от 1000 кубика би-турбо

Мнение от ЯЛТА » 27 фев 2012, 14:10

nikolovvd написа: Бая Голфове ще разплаква по пътищата на България! =)):
И майки и майки, съпруги, деца, бащи .
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
ImpossibleMan
потребител
потребител
Мнения: 565
Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
Местоположение: Селеметя
Status: Извън линия

Re: 177 коня от 1000 кубика би-турбо

Мнение от ImpossibleMan » 05 мар 2012, 19:44

Е, ся да сменям и тая ли? Що по-рано не го пуснаха тоя с 98-те коня?

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4778
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Re: 177 коня от 1000 кубика би-турбо

Мнение от pepy1 » 09 мар 2012, 12:19

някой добива все по голяма популярност
http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=4632591" onclick="window.open(this.href);return false;
времето е като парите-никога не стига

Потребителски аватар
Яким
потребител
потребител
Мнения: 1217
Регистриран: 19 ное 2009, 14:31
Модел на автомобила: Focus MK1 facelift 1.8 `04г. Tdci . 100к.с (триврат)
Местоположение: гр. София - Люлин
Контакти:
Status: Извън линия

Re: 177 коня от 1000 кубика би-турбо

Мнение от Яким » 09 мар 2012, 15:05

pepy1 написа:някой добива все по голяма популярност
http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=4632591" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
И има защо :twisted:

Потребителски аватар
ImpossibleMan
потребител
потребител
Мнения: 565
Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
Местоположение: Селеметя
Status: Извън линия

Re: 177 коня от 1000 кубика би-турбо

Мнение от ImpossibleMan » 09 мар 2012, 15:23

Ей, как да се регна там, че оня с коментара ме дразни :) Егати сайта ( vesti.bg).

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Re: 177 коня от 1000 кубика би-турбо

Мнение от nikolovvd » 09 мар 2012, 16:01

Свиркай си! Гроздето е високо, значи е кисело!
За тези пари като си купи едно Ауди А8 на 3 годинии ще го държи пред тях, защото един датчик да каже "ОХ" и ще ръси по един Форд Ескорт само за "Добър ден" в сервиза!
Всички искаме да имаме жени-модели, но не всички можем да си ги позволим!

Отговори

Върни се в “НОВИНИ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта