Как се прецаках, не е истина 2!
- Overclock
- потребител
- Мнения: 358
- Регистриран: 15 апр 2005, 19:19
- Модел на автомобила: Sierra 1,8TD, BMW 316 96'
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Как се прецаках, не е истина 2!
От днес като щастлив притежател на служебна Фиеста 1,8TD Endura DI с климатик, CD, Ел. пакет... 2001г. отивам да си я регистрирам в КАТ.Да точно тоя КАТ с голееемите опашки и много нерви.Нареждам се в 09:00ч и 19:30 приключвам След мен затвориха халетата за монтаж на номера.Както и да е, мисълта, че вече съм с такава кола ме кара да не обръщам внимание на чакането и простотията в КАТ(старата беше Рено Експрес-баничарка).Тръгвам от КАТ, мотора мърка, на първите два светофара се изстрелва много добре На третия светофар щеше да изгасне при тръгване "сигурно съм включил трета".Включвам първа, газ... неще да пръдне Хоп светна и лампата за температурата Тъпата Фиеста няма стрелка за температурата (да ме прощават събствениците на Фиеста) и 3 /три/ км. след тръгването с напълно студен двигател колата вече е прегряла Съответно и аз започнах да прегрявам.Отварям казанчето за водата, вода има и след 5сек. вече я няма.След около 30мин чакане на водоноската (в случая колегата) долях 6 литра вода Колата пак си тръгна както преди, няма признаци на прегрял двигател, но странното е, че след проверка на водата след няколко км. в казанчето се виждат едни малки мазни петна (черни, маслени) На маслото нищо му няма.На мен ми мирише на спукана глава, но къде е отишла водата като не капе от никъде.Евентуално да е от водната помпа и да се стича по двигатела, след което се изпарява и в крайна сметка хем не капе, хем се губи.
п.п
Колата е взета от АВТОКЪЩА с уверенията, че е като пушка.И то вярно - вече гръмна
п.п
Колата е взета от АВТОКЪЩА с уверенията, че е като пушка.И то вярно - вече гръмна
Да влагаш чувства не е като да чувстваш влага!
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7254
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
6 литра, не може да изчезнат толкова бързо без да се види къде тече. Да се изпари? Я сложи една тенджера с вода на котлона и му пусни волумето на мах- резултата ти е ясен нали?
Сигурен ли си, че е имало въобще достатъчно вода в казанчето?
Що пък да си се прее.. еетаковал, тя нали е служебна? Или шефа си ти?
P.S. Разсъждавам си....
P.S.S. Може пък и на тая водка да са направили менте.. или пък от тоника...
Сигурен ли си, че е имало въобще достатъчно вода в казанчето?
Що пък да си се прее.. еетаковал, тя нали е служебна? Или шефа си ти?
P.S. Разсъждавам си....
P.S.S. Може пък и на тая водка да са направили менте.. или пък от тоника...
Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- Overclock
- потребител
- Мнения: 358
- Регистриран: 15 апр 2005, 19:19
- Модел на автомобила: Sierra 1,8TD, BMW 316 96'
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Със сигурност не е имала достатъчно вода във охладителната система, но все пак как е карана досега.Аз на Сиерата в годината веднъж доливам и то около 100-200гр.Иначе колата е служебна, аз трябваше да си я избера и шефа да я купи но сега стана мнооого тъпо.Пет човека я гледахме, пали от втория зъб, не духа нищо от пръчката, не пуши изобщо, ускорява добре и двигатела работи много добре - равномерно и тихо.
Между другото аз няколко пъти съм докарвал коли от Германия и трябва да ви кажа, че и там хубавите коли са скъпи и то доста повече от тези тук.Засичал съм се с страшно много автотърговци.Хубавите коли даже не ги и поглеждат, само ударени и проблемни (двигател или скорости) и донякъде с право, защото ние все искаме много евтини и много запазени коли.Такава Фиеста в Германия е 3000Е, а в БГ 5000лв с печалба от поне 1000лв за автокъщата.Така, че не съм изненадан въобще.Днес в КАТ познах една от колите дето съм я гледал в Германия с двигател работещ на три цилиндъра.Сега е "направена" или може би е по-точно "закрепена" и си има горд собственик в БГ.Само се чуди защо въздушния му филтър е целия в масло, а пък е сменен преди 300км.
Между другото аз няколко пъти съм докарвал коли от Германия и трябва да ви кажа, че и там хубавите коли са скъпи и то доста повече от тези тук.Засичал съм се с страшно много автотърговци.Хубавите коли даже не ги и поглеждат, само ударени и проблемни (двигател или скорости) и донякъде с право, защото ние все искаме много евтини и много запазени коли.Такава Фиеста в Германия е 3000Е, а в БГ 5000лв с печалба от поне 1000лв за автокъщата.Така, че не съм изненадан въобще.Днес в КАТ познах една от колите дето съм я гледал в Германия с двигател работещ на три цилиндъра.Сега е "направена" или може би е по-точно "закрепена" и си има горд собственик в БГ.Само се чуди защо въздушния му филтър е целия в масло, а пък е сменен преди 300км.
Да влагаш чувства не е като да чувстваш влага!
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Жалко за Фиестата. Струва ми се че отива на ремонт на главата... Водата е много вероятно да е участвала в горивния процес и да е отишла през ауспуха. Авно някъде има процеп (може само гарнитурата да е заминала) и свързва водния обем с горивния. А на два от тактовете вкарва газ (въздух, изгорели газове) във водата, а на другите дватакта засмуква и водата.
Дано да е само гарнитурата, но е най-добре да се провери главата в сигурен сервиз и ако има нужда да се шлайфа.
Дано да е само гарнитурата, но е най-добре да се провери главата в сигурен сервиз и ако има нужда да се шлайфа.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта