Как се прецаках, не е истина!
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Как се прецаках, не е истина!
Прибирам се миналата Събота от почивка и ми светна индикацияна за износени накладки.
Викам си - "Ще изкара още някой километър градско!" и ето днес съм с нови накладки.
И нали си обичам колата следя ония кво правят и да ми върнат старите накрадки. Кога погледнах старите накладки те имат още 6-7 мм феродо по тях. С моето каране по 10 000 км на година щяха да ме изкарат още 2 години.
И сега 135 лв. назад, но с нови накладки. Какво да се прави, като до сега никога не съм сменял накладки. Стила ми на каране е такъв, че продавам колата преди да са свършили накладките.
Викам си - "Ще изкара още някой километър градско!" и ето днес съм с нови накладки.
И нали си обичам колата следя ония кво правят и да ми върнат старите накрадки. Кога погледнах старите накладки те имат още 6-7 мм феродо по тях. С моето каране по 10 000 км на година щяха да ме изкарат още 2 години.
И сега 135 лв. назад, но с нови накладки. Какво да се прави, като до сега никога не съм сменял накладки. Стила ми на каране е такъв, че продавам колата преди да са свършили накладките.
- demiro
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
- Модел на автомобила: голяма печка :)
- Местоположение: Около В.Търново :)
- Status: Извън линия
Re: Как се прецаках, не е истина!
А то кво,спирачната течност ли ти беше намаляла?nikolovvd написа:......
- Overclock
- потребител
- Мнения: 358
- Регистриран: 15 апр 2005, 19:19
- Модел на автомобила: Sierra 1,8TD, BMW 316 96'
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Изобщо не трябва да те е яд!Феродото старее, изпича се и в един момент вече за нищо не става.Може двигатела ти да не е наред, но спирачките трябва да са перфектни!Незнам на колко км. са ти старите накладки, но както не са били износени да не са от тези "марковите" дето изяждат дисковете.
Ти виж аз как се прецаках:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... a3095af6a8" onclick="window.open(this.href);return false;
Ти виж аз как се прецаках:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... a3095af6a8" onclick="window.open(this.href);return false;
Да влагаш чувства не е като да чувстваш влага!
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Тези които ме познават, знаят че колата я поддържам в перфектно техническо състояние и затова й имам пълно доверие. Това, че външния вид буди съжаление въобще не ме притеснява.
След смяната лампата изгасна, което мисля е нормално и редно (няма късо или друга нередност по ел.инсталацията), но си мисля че хората правилно са преценили кога да светне лампата. Май ние не сме свикнали да правим смените по книга. Поради това и у нас има толкова много гуми ІІ-ра ръка, които на запад ги изхвърлят при 3 мм грайфер, а нашите хора ги купуват на символична цена и ги продават по 25-30 лв.
Накладките трябва да са на 30 000 км. защото не са сменяни в БГ от 22.07.2001, когато я купих от автокъща на Форд в Германия с TUV до 2003, което показва сериозно отношение от страна на гарманеца.
Спирачките ги ползвам рядко. Просто си преценявам ситуацията пред мен и спирачките ги употребявам под 5-10 км/ч за спиране на светофари, кръстовища или паркинги. Изключения правя в три случая - когато карам в София, спускам стръмен наклон (2 тона трудно се удържат само на скорост) и при екстренни ситуации (за избягване на ПТП)
След смяната лампата изгасна, което мисля е нормално и редно (няма късо или друга нередност по ел.инсталацията), но си мисля че хората правилно са преценили кога да светне лампата. Май ние не сме свикнали да правим смените по книга. Поради това и у нас има толкова много гуми ІІ-ра ръка, които на запад ги изхвърлят при 3 мм грайфер, а нашите хора ги купуват на символична цена и ги продават по 25-30 лв.
Накладките трябва да са на 30 000 км. защото не са сменяни в БГ от 22.07.2001, когато я купих от автокъща на Форд в Германия с TUV до 2003, което показва сериозно отношение от страна на гарманеца.
Спирачките ги ползвам рядко. Просто си преценявам ситуацията пред мен и спирачките ги употребявам под 5-10 км/ч за спиране на светофари, кръстовища или паркинги. Изключения правя в три случая - когато карам в София, спускам стръмен наклон (2 тона трудно се удържат само на скорост) и при екстренни ситуации (за избягване на ПТП)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта