е това не е нормално
- naftova pechka
- потребител 
- Мнения: 288
- Регистриран: 05 мар 2007, 11:10
- Модел на автомобила: FIESTA II 86г., 1600 D, 54 h.p.      
 Renault Kangoo 1870 D, 65 h.p.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
е това не е нормално
OMV Autogas - 0.99 лв.       
OMV Premium Diesel - 2.05 лв.
OMV Sprint Diesel - 1.91 лв.
OMV Super 95 - 1.91 лв.
OMV Super 100 - 2.11 лв.
е това не е нормално . от кога дизел=бензин като процес на добиване и разходи. някой да е пробвал премиум дизел и да е усетил разлика??? ако смъква с 0.5-1литър разхода да се мятаме на премиум
 . от кога дизел=бензин като процес на добиване и разходи. някой да е пробвал премиум дизел и да е усетил разлика??? ако смъква с 0.5-1литър разхода да се мятаме на премиум
пример:
спринт дизел - разход 5/100 = 9.55лв.
премиум дизел - разход 4.5/100 = 9.23 лв.
ако намалее разхода с повече далаверата ще е по-голяма
			
									
									
						OMV Premium Diesel - 2.05 лв.
OMV Sprint Diesel - 1.91 лв.
OMV Super 95 - 1.91 лв.
OMV Super 100 - 2.11 лв.
е това не е нормално
 . от кога дизел=бензин като процес на добиване и разходи. някой да е пробвал премиум дизел и да е усетил разлика??? ако смъква с 0.5-1литър разхода да се мятаме на премиум
 . от кога дизел=бензин като процес на добиване и разходи. някой да е пробвал премиум дизел и да е усетил разлика??? ако смъква с 0.5-1литър разхода да се мятаме на премиумпример:
спринт дизел - разход 5/100 = 9.55лв.
премиум дизел - разход 4.5/100 = 9.23 лв.
ако намалее разхода с повече далаверата ще е по-голяма

- naftova pechka
- потребител 
- Мнения: 288
- Регистриран: 05 мар 2007, 11:10
- Модел на автомобила: FIESTA II 86г., 1600 D, 54 h.p.      
 Renault Kangoo 1870 D, 65 h.p.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
не ми гори 5
това с петте литра беше пример само......колко да свали по-качественото гориво???? ако е такова наистина. да ходя да зареждам от гърция ли??? или от някъде, стига да не е българия  . може би тогава ще може да се постигне 20% икономия
 . може би тогава ще може да се постигне 20% икономия
			
									
									
						 . може би тогава ще може да се постигне 20% икономия
 . може би тогава ще може да се постигне 20% икономия- naftova pechka
- потребител 
- Мнения: 288
- Регистриран: 05 мар 2007, 11:10
- Модел на автомобила: FIESTA II 86г., 1600 D, 54 h.p.      
 Renault Kangoo 1870 D, 65 h.p.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
звучи чудесно
значи все пак има надежда  . някой друг да има лични впечатления
 . някой друг да има лични впечатления
			
									
									
						 . някой друг да има лични впечатления
 . някой друг да има лични впечатления- chains
- потребител 
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Това с премиум дизела са пълни глупости - той не сваля разхода, чисто и просто е по-екологично чист - няма сяра /е това в РБ е спорно - нямаш гаранция какво зареждаш/!
Значи аз по принцип зареждам само от ОМВ - със "Спринт Дизел" Мони е истински звяр и дава отличен разход /просто реших да не се е..вам с колата вече, а и къде отива икономията като ми даде 10 на 100!?!?/, та в началото като се появи "Премиума" на ОМВ-то в Студентски град доста често ужкем нямаше друга нафта /явно шефовете така караха момчетата/ и ми се налагаше да го зареждам. Та установих, че непосредствено след като свърши горивото в тръбопровода и филтъра и до двг стигне Премиума мощността динамиката рязко се губи /абе все едно съм с гадна нафта/. Така първия път се минах с 40л., след това още два пъти с по 20л. и установих, че наистина има разлика; като си заредя Спринт и колата направо литва и стаа много гъвкава направо да ти е кеф да я караш.
Споделих опита си с приятели, които имат дизелови коли. Те също споделиха, че са имали подобно наблюдение /БМВ 325 тдс и Пежо 406 тди/!
Доколкото съм запознат с темата: Премиума е по-нов тип дизелово гориво и вероятно при употребата му в нови комонрейли ще има положителен ефект /те имат доста мощни компове/, но при нашите машини явно не е така!
			
									
									
						Значи аз по принцип зареждам само от ОМВ - със "Спринт Дизел" Мони е истински звяр и дава отличен разход /просто реших да не се е..вам с колата вече, а и къде отива икономията като ми даде 10 на 100!?!?/, та в началото като се появи "Премиума" на ОМВ-то в Студентски град доста често ужкем нямаше друга нафта /явно шефовете така караха момчетата/ и ми се налагаше да го зареждам. Та установих, че непосредствено след като свърши горивото в тръбопровода и филтъра и до двг стигне Премиума мощността динамиката рязко се губи /абе все едно съм с гадна нафта/. Така първия път се минах с 40л., след това още два пъти с по 20л. и установих, че наистина има разлика; като си заредя Спринт и колата направо литва и стаа много гъвкава направо да ти е кеф да я караш.
Споделих опита си с приятели, които имат дизелови коли. Те също споделиха, че са имали подобно наблюдение /БМВ 325 тдс и Пежо 406 тди/!
Доколкото съм запознат с темата: Премиума е по-нов тип дизелово гориво и вероятно при употребата му в нови комонрейли ще има положителен ефект /те имат доста мощни компове/, но при нашите машини явно не е така!
- technik
- потребител 
- Мнения: 225
- Регистриран: 13 сеп 2006, 22:02
- Модел на автомобила: Escort 1.8 CLX diesel '93 combi
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Прав си, колега. Както се казваше в една реклама "...трябва и акъл"AX!S написа:...при твоя разход от 5/100 не вярвам да свалиш на 4/100 само от по-качествено гориво...

Иначе по темата, за смъкване на разхода незнам но почва да върви колата повече, но това ме кара повече да я настъпвам, а от това пък икономия няма
 Иначе с нафтата на ОМВ по-добре работи двигателя. Забелязал съм, че с нафтата от Лук Ойл е същото, но малката разлика от тази на ОМВ е че при дизела на Лук Ойл двигателя е много по безшумен и дори изчезва придърпването при разко пускане на съединителя и натискане на газта при смяна на предавките.
 Иначе с нафтата на ОМВ по-добре работи двигателя. Забелязал съм, че с нафтата от Лук Ойл е същото, но малката разлика от тази на ОМВ е че при дизела на Лук Ойл двигателя е много по безшумен и дори изчезва придърпването при разко пускане на съединителя и натискане на газта при смяна на предавките.Да спрем корупцията в МВР! http://www.nocorr.mvr.bg" onclick="window.open(this.href);return false; 02/982-22-22
						- traqn_savov
- потребител 
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
Svetlix написа:Аз отдавна стигнах до извода, че горивата на ОМВ са бозава история ...
имам 11 литра бензин от ОМВ източени от една кола.... не върви
 
   
   и не се пали със запалка дори този бензин, само леко мирише на бензин.
  и не се пали със запалка дори този бензин, само леко мирише на бензин.   
   
   
  
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
						Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
- AX!S
- потребител 
- Мнения: 891
- Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
- Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Траяне, аз откак съм я взел Фиестата (2 години и половина вече) слагам бензин само от OMV, първо слагах 92, после 95 (първите дни имах чувството, че съм с турбоимам 11 литра бензин от ОМВ източени от една кола.... не върви и не се пали със запалка дори този бензин, само леко мирише на бензин.
 
 Дай да си уговорим среща в началото на магистралата за София, аз с бензин от OMV, ти с какъвто искаш. Да видим кой кого
 
 И не ми излизай с номера, че съм с 1.3, щото 5 кончета отгоре не са предимство

- форд мк2
- потребител 
- Мнения: 828
- Регистриран: 11 фев 2005, 12:24
- Модел на автомобила: ex. Escort VII Turnier 1.8 td 90hp; ex. Renault 19 TD; 
 Skoda Octavia 1.9TDI; Skoda Fabia 1.9 SDI; Fiat Multipla JTD
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: е това не е нормално
Някъде по форумите четох че за направата на литър бензин отиват около два нафта.... е тогава тия цени са повече от НЕНОРМАЛНИnaftova pechka написа:OMV Autogas - 0.99 лв.
OMV Premium Diesel - 2.05 лв.
OMV Sprint Diesel - 1.91 лв.
OMV Super 95 - 1.91 лв.
OMV Super 100 - 2.11 лв.

Be happy
						- MegatroniC
- потребител 
- Мнения: 717
- Регистриран: 29 апр 2006, 22:42
- Модел на автомобила: Fiesta MK IV Ghia 1,25i 16V Zetec-S 
 Honda Jazz II 1.3 iDSI
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
- traqn_savov
- потребител 
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
Аха не са в предимствоAX!S написа:Траяне, аз откак съм я взел Фиестата (2 години и половина вече) слагам бензин само от OMV, първо слагах 92, после 95 (първите дни имах чувството, че съм с турбоимам 11 литра бензин от ОМВ източени от една кола.... не върви и не се пали със запалка дори този бензин, само леко мирише на бензин.
Дай да си уговорим среща в началото на магистралата за София, аз с бензин от OMV, ти с какъвто искаш. Да видим кой кого
И не ми излизай с номера, че съм с 1.3, щото 5 кончета отгоре не са предимство
 
   
   
   
  
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
						Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
- Трол
- потребител 
- Мнения: 408
- Регистриран: 23 апр 2005, 20:08
- Модел на автомобила: беше '94 Escort Ghia 1.8 16V
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
По-хубавата нафта би трябвало да съдържа по-малко сяра, от там по-малко серни съединение след изгарянето и и следователно предпазва двигателя, катализатора, дръвчетата, зайчетата и белите дробове на людите. Пък и предполагам е с една идея по-качествена и някой Комънрейл би дал по-нисък разход.
Иначе наистина е гадно дизела да струва колкото бензина. Мисля,че нафтата се рафинира по-евтино от бензина. Камьоните, които превозват всичките стоки включително хляба и сиренето горят нафта и като се вдига цената на нафтата се вдига почти всяка стока
Но мисля,че високата и цена е реултат на това,че всеки взе да се хвърля на дизелова коа, че било по-евтино...
			
									
									Иначе наистина е гадно дизела да струва колкото бензина. Мисля,че нафтата се рафинира по-евтино от бензина. Камьоните, които превозват всичките стоки включително хляба и сиренето горят нафта и като се вдига цената на нафтата се вдига почти всяка стока

Но мисля,че високата и цена е реултат на това,че всеки взе да се хвърля на дизелова коа, че било по-евтино...
"It's a triumph of handling over power!"

						
- 
				vvasilev
- потребител 
- Мнения: 517
- Регистриран: 25 юли 2005, 17:33
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.8 дизел-1998 г.
- Местоположение: В. Търново
- Status: Извън линия
То е ясно, че се подиграват с хората с цена на дизела=на бензина. Просто големите печалби от търговията с горива идват от дизела,а не от бензина. Помислете само колко зареждат рейсове, тирове, камьони, селскостопански машини и колко зареждат автомобилите с бензин. Един тир пълни 200-400 литра, а една кола ... в повечето случаи за 10-20 лв.
			
									
									
						- mrdds
- потребител 
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
има търсене-цената се вдига...пазрна инфлацияMegatroniC написа:Няма значени дали е супер дизел или дупер мупер и незнам си какъв, все е вторичен продукт и не е логично да е на цената на бензина, проста спекула
Като всяка втора кола е дизел....
и отново си идваме на сметката,че дизел/бензин идват почти равностойни.
- MegatroniC
- потребител 
- Мнения: 717
- Регистриран: 29 апр 2006, 22:42
- Модел на автомобила: Fiesta MK IV Ghia 1,25i 16V Zetec-S 
 Honda Jazz II 1.3 iDSI
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
- Svetlix
- потребител 
- Мнения: 524
- Регистриран: 21 сеп 2006, 18:38
- Модел на автомобила: Nissan Almera SRi 1.6, 16V
- Местоположение: Моето гето е д`гето
- Контакти:
- Status: Извън линия
Е да но цитирам "нямаме какво да предприемем защото сме в действаща пазарна икономика, а и от както сме член на ЕС държавата не може да регулира цените". А на ни ЕС сега!MegatroniC написа:Не е инфлация а спекулация!
Както е с всички цени напоследък
Днес гледам горивата с 10 ст надолу
 Нафтата на 1.80 ... сипах близо 20 литра, на връщане от София много се колебая дали да не налея до капачката
 Нафтата на 1.80 ... сипах близо 20 литра, на връщане от София много се колебая дали да не налея до капачката  Би трябвало сега търсенето да започне да намалява и съответно цените.
 Би трябвало сега търсенето да започне да намалява и съответно цените.- pantata
- потребител 
- Мнения: 1374
- Регистриран: 28 сеп 2006, 03:22
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 `89
 Fiesta 1.25 '10
 Subaru Legacy 3.0R Auto '07
- Местоположение: Димитровград/София
- Status: Извън линия
Аз утре до капачката, тъкмо спечелих и карта на лукоил за 5 ст отстъпка, а и така като гледам ще ми е последния резервоар на бензSvetlix написа:Днес гледам горивата с 10 ст надолуНафтата на 1.80 ... сипах близо 20 литра, на връщане от София много се колебая дали да не налея до капачката
Би трябвало сега търсенето да започне да намалява и съответно цените.


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта














