Новото Мондео - пълно разочарование

Кафе, чай, безалкохолно и сладки приказки.
cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 03 ное 2007, 23:00

Тя темата за Мондео, ама малко впечатления от първа ръка за SMAX не са излишни никога :D
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

blackadder
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 28 апр 2007, 00:36
Модел на автомобила: S-max 2.0 TDCI
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от blackadder » 04 ное 2007, 01:13

От март до сега взимаме 2-ри S-max (първия издържа 19 дена и го откраднаха). В началото ня лятото пристигна другият и досега има към 8000км. Смятам,че колата е доста прилична и добре върви. Двигателят е 2.0 tdci и като за дизел е доста безшумен. Малко не доизмислено е турбо дупката в ниските обороти на 1ва. При по-рязък старт за около секунда се чуди какво става и после пощурява. Интериора му е хубав, единствено плата на седалките седи малко грубичко, но не е болка за умиране. Таблото е добре оформено и "титания" се вписва добре в обстановката. Най- голямото предимство е, че има безкрайно много място за всякакъв багаж или за пасажерите.
Също така и погледа над пътя от по-високо си е голямо предимство. Не съм забелязъл да вее от прозорец, както казва един колега в по-горен пост и купето е много добре обезшумено. За разхода на гориво показва 7.4-8 според зависи как се кара. С висока скорост колата се държи доста стабилно и не се усещат 180 - 190 км/ч. Електрониката изглежда добре синхронизирана, датчиците за чистачките и фаровете веднага реагират. В момента в който влезне в гаража или малко се смрачи и веднага пали светлините. При навиване на волана се пали допълнителният фар,който в началото е малко стряскащ после се свиква. Недомислена е блутут системата, защото, всички в купето чуват какво си говориш. Не разпознава всичко от гласовите функции и понякога се обърква, но и това се преживява. Общо взето качество което предлага за автомобил на такава цена е много добре.
За да не съм тотално офф-топик по темата за мондеото, лятото направих един 3-дневен тест драйв и колата много ми допадна. Това,че неможе да катери баири не е вярно. Доста са се постарали за тази кола, несъмнено ще има някои "детски болести", но в процес на времето ще ги отстранят.

Потребителски аватар
kabaka
потребител
потребител
Мнения: 46
Регистриран: 21 сеп 2006, 22:35
Модел на автомобила: Escort 1.8 TDi '99 Комби
Местоположение: Карлово
Status: Извън линия

zA Mondeo

Мнение от kabaka » 04 ное 2007, 08:54

Тя темата е за новото Мондео, ама няма много разлика ( особено в интериора, двигателите и т.н. )между новото Мондео и S-max...

hofman4o
потребител
потребител
Мнения: 21
Регистриран: 31 окт 2007, 09:07
Модел на автомобила: New Mondeo
Status: Извън линия

Мнение от hofman4o » 16 яну 2008, 12:26

Да продължа с мнението ми за този грандиозен боклук - грешка на цялото автомобилостроене.

Автомобила е вече на почто 10 000 км.
Малко преди 4000 км. светна лампа за маслото - отивам в сервиза и какво ми казват - грешка в компа.
на около 4000 км. отказа да запали една сутрин.Просто цъкаш старт-а и все едно са ти откраднали двигателя - нема никой.Баси нова кола, отивам пеша на работа, а тя на пътна помощ към сервиза.
Какво се оказва - по техни думи, новите мондео имали грешка в софтуера, и трябвало да се направи инсталацията на целия софтуер наново - хубаво, ама тия във форд що не вземат да ни викат един по един, а чакат да се появи проблем, за да се отстрани.
На около 8000 км., пак светят некви лампи, естествено пак грешки, и пак сервзиз.

На път за Австрия установих че автопилота изключва през около 200 км. и трябва да го пускам пак.Също така установих че както си свири диск и в един момент решава и превключва на радио.Това при дълга употреба на сд-то.
Открих че колата не може да вдигне пове
Пак в австрия открих че колата повече от 180 не може да вдигне.Казвам австрия, защото ще се появи некой генийй и ще ми каже че това е от българската нафта.
И така, ако първия ми пост относно ефтините пластмаси и "дървен" интериор лишен от всякаква ергономия, е субективно мнение ивъпрос на вкус за всеки отделен собственик, тия проблеми, които описах няколко реда по-нагоре въобще не са субективни.
Мисля си че този форд, като стане на 50-60 000 км. ще с еразпадне.
Пълен боклук, всеки който е решил да си купува нещо носещо марката Форд да си премисли по-добре дали си струва покупката.
Поздрави

vladislav
потребител
потребител
Мнения: 607
Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от vladislav » 16 яну 2008, 12:42

Абе хвани го продай докато още има някаква цена и да се оплакваш к'во ще стане. Като четох наистина куца работа, а и с парите си купи новата авенсис.

Потребителски аватар
TURBOTO
потребител
потребител
Мнения: 644
Регистриран: 01 май 2007, 13:38
Модел на автомобила: Ford Mondeo'94 1.8 16V
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от TURBOTO » 16 яну 2008, 14:04

Така като гледам темата е доста отдавна,а аз незнайно защо съм я пропуснал.Ами честно казано не знам какво да мисля за това което прочетох,колега все повече започвам да си мисля,че явно си попаднал на неподходящата бройка(партида) автомобил,като човек който кара Мондео, естествено доста по-старо съм изчел много статий,тестове на новото Мондео и в нито един от тях не беше споменато за дори един от проблемите които описваш.Въпроса за интериора не го коментирам тъй като там нещата опират до личен вкус и възгледи,но това което каза за липсата на мощност като цяло не знам...малко ми е трудно да го повярвам(още повече,че съм карал такова Мондео със същия мотор).Тези коли се подлагат на продължителни тестове във много отговорни автомобилни организаций и сдружения и никои от тях(или поне аз не съм чул) не споменават за такива проблеми с двигателя.Не ме разбирай погрешно не искам да ти кажа ,че лъжеш или,че си предубеден но явно е,че щом никъде другаде не се споменава за такива недостатъци проблема може би е индивидуален-просто си попаднал на грешния автомобил.Моят съвет е да отидеш МП и да поговориш с хората там без караници и кавги,със сигурност ще проявят разбиране и ще се направи нещо по въпроса ти.
Изображение

Потребителски аватар
isoiso
потребител
потребител
Мнения: 843
Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
Status: Извън линия

Мнение от isoiso » 16 яну 2008, 15:00

Новото Мондео съм го карал беше със същия мотор и много ми хареса, просто недоумявам какви са тия филми в които си изпаднал, но всичко е възможно. Човек винаги може да се натресе на боклук включително и бил той от магазина . . А може и това от тест-драйфа да няма нищо общо като изпълнение . .

Потребителски аватар
zar
потребител
потребител
Мнения: 166
Регистриран: 26 фев 2006, 10:29
Модел на автомобила: MONDEO MKIII,O7' 2.0TDCI
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от zar » 16 яну 2008, 16:18

Гледам и недоумявам!Така относно колегата с новото Мондео!Да всяка нова кола е спъната така е!Аз моята я карам от края на май въпреки че е предното МK III последнните от тях.Та купих я май месец от магазина.Колата си беше спъната вярно си е!И я гася на всяко тръгване почти съвсем нормално е на чисто нов особено дизел да гасне.Незнаммколко коли си купувал от магазина досега ама за жалост е така малко са поспънати докато са нови.Сега вече е на 15хил.км е отпуши се много разхода падна доста и върви яко въпреки че е само 115к.с.Така че колега изчакай малко да се разработи автомобила и тогава стой та гледай кво става.И недей го ръчка много щото ще го потрошиш и после пак ще се оплакваш във форума че Форд не било кола.Да спъната е съгласен съм.Да гаснеше също съм съгласен но защо?Защото аз колега досега дизел не бях карал и то нов а слизам от бензиновото Мондео и за това все още се запознавам с колата.Дизела си има особености!Та ако и ти слизаш от разработена или бензинова кола ще има да го гасиш доста време още!Вината не е на колата вината в повечето време е у нас задкормилните устройства!Учудвам се как не са ти казали в МП за това първите 3-5хи. км да я караш като пенсионер а после като я усетиш че се отпушва да й се наслаждаваш!Защото мен ме предупредиха и не ме излъгаха!
P.S:Поканиха ме на тест дррайв на такова като твоето беше на 1000км беше също спънато ама си представям сега вече какъв звяр е станало така че споко изчакай да с еразработи научи се да караш дизел и тогава се оплаквай!

Потребителски аватар
red
потребител
потребител
Мнения: 888
Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
Местоположение: На изток от рая :)
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от red » 16 яну 2008, 19:06

Веярно е дизел лесно се гаси и то гасне веднага, рязко, но е до маниер на работа с педалите. ама човека споменава и за други неща....гадно е да дадеш идна камара пари и да си разочарован

petarrs
потребител
потребител
Мнения: 137
Регистриран: 04 ное 2007, 20:08
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDDI `00
Местоположение: pleven/sofia
Status: Извън линия

Мнение от petarrs » 16 яну 2008, 19:32

Тва са пълни глупости. Явно тоя не е виждал новото мондео.

dodi
потребител
потребител
Мнения: 436
Регистриран: 17 фев 2007, 21:42
Модел на автомобила: форд сиера,форд фиеста(Мк2 турбо),форд мондео 2.0 16V
Местоположение: Гео Милев
Status: Извън линия

Мнение от dodi » 16 яну 2008, 20:48

hofman4o написа:Да продължа с мнението ми за този грандиозен боклук - грешка на цялото автомобилостроене.

Автомобила е вече на почто 10 000 км.
Малко преди 4000 км. светна лампа за маслото - отивам в сервиза и какво ми казват - грешка в компа.
на около 4000 км. отказа да запали една сутрин.Просто цъкаш старт-а и все едно са ти откраднали двигателя - нема никой.Баси нова кола, отивам пеша на работа, а тя на пътна помощ към сервиза.
Какво се оказва - по техни думи, новите мондео имали грешка в софтуера, и трябвало да се направи инсталацията на целия софтуер наново - хубаво, ама тия във форд що не вземат да ни викат един по един, а чакат да се появи проблем, за да се отстрани.
На около 8000 км., пак светят некви лампи, естествено пак грешки, и пак сервзиз.

На път за Австрия установих че автопилота изключва през около 200 км. и трябва да го пускам пак.Също така установих че както си свири диск и в един момент решава и превключва на радио.Това при дълга употреба на сд-то.
Открих че колата не може да вдигне пове
Пак в австрия открих че колата повече от 180 не може да вдигне.Казвам австрия, защото ще се появи некой генийй и ще ми каже че това е от българската нафта.
И така, ако първия ми пост относно ефтините пластмаси и "дървен" интериор лишен от всякаква ергономия, е субективно мнение ивъпрос на вкус за всеки отделен собственик, тия проблеми, които описах няколко реда по-нагоре въобще не са субективни.
Мисля си че този форд, като стане на 50-60 000 км. ще с еразпадне.
Пълен боклук, всеки който е решил да си купува нещо носещо марката Форд да си премисли по-добре дали си струва покупката.
Поздрави
колегата е случил на дефектен екземпляр,това мондео и изобщо като цяло мондео като модел е много успешен от мк1 до мк4 щом измести пасата от челото в средният клас това говори много

Потребителски аватар
kabaka
потребител
потребител
Мнения: 46
Регистриран: 21 сеп 2006, 22:35
Модел на автомобила: Escort 1.8 TDi '99 Комби
Местоположение: Карлово
Status: Извън линия

За мондео

Мнение от kabaka » 16 яну 2008, 21:35

Карах S-max с този двигател 2.0 , 140 к.с, 320 Н.м. при незнам си колко ниски обороти , на 3000 км - има леко замисляне при тръгване само. После е хала! Каква немощ, какви пет лева??? Няма режим на каране при който да се чувства липса на мощност ! Има си и недостатъци ама мощността не е от тях!
Покарай пълно Мондео 1 с 1.8 ТДИ комби да видиш какво се казва немощ, особено при изпреварване....

Потребителски аватар
zar
потребител
потребител
Мнения: 166
Регистриран: 26 фев 2006, 10:29
Модел на автомобила: MONDEO MKIII,O7' 2.0TDCI
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от zar » 16 яну 2008, 21:44

Това за електрониката съгласен съм!Явно някаккъв бъгав софтуер се е случил,макар че имам съмнения по въпроса ама като цяло найстина цялата електроника е хубаво нещо ама създава доста главоболия в днешно време.Имах предвид точно маниера за боравене с педалите както и първите километри на разработката докато е спъната колата още.Ще го тестват хората и ше махнат детските болести.С много нови модели е така!

Потребителски аватар
TURBOTO
потребител
потребител
Мнения: 644
Регистриран: 01 май 2007, 13:38
Модел на автомобила: Ford Mondeo'94 1.8 16V
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от TURBOTO » 16 яну 2008, 21:45

Както се вижда вече доста хора от форума(вкл.и аз )са карали автомобили оборудвани с този агрегат и никои не се оплаква от посочените проблеми,така че явно или такъв не съществува или е индивидуален при колегата.
Изображение

Потребителски аватар
vargala81
потребител
потребител
Мнения: 1325
Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
Местоположение: Asenovgrad
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от vargala81 » 16 яну 2008, 23:28

а бе на тоя кво му са връзвате немога да разбера. да си ги пише тия лъжи в тоьота или фият форумите.поредния ти.......ик дето са опитва да докаже ,,че форд не става за нищо . що не показва снимки ,щот няма от каде даго снима .пак и като инж. узунов от опел клуб ,неможе да се сети поне от мобилето да я свали.абе тоя проверихте лиго ,да не е инжинера.

Потребителски аватар
Nescafe
потребител
потребител
Мнения: 196
Регистриран: 13 ное 2005, 15:10
Модел на автомобила: Ford Capri Ford Scorpio
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от Nescafe » 16 яну 2008, 23:43

vargala81 написа:а бе на тоя кво му са връзвате немога да разбера. да си ги пише тия лъжи в тоьота или фият форумите.поредния ти.......ик дето са опитва да докаже ,,че форд не става за нищо . що не показва снимки ,щот няма от каде даго снима .пак и като инж. узунов от опел клуб ,неможе да се сети поне от мобилето да я свали.абе тоя проверихте лиго ,да не е инжинера.
И на мен ми намерисва на нещо такова :?

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 17 яну 2008, 08:01

Що наскачахте връз човека? Вероятно е улучил скапан екземпляр и толкова. Веселото за мен е безпомощността на негодния "оторизиран" сервиз :D Нали се сещате, че в тоя форум сме една малка част от притежателите на Форд, а рубриките с недоволства от МП-сервизите са доста обемни. Представете си колко са всички недоволни :) ...ще влезем в парламента ако основем партия...
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Потребителски аватар
zar
потребител
потребител
Мнения: 166
Регистриран: 26 фев 2006, 10:29
Модел на автомобила: MONDEO MKIII,O7' 2.0TDCI
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от zar » 17 яну 2008, 09:05

Абе мен ако питаш в този случай би трябвало да му излижат задника само и само да му оправят колата и да си я кара(ако найстина всички тези неща са верни)или там поне да я сменят.Е знам че говоря все едно не сме в БГ-то ама мен ме издириха чак на другия край на света да ме питали дали съм бил доволен от колата и от обслужването в МП.То и те не са цвете за мирисане понякога ама това е друг въпрос:)Ама това че новата кола гасне и е леко спъната си е вярно ама след като се отпуши си върви доволно.Пък дето вика колегата от горе може и някой като инженера там оня с пиците и грандиозните проекти дето ни налъга да оплюва марката!А пък може и найстина да е попаднал на дефектна кола човека!Ама чак толкова пък дефектна:)Те трябва да я спрат от пройзводство ако е чак така!Ще излекуват детските болести(ако въобще има такива)и по нататъка ще се подобри новия модел!

hofman4o
потребител
потребител
Мнения: 21
Регистриран: 31 окт 2007, 09:07
Модел на автомобила: New Mondeo
Status: Извън линия

Мнение от hofman4o » 17 яну 2008, 10:34

Така явно доста хора си мислят че лъжа и си измислям, ОК, на никой не плащам да ми вярва.
Нови коли, закупени от магазин карам повече от 12 год., напоследък предимно дизели.Така че имам наблюдения, който иска да ми вярва.
Също така, представителството се държи леко нелюбезно, безотговорно и т.н.
Това си е мое мнение.А това че някъв сим там дървен философ, твърди че нямам такава кола, че сум некъв инжинер и некви такива прав му път.Ако е толкова сигурен да се обзаложим на по 5 хиляди лева дали имам такава кола, да се срещнем и да покажа талона??Офертата важи.Тел. ми 0 887 88 69 36.Казвам се Антон !

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 17 яну 2008, 10:52

Я дай номера на рамата да видим къде е произведена. След като заловиха пратката с лагери менте от Китай през България за Турция и доколкото съм чул правели Фиести в Турция, нищо чудно и Мондео да правят там за Източна Европа. Или някакви възли.
Тая глобализация ни разказва играта в последно време. :twisted:

Заключена

Върни се в “КАФЕНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта