Страница 1 от 1

Как се прецаках, не е истина 2!

Публикувано: 02 авг 2007, 22:27
от Overclock
От днес като щастлив притежател на служебна Фиеста 1,8TD Endura DI с климатик, CD, Ел. пакет... 2001г. отивам да си я регистрирам в КАТ.Да точно тоя КАТ с голееемите опашки и много нерви.Нареждам се в 09:00ч и 19:30 приключвам *00134* *00134* *00134* След мен затвориха халетата за монтаж на номера.Както и да е, мисълта, че вече съм с такава кола ме кара да не обръщам внимание на чакането и простотията в КАТ(старата беше Рено Експрес-баничарка).Тръгвам от КАТ, мотора мърка, на първите два светофара се изстрелва много добре *00143* На третия светофар щеше да изгасне при тръгване :-O: "сигурно съм включил трета".Включвам първа, газ... неще да пръдне :shock: Хоп светна и лампата за температурата :-O: Тъпата Фиеста няма стрелка за температурата (да ме прощават събствениците на Фиеста) и 3 /три/ км. след тръгването с напълно студен двигател колата вече е прегряла *00200* Съответно и аз започнах да прегрявам.Отварям казанчето за водата, вода има и след 5сек. вече я няма.След около 30мин чакане на водоноската (в случая колегата) долях 6 литра вода @-): Колата пак си тръгна както преди, няма признаци на прегрял двигател, но странното е, че след проверка на водата след няколко км. в казанчето се виждат едни малки мазни петна (черни, маслени) *00926* На маслото нищо му няма.На мен ми мирише на спукана глава, но къде е отишла водата като не капе от никъде.Евентуално да е от водната помпа и да се стича по двигатела, след което се изпарява и в крайна сметка хем не капе, хем се губи.

п.п
Колата е взета от АВТОКЪЩА с уверенията, че е като пушка.И то вярно - вече гръмна *00200*

Публикувано: 02 авг 2007, 22:52
от madboy
6 литра, не може да изчезнат толкова бързо без да се види къде тече. Да се изпари? Я сложи една тенджера с вода на котлона и му пусни волумето на мах- резултата ти е ясен нали?
Сигурен ли си, че е имало въобще достатъчно вода в казанчето?
Що пък да си се прее.. еетаковал, тя нали е служебна? Или шефа си ти?

P.S. Разсъждавам си....
P.S.S. Може пък и на тая водка да са направили менте.. *00147* или пък от тоника...

Публикувано: 02 авг 2007, 23:18
от Overclock
Със сигурност не е имала достатъчно вода във охладителната система, но все пак как е карана досега.Аз на Сиерата в годината веднъж доливам и то около 100-200гр.Иначе колата е служебна, аз трябваше да си я избера и шефа да я купи *00133* но сега стана мнооого тъпо.Пет човека я гледахме, пали от втория зъб, не духа нищо от пръчката, не пуши изобщо, ускорява добре и двигатела работи много добре - равномерно и тихо.

Между другото аз няколко пъти съм докарвал коли от Германия и трябва да ви кажа, че и там хубавите коли са скъпи и то доста повече от тези тук.Засичал съм се с страшно много автотърговци.Хубавите коли даже не ги и поглеждат, само ударени и проблемни (двигател или скорости) и донякъде с право, защото ние все искаме много евтини и много запазени коли.Такава Фиеста в Германия е 3000Е, а в БГ 5000лв с печалба от поне 1000лв за автокъщата.Така, че не съм изненадан въобще.Днес в КАТ познах една от колите дето съм я гледал в Германия с двигател работещ на три цилиндъра.Сега е "направена" или може би е по-точно "закрепена" и си има горд собственик в БГ.Само се чуди защо въздушния му филтър е целия в масло, а пък е сменен преди 300км.

Публикувано: 03 авг 2007, 09:28
от Любо
Жалко за Фиестата. Струва ми се че отива на ремонт на главата... Водата е много вероятно да е участвала в горивния процес и да е отишла през ауспуха. Авно някъде има процеп (може само гарнитурата да е заминала) и свързва водния обем с горивния. А на два от тактовете вкарва газ (въздух, изгорели газове) във водата, а на другите дватакта засмуква и водата.
Дано да е само гарнитурата, но е най-добре да се провери главата в сигурен сервиз и ако има нужда да се шлайфа.