Мондео

Кафе, чай, безалкохолно и сладки приказки.
AlexP
потребител
потребител
Мнения: 259
Регистриран: 08 окт 2006, 19:07
Модел на автомобила: 2000 Mercedes S500
2006 Toyota Prius
1996 Toyota RAV4
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мондео

Мнение от AlexP » 01 сеп 2007, 21:50

Здравейте,

От известно време се каня да сменя Ескорта поради единствената причина, че гние и то носещи части (задните греди). Новата кола ще е Мондео. Та днес гледах едно 1995-та година 2.0 бензин Джия. Мотора пали студен и няма и следа от тракане на хидравличните повдигачи. Ескорта работи като дизел първите 2-3 минути. Мерих компресия - 12.5 на 1, 2, 3 цилиндър и 12 на 4-ти цилиндър. На ескорта всички са 14 - мерих ги преди 2 дена с новия ми компресомер. Толкова ми я измериха и в МП преди 5 години и 110,000км когато го купувах. Обяснявам си го с една скъпа присадка която слагах на 2 пъти. Не знам, може и да нормална тази компресия на Мондеото. Примерно ако 2.0 Зетек има по-ниска степен на сгъстяване от 1.8. Или да е замърсен въздушният филтър. Или стартера да върти по-бавно. Както и да е - приемам, че мотора е ОК. Утре ще ходя да дотествам колата - ще я гледам отдолу на канал и ще я покарам. 90% сигурно, че ще я купя.

Ще бъда благодарен ако получа отговори на няколко конкретни въпроса.

1. Ако някой си е мерил компресията на Мондео 2.0 - какви бяха показанията?

2. Задно ляво стъкло не иска да се сваля. Нито от копчето на предната врата, нито от копчето на самата задна лява врата. Дали може да е електромотора на механизма = евентуален скъп ремонт?

3. Не работят ел. огледалата. От какво може да е най-вероятно?

Благодаря предварително

Отговори

Върни се в “КАФЕНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта