Страница 2 от 2

Re: Volkswagen и Ford обмислят сливане в най-голямата автомобилна компания в света?

Публикувано: 18 дек 2018, 22:41
от aspasia
S_C написа:
18 дек 2018, 15:02
Няма и как. Разликата в населението е 1:3 в тяхна полза-самата идея да ги гоним е абсурдна. Румънският бизнесмен, който утре си отваря предприятие, по дефиниция има достъп до три пъти по-голям вътрешен пазар и достъп до още едни 5-6 милиона човека извън Румъния, с които няма езикова бариера.
Има и една друга малка незначителна разлика че получават два пъти по големи заплати!

Re: Volkswagen и Ford обмислят сливане в най-голямата автомобилна компания в света?

Публикувано: 19 дек 2018, 20:51
от freeway
aspasia написа:
18 дек 2018, 22:41
S_C написа:
18 дек 2018, 15:02
Няма и как. Разликата в населението е 1:3 в тяхна полза-самата идея да ги гоним е абсурдна. Румънският бизнесмен, който утре си отваря предприятие, по дефиниция има достъп до три пъти по-голям вътрешен пазар и достъп до още едни 5-6 милиона човека извън Румъния, с които няма езикова бариера.
Има и една друга малка незначителна разлика че получават два пъти по големи заплати!
И имат два пъти по-големи разходи!
Затова който може си регистрира колата у нас.Същото правят и не малко гърци.
После ние ревеме,че ГО поскъпнала.

Re: Volkswagen и Ford обмислят сливане в най-голямата автомобилна компания в света?

Публикувано: 19 дек 2018, 23:43
от HACKO
Гърците не могат да го правят, в техния закон е измислено.

Re: Volkswagen и Ford обмислят сливане в най-голямата автомобилна компания в света?

Публикувано: 20 дек 2018, 02:46
от S_C
Срещу ниски данъци получаваш скапани обществени услуги (в широк смисъл). Заради това и държавите с най-ниски данъци са или с не особено ясен статут като държави, или нивото на обществените им услуги е като нашето и цялата им държавна организация е скапана, корумпирана и неефективна точно като нашата.

Re: Volkswagen и Ford обмислят сливане в най-голямата автомобилна компания в света?

Публикувано: 20 дек 2018, 09:22
от aspasia
S_C написа:
20 дек 2018, 02:46
Срещу ниски данъци получаваш скапани обществени услуги (в широк смисъл). Заради това и държавите с най-ниски данъци са или с не особено ясен статут като държави, или нивото на обществените им услуги е като нашето и цялата им държавна организация е скапана, корумпирана и неефективна точно като нашата.
Практиката в нашата страна показва че срещу високи данъци и такси не получаваш нищо качествено един пример с винетките казаха че като стане 100 лева ще караме по пътища слънце а пак си караме по същите дупки. А накрая на годината тези дето предлагат скапаните услуги взимат тлъсти бонуси докато в частният сектор такива неща няма.

Re: Volkswagen и Ford обмислят сливане в най-голямата автомобилна компания в света?

Публикувано: 20 дек 2018, 15:50
от S_C
Като се строи едно нещо, се правят две сметки-какви приходи ще носи и как ще се поддържа.
И двете тук или изобщо не се правят, или се правят така, че накрая сметката няма нищо общо с реалността.

Re: Volkswagen и Ford обмислят сливане в най-голямата автомобилна компания в света?

Публикувано: 20 дек 2018, 21:46
от freeway
Моя Фокус е много доволен от цената на винетката, данъка и кореспондиращото състояние на пътната инфраструктура.Даже счита, че получава повече отколкото плаща.

Re: Volkswagen и Ford обмислят сливане в най-голямата автомобилна компания в света?

Публикувано: 21 дек 2018, 12:23
от S_C
Да, наясно съм, че има и такива хора-винаги доволни от всичко, дори когато правителството ги задължи да излизат от тях само по розова шапка с пера, те пак ще са доволни и ще вярват, че това е за общо добро. Факт- има ги и резултатите от изборите у нас ясно показват, че бройката им хич не е малка.
ОБаче не това ми беше идеята...

Re: Volkswagen и Ford обмислят сливане в най-голямата автомобилна компания в света?

Публикувано: 21 дек 2018, 16:48
от aspasia
Вчера беше публикувано че Volkswagen се отказва да строи завод във България а ще бъде в Турция айде честито на всички които мислят че сме нормална държава балона с растежа на икономиката се спука.

Re: Volkswagen и Ford обмислят сливане в най-голямата автомобилна компания в света?

Публикувано: 21 дек 2018, 19:20
от freeway
Не виждам никаква драма в това,че нямаме завод за автомобили.Не съм срещал някъде да казват ,че това е критерии за икономически растеж.

Re: Volkswagen и Ford обмислят сливане в най-голямата автомобилна компания в света?

Публикувано: 22 дек 2018, 08:14
от pepy1
В нашия случай щеше да бъде - така мисля

Re: Volkswagen и Ford обмислят сливане в най-голямата автомобилна компания в света?

Публикувано: 22 дек 2018, 08:54
от S_C
Критерий е за по-важни неща-политическо и икономическо доверие-че всичко тука ще е наред в следващите примерно 10 години и поне за още толкова има потенциал в икономиката, защото един завод изисква хиляди стабилни доставчици и дългосрочни отношения.
Само, че....на картата на Европа, на нашето място по тия показатели има.....дупка...

Re: Volkswagen и Ford обмислят сливане в най-голямата автомобилна компания в света?

Публикувано: 22 дек 2018, 12:19
от aspasia
freeway написа:
21 дек 2018, 19:20
Не виждам никаква драма в това,че нямаме завод за автомобили.Не съм срещал някъде да казват ,че това е критерии за икономически растеж.
Само да ти кажа че в Лукойл работят около 5 хиляди човека и генерират 60% от брутният вътрешен продукт на България. Представи си че два три завода фалират с такъв ранг държавата трябва да обяви фалит. Търговията и по точно вноса на стоки не допринасят с нищо за икономическият растеж както и строителството единствено за ръста на икономиката влияе единствено това което и произведено тука и продадено това основни неща в икономиката само производството е двигателя на икономиката. За миналата година Албания има 4 милиарда долара инвестиции а България около 200 милиона евро къде сме ние?

Re: Volkswagen и Ford обмислят сливане в най-голямата автомобилна компания в света?

Публикувано: 22 дек 2018, 17:57
от freeway
Точно Лукойл няма как да фалира, а за шиптърите не ми се говори-всички знаят откъде са им парите.
По темата-Форд искат да затварят завод за скоростни кутии във Франция за което имат проблеми с френското правителство, даже Макрон се изказал по въпроса.
Питам се кой взе пазарния дял на Форд в Европа-французи ли, корейци или някой друг?

Re: Volkswagen и Ford обмислят сливане в най-голямата автомобилна компания в света?

Публикувано: 23 дек 2018, 07:57
от S_C
Това никога не се знае, защото в дългосрочен период икономиката винаги расте. Т.е. за да си запазиш пазарния дял, трябва дългосрочно да продаваш повече.
Грешките на Форд през годините се оценяват другаде. Дизайнът се пренесе повече върху водача, отколкото върху колата. Т.е. вече не се прави една кола с определени качества, която потребителите да харесат, а се вика маркетингова агенция, която да направи сегметиране на пазара и се прави кола за всеки сегмент. За един потребител, дето спада в определена категория. Ама този потребител има ли го, няма ли го...знае само маркетинговата агенция. Съответно и рекламата се насочи така- да те убеди, че ти спадаш към даден сегмент. В резултт на това се появиха рекламите с гейове, тия на КА, където се мачкаха разни животни и т.н. Индустрията ти казва- ти си Пешо, трябва да караш Трабант. Ама ти Пешо ли си, трабанта вършли ли ти работа за служебна кола....Потребителите реагираха на тази политика по най-лесния начин-с краката си, т.е. с бягство. И легендата за сина, дето паркира новия Фокус до Мустанга на баща си, един вид като дългосрочна семейна традиция, в който модел хората се довеяват с години на една марка...умря безвъзвратно. Той тоя модел не беше лош, ама индустрията сама си го уби.