До автосалона и назад (микропътепис)
Публикувано: 22 мар 2015, 14:06
Когато Хари срещна Сали...
Не, разбира се! Когато аз срещнах Пума-та, втората ми работа (първата ми работа беше легни-стани около и в купето) бе да я замъкна за по-обстоен преглед и диагностика в Мото-Пфое-то - с репатрак, щото акумулаторът й беше по-разреден от атмосферата на Фобос, а джамбазинът-и-както-и-да-е.
Отиваме, значи, и докато се занимаваха по-обстойно с "мачката" (целият кириз плюс почистване на един АБС-датчик - 50-ина кинта, имах, дадох), си поуплътних времето със совалки около новеничките Фордове. Е, новото си е ново, а и "синият овал" определено е вдигнал качеството на новите модели! И все пак някои неща оставиха у мен "ограничено впечатлние за качество", както следва:
- лаковото покритие - където и да бяха "вапцали" новия Фокус-седан, се бяха поизложили; тъмносинята боя на светлината седеше някак на, хм, ивици, сякаш е пребоядисвана колата; може пък да е било изолиран случай;
- дръжките на вратите - като изключим Турнео Кънект-а и Фиеста-та, от Фокус през Мондео до Куга имаше макар и малки, но забележими луфтове в дръжките на вратите; вярно, нищо фатално за функционалността им на този етап, но от новенички автомобили човек обикновено очаква повече;
- неравномерни фуги - както на вече споменатия Фокус-седан, така и на Мондео Титаниум-комби имаше видимо неравномерно напасване на капаците отзад; допълнително по един от винтовете, които захващаха багажника на комбито, вече се наблюдаваше нещо като повърхностна корозия (?)
Разбира се, нищо от това не следва да откаже когото и да било от мечтата за нов Форд! И все пак "дяволът е в подробностите", а там Форд Европа явно още мъничко трябва да потърси "изгубения рай".
Не, разбира се! Когато аз срещнах Пума-та, втората ми работа (първата ми работа беше легни-стани около и в купето) бе да я замъкна за по-обстоен преглед и диагностика в Мото-Пфое-то - с репатрак, щото акумулаторът й беше по-разреден от атмосферата на Фобос, а джамбазинът-и-както-и-да-е.
Отиваме, значи, и докато се занимаваха по-обстойно с "мачката" (целият кириз плюс почистване на един АБС-датчик - 50-ина кинта, имах, дадох), си поуплътних времето със совалки около новеничките Фордове. Е, новото си е ново, а и "синият овал" определено е вдигнал качеството на новите модели! И все пак някои неща оставиха у мен "ограничено впечатлние за качество", както следва:
- лаковото покритие - където и да бяха "вапцали" новия Фокус-седан, се бяха поизложили; тъмносинята боя на светлината седеше някак на, хм, ивици, сякаш е пребоядисвана колата; може пък да е било изолиран случай;
- дръжките на вратите - като изключим Турнео Кънект-а и Фиеста-та, от Фокус през Мондео до Куга имаше макар и малки, но забележими луфтове в дръжките на вратите; вярно, нищо фатално за функционалността им на този етап, но от новенички автомобили човек обикновено очаква повече;
- неравномерни фуги - както на вече споменатия Фокус-седан, така и на Мондео Титаниум-комби имаше видимо неравномерно напасване на капаците отзад; допълнително по един от винтовете, които захващаха багажника на комбито, вече се наблюдаваше нещо като повърхностна корозия (?)
Разбира се, нищо от това не следва да откаже когото и да било от мечтата за нов Форд! И все пак "дяволът е в подробностите", а там Форд Европа явно още мъничко трябва да потърси "изгубения рай".