Страница 1 от 1

Ford пусна Fiesta ST с 5 врати

Публикувано: 29 сеп 2016, 10:15
от madboy
Изображение



Ford пусна петврата версия на Fiesta ST в Европа Моделът е със същите спецификации като двувратата версия с 1.6-литровия EcoBoost

След като пусна Fiesta ST200 по-рано през 2016, Ford реши да представи Fiesta ST с 5 врати. Моделът е със същите параметри като тривратия Fiesta ST. За да достигне 100 километра в час, спортният хечбек се нуждае от 6,9 секунди.


Агрегатът е същият като преди. Бензиновият 1.6-литров EcoBoost генерира 182 конски сили и 240 Нм. Окачването е спортно, а хидравличният волан по-чувствителен. Моделът има и система за по-прецизно разпределение на въртящия момент. Тя задейства спирачките на предното колело, което е във вътрешността на завоя, за да подобри сцеплението с пътя. Електронната система за стабилност също е преработена и предлага по-спортни характеристики.


Базовата цена на петвратия ST започва от 19 495 паунда. Екстериорът може да е боядисан в един от специалните 5 цвята. Стандартният е червеният Race Red. Белият Frozen White струва 250 паунда, синият Spirit Blue и черният Shadow Black струват 495 паунда, а оранжевият Molten Orange се предлага за 745 паунда.

Източник: cars.bg

Re: Ford пусна Fiesta ST с 5 врати

Публикувано: 07 окт 2016, 22:06
от pemopro
Епа супер изглежда фиестичката бе, с това малко купе на 182 коня направо ще лети, доста има да плачат от нея.

Re: Ford пусна Fiesta ST с 5 врати

Публикувано: 08 окт 2016, 01:03
от peterpetroff
Те Порше направиха Пнамера-та с 5 врати, та Форд ли няма да пуснат мъника с тази опция!Шегувам се... Фиестата е СУПЕР и в този си вид, въпреки, че никога не мога да възприема едно купе като спортно ако е с 4(5) врати. Но, безспорен е факта, че вече почти всички производители правят такива 4-врати купета на спортните си линии. Струва ми се, че всичко започна от Алфа 166 със задни врати без дръжка и Сивик на Хонда със замаскирани дръжки на задните врати...оттам нататък се почнаха какви ли не изпълнения (БМВ 5 ГТ, Лансъра ЕВО на Мицубиши, ЦЛС на МБ и др.). Но в представите ми за спортен автомобил си е останало двувратото ниско купе...изглежда, че визията ми се е изградила отпреди 25-тина години и е останала непроменена и до днес.