Аз да се похваля!
- disc
- потребител
- Мнения: 594
- Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
- Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Аз да се похваля!
Понеже в другите раздели ще бъде offtopic, реших да го пиша тук.
Двигателя ми запали!!! Работи!!!
Даже минах 65 км.
Колата за сега работи САМО на газ (LPG)! Скоро и на бензин.
Пoд капака все още е като Франкенщайн, но ще се оправи!
Засега толкова, по-късно повече.
P.S. Колеги с GTI, СТРАХУВАЙТЕ СЕ!!!
Двигателя ми запали!!! Работи!!!

Даже минах 65 км.

Колата за сега работи САМО на газ (LPG)! Скоро и на бензин.
Пoд капака все още е като Франкенщайн, но ще се оправи!
Засега толкова, по-късно повече.
P.S. Колеги с GTI, СТРАХУВАЙТЕ СЕ!!!

Of all the things I've lost
I miss my mind the most
I miss my mind the most
- KickingKing
- потребител
- Мнения: 370
- Регистриран: 10 юни 2006, 21:46
- Модел на автомобила: само за руси
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Аз да се похваля!
Lok-Na-Rok!
Честитка.
Честитка.
Т'ва за GTI на ГАЗ ли става въпрос?disc написа:P.S. Колеги с GTI, СТРАХУВАЙТЕ СЕ!!!

Изяж бобър - спаси дърво!
- disc
- потребител
- Мнения: 594
- Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
- Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Благодаря на всички!
Няма какво повече да кажа... колата върви, доста по-добре от колкото с 1.4 двигателя
.
Като се има предвид понижената степен на сгъстяване (от 10:1 сега е 7,8:1
), това че работи на газ, че ползвам все още старата генерация, гърнета и т.н. то сегашната мощност е направо забележителна!
Има още много криви краставици за изправяне. Ще спомена няколко - поради монтирането на -30 мм. предни пружини (а скоро и задни) трябва да се мине на стенд за регулиране на предницата (точно когато мойте хора със стенда са на почивка
). Но с тези пружини и стабилизиращата щанга (нямах такава в продължение на 6 месеца, защото се счупи а ме мързи да я сменя) предницата е невероятно стегната
. Поведението на пътя е коренно различно - в положителна посока. Това до някъде се дължи и на новите гуми - 195/50/15. Усеща се мощността на двигателя - когато влезнеш с по-голяма скорост в завой и продължиш да даваш газ се усеща, че има кой да те измъкне от завоя. Температурата ми се струва малко височка - все още съм с 1.4 радиатора, трябва да реша как да оправя този проблем, както и проблема с интеркулера - просто няма място, но ще се събере някакси
Щом няма интеркулер - разбира се и турбото не прави никакво налягане. Нарочно съм отворил уейстгейта за да не може да се създава налягане от турбото. Капачките на джантите подрънкват по дупките... абе има още доста работа.
KickingKing,
Колата за сега работи само на газ, защото има малко работа по бензина - поставянето на новата помпа, ел. инсталацията трябва малко да се преправи. А това за GTI го казах в смъсъл още от сега да се страхуват
, защото когато дойде налягането... ехеее
Няма какво повече да кажа... колата върви, доста по-добре от колкото с 1.4 двигателя

Като се има предвид понижената степен на сгъстяване (от 10:1 сега е 7,8:1

Има още много криви краставици за изправяне. Ще спомена няколко - поради монтирането на -30 мм. предни пружини (а скоро и задни) трябва да се мине на стенд за регулиране на предницата (точно когато мойте хора със стенда са на почивка



KickingKing,
Колата за сега работи само на газ, защото има малко работа по бензина - поставянето на новата помпа, ел. инсталацията трябва малко да се преправи. А това за GTI го казах в смъсъл още от сега да се страхуват

Of all the things I've lost
I miss my mind the most
I miss my mind the most
- KickingKing
- потребител
- Мнения: 370
- Регистриран: 10 юни 2006, 21:46
- Модел на автомобила: само за руси
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
абе колега Disc,ти имаш ли друга работа или си се отдал изцяло на колата си?Не мога да проумея,как човек с нормална работа(8ч.на ден)може да си направи толкова подобрения на автомобила си.Предполагам че не ходиш в сервизи да ти изпълняват поръчките......
По мои сметки си дал повече от 2000лв за подобренията.......
По мои сметки си дал повече от 2000лв за подобренията.......
- KickingKing
- потребител
- Мнения: 370
- Регистриран: 10 юни 2006, 21:46
- Модел на автомобила: само за руси
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
- disc
- потребител
- Мнения: 594
- Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
- Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ако трябва да говорим за пари... мисля, че по-точно ще е да се каже, че са подминали 3 000. Но това го казвам само защото отворихте въпрос. Не, че парите ми извират от джобовете, но когато познаваш правилните хора дадено нещо ще го купиш почти на половин цена. Ще дам един пример само - накладките за предните Cosworth спирачки. Приятел ми ги купи и прати (от БГ), когато пристигнаха на кутията пишеше 125 лв., а цената която платих беше 85 лв.
Вярно е че съм похарчил време по колата, но то не е толкова много
.
За година и половина я ми се събират 10 работни дена, я не. Истината е, че което се харчи повече са парите. Разбира се има и доста време прекарано в Интернет за да може да намериш нужното know-how!
95% от нещата съм си ги правил аз (включително сглобяването на двигателя, не без помощта на г-н Haynes). Останалото е помощ от приятели (има двама на които съм особено благодарен! както и на баща ми!) както и малко стругарска работа. Като добавите към сметката и още 100% мерак се получава крайният резултат. Разбира се има и разочарования - старият двигател малко го претоплихме
.
Очакваната мощност е някъде из между мощностите
, като за момента е под 105НР (причините съм ги описал по-горе). Оптимистичен резултат според мен е 180НР на около 0,7-0,8 Bar налягане (за да нямам допълнителни главоболия), а като максимум ~230-240 (това вече е правено и потвърдено). Ако бях купил 2.0L двигател, то последнат цифра ще клони към 300.
Вярно е че съм похарчил време по колата, но то не е толкова много

За година и половина я ми се събират 10 работни дена, я не. Истината е, че което се харчи повече са парите. Разбира се има и доста време прекарано в Интернет за да може да намериш нужното know-how!
95% от нещата съм си ги правил аз (включително сглобяването на двигателя, не без помощта на г-н Haynes). Останалото е помощ от приятели (има двама на които съм особено благодарен! както и на баща ми!) както и малко стругарска работа. Като добавите към сметката и още 100% мерак се получава крайният резултат. Разбира се има и разочарования - старият двигател малко го претоплихме

Очакваната мощност е някъде из между мощностите

Of all the things I've lost
I miss my mind the most
I miss my mind the most
- KickingKing
- потребител
- Мнения: 370
- Регистриран: 10 юни 2006, 21:46
- Модел на автомобила: само за руси
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 18 госта