Страница 1 от 1
Пичове кво мислите?
Публикувано: 09 май 2007, 12:54
от jasonsmith
Здравейте, един приятел ми продава неговата астра - края на 99 година 1.8 16V - 115 коня, за 8000 лв.
http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?topmen ... f1=details" onclick="window.open(this.href);return false;
Кво мислите, да сменям ли фиестата за тази астра, или да не я сменям?
Като минус за астрата мога да посоча че той я кара около 20000 км на метан..
Моля всеки който има впечатления от тези астри да сподели ...
Публикувано: 09 май 2007, 14:58
от Атанас
Не виждам никакъв минус в това, че колата е на метан, напротив - разход от 5-6кг/100км (5-6лв).
Ако колата ти харесва я взимай

Публикувано: 09 май 2007, 15:04
от cenzor
Виж и това, от нашата марка :
Ford Focus 1999 за 8900лв
Ford Fiesta 2003 за 10400лв
Мисля, че са по-добрия избор...
Публикувано: 09 май 2007, 15:48
от jasonsmith
Определено и аз това се замислих, наистина бих предпочел фокус-а . Не съм се изразил правилно за карането на метан на астрата- той я е карал на метан, след което го е свалил и това е цена без метанова уредба.
Публикувано: 09 май 2007, 16:21
от mrdds
бих казал,че ще се прекараш ако я вземеш.
Виж ако беше оставил метановата система си на далавера.
Вземи си един фокус,вече се намират м/у 7-9 хил.лв пак на тези години.
Публикувано: 10 май 2007, 01:51
от Rick
Тия Астри са от най-лошите. Едно време ги пробутаха за таксита и от познати таксиджии знам че са много зле. А и цената е много висока за такава кола. Видиш ли модел масово пуснат за такси бягай от него...

Публикувано: 10 май 2007, 08:28
от MegatroniC
Тук до работата ми има един тенекиджия, в момента пред работилницата му (ако мога така да я нарека) има една такава астра само че 2001 година и една вектра 2000, някакви служебни са защото имат рекламни стикери. Е вервай такава ръжда на 5-6 годишни коли не бях виждал туй на вектрата веждите отзад неможеш ги позна. Утре като минавам ако мога ще щтракна една снимка с телефона (само да не ме бият:) ) Еб@си опелите еб@си чудото и на мен ми харесват като дизайн обаче такава ръжда и на 20 годишна кола рядко се вижда

Публикувано: 10 май 2007, 10:54
от jasonsmith
Rick написа:Тия Астри са от най-лошите. Едно време ги пробутаха за таксита и от познати таксиджии знам че са много зле. А и цената е много висока за такава кола. Видиш ли модел масово пуснат за такси бягай от него...

Пич според менс си в грешка - колите които са таксита спроед мен са точно обратното - най здравите на пазара. Давам за пример хюндаи-те лантра елантра и т.н.- не съм чул бакшиш да се оплаква от нея. Относно ръждата - тази със сигурност не е в толкова лошо състояние, единствено ме притеснява това че е слагал метан. Но ми предлага изгоден лизинг и наистина съм пред дилема..
Публикувано: 10 май 2007, 23:02
от Svetlix
Лантрите са друга бира ... тях не ги правят в Турция както примерно Клио симбол и Астрите за нашия пазар!
Публикувано: 11 май 2007, 15:45
от tisho.74
Колега, карам такава, ама с друг двигател, мойта май е сглобена в Унгария. Вече 8 месеца, днес си платих третата вноска по каското. Няма грижи, няма ръжда (засега..). Купето тежи около 1300 кг, с 1.8 бензин върви не толкова зле. Този двигател (1.8 екотек) също не е лош. Колата няма повече проблеми от който и да било конкурент в този клас. Ноооо подръжката е доказано най- евтината в класа, и го потвърждавам от собствен опит. Ако е в добро състояние- взимай!
А, и това всичкото е с уговорката, че не робувам на марки все пак.
Публикувано: 11 май 2007, 16:53
от Rick
jasonsmith написа:Пич според менс си в грешка - колите които са таксита спроед мен са точно обратното - най здравите на пазара. Давам за пример хюндаи-те лантра елантра и т.н.- не съм чул бакшиш да се оплаква от нея. Относно ръждата - тази със сигурност не е в толкова лошо състояние, единствено ме притеснява това че е слагал метан. Но ми предлага изгоден лизинг и наистина съм пред дилема..
Логиката е на твоя страна, но както знаеш тя не винаги е водеща.
Да не би да мислиш че Тикото, Матиза, Деута и новите Шевролети които показаха ужасни резултати при краш тестовете са здрави коли? Да не говорим за най-здрави на пазара. В западна Европа важи това което казваш, но там колите са от съвсем различни марки. Идеята тук е масово да се купуват по-евтини за да може таксиджиите да си ги изплатят и после да им берат дертовете след като се скапят за няколко години. Както и да е, малко оф топик стана. Нямам личен опит с тия Астри, просто казвам това което знам от притежатели на такива. Избора си е твой, може пък ти да попаднеш на гледана и да имаш късмет.

Публикувано: 11 май 2007, 17:26
от jasonsmith
tisho.74 написа:Колега, карам такава, ама с друг двигател, мойта май е сглобена в Унгария. Вече 8 месеца, днес си платих третата вноска по каското. Няма грижи, няма ръжда (засега..). Купето тежи около 1300 кг, с 1.8 бензин върви не толкова зле. Този двигател (1.8 екотек) също не е лош. Колата няма повече проблеми от който и да било конкурент в този клас. Ноооо подръжката е доказано най- евтината в класа, и го потвърждавам от собствен опит. Ако е в добро състояние- взимай!
А, и това всичкото е с уговорката, че не робувам на марки все пак.
Хм, човека който ми я продава ми обясни че частите са на цената на ауди а3. а4 и т.н. което на мен не ми харесва изобщо като цяло, докато ти казваш че са най - евтините. Интересно ми звучи- проверих и в мобилето - наистина за тези пари мога да си намеря доста добра А3, А4 или голф 4-ка от същата година.. но ми е трудно да се навия да дам толко пари за опел..май почвам да се разубеждавам...